Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!

Electrical outlets in Camp Curry?

Voor algemene vragen over de zuidwestelijke staten: Californië, Nevada, Utah, Arizona, Colorado, New Mexico en Texas.
Plaats reactie
Djeli
Amerika-ontdekker
Aantal x V.S. bezocht: 4

Electrical outlets in Camp Curry?

Bericht door Djeli »

In september willen wij twee nachten in Yosemite overnachten. We twijfelen tussen Housekeeping Camp of Curry Village (de Canvas Tent Cabins).

Nu lees ik op de site dat er in de Canvas Tents geen electrical outlets zijn. Gezien het voordelige tarief zou een overnachting hier erg fijn zijn, maar als ik mijn digitale camera niet kan opladen kom ik denk ik toch in de problemen. Een extra batterij is een oplossing, maar toch.... :?

Heeft iemand hier ervaringen mee?
michelly
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 14
Contacteer:

Bericht door michelly »

Volgens mij was hier gewoon stroom. Er was ook verlichting in de tenten.

Elly
Martin & Marianne
Amerika-expert
Contacteer:

Bericht door Martin & Marianne »

Er is inderdaad wel verlichting maar blijkbaar geen stopcontact. Ik ben er zelf nooit geweest dus zeker weten doe ik het niet. De tenten in HCK hebben wel een stopcontact.

Marianne
michelly
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 14
Contacteer:

Bericht door michelly »

Dan heb ik misschien te snel geantwoord. Ik ging er van uit dat als er verlichting was dat er ook wel een stopcontact zou zijn. Ik heb nog 'ns terug gekeken bij de foto's maar daar kon ik niets van een stopcontact zien. Wij hebben onze spullen iedere keer in de auto opgeladen....

Elly
rozie
Amerika-ontdekker

Bericht door rozie »

Ik meen me te herinneren dat wij de laptop wel in de tentcabin in curry hebben opgeladen. Wel een stopcontact, dus...
Djeli
Amerika-ontdekker
Aantal x V.S. bezocht: 4

Bericht door Djeli »

Bedankt allemaal!

We hebben de Canvan Tent geboekt en zorgen dat de batterijen opgeladen zijn :D Mocht er een stopcontact zijn, dan is dat alleen maar meegenomen!
Plaats reactie
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer