In september willen wij twee nachten in Yosemite overnachten. We twijfelen tussen Housekeeping Camp of Curry Village (de Canvas Tent Cabins).
Nu lees ik op de site dat er in de Canvas Tents geen electrical outlets zijn. Gezien het voordelige tarief zou een overnachting hier erg fijn zijn, maar als ik mijn digitale camera niet kan opladen kom ik denk ik toch in de problemen. Een extra batterij is een oplossing, maar toch....
Er is inderdaad wel verlichting maar blijkbaar geen stopcontact. Ik ben er zelf nooit geweest dus zeker weten doe ik het niet. De tenten in HCK hebben wel een stopcontact.
Dan heb ik misschien te snel geantwoord. Ik ging er van uit dat als er verlichting was dat er ook wel een stopcontact zou zijn. Ik heb nog 'ns terug gekeken bij de foto's maar daar kon ik niets van een stopcontact zien. Wij hebben onze spullen iedere keer in de auto opgeladen....
The views and comments posted in these fora are personal and do not necessarily represent the those of the Management of AllesAmerika.com Forum.
The Management of AllesAmerika.com Forum does not, under any circumstances whatsoever, accept any responsibility for any advice, or recommentations, made by, or implied by, any member or guest vistor of AllesAmerika.com Forum that results in any loss whatsoever in any manner to a member of AllesAmerika.com Forum, or to any other person.
Furthermore, the Management of AllesAmerika.com Forum is not, and cannot be, responsible for the content of any other Internet site(s) that have been linked to from AllesAmerika.com Forum.