Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
carmel / monterey
carmel / monterey
hallo allemaal
Ik probeer een overnachting te zoeken in of in de buurt van carmel/monterey.
Het is daar gigantisch duur.
Weet iemand of daar in de buurt nog een plaatje is waar ik kan overnachten
motel6/bestwestern/super8 ed zijn vol al
alvast dank
Ik probeer een overnachting te zoeken in of in de buurt van carmel/monterey.
Het is daar gigantisch duur.
Weet iemand of daar in de buurt nog een plaatje is waar ik kan overnachten
motel6/bestwestern/super8 ed zijn vol al
alvast dank
carmel / monterey
we zitten daar 4 op 5 augustus
er is wel iets vrij, maar heb geen zin om 180 $ te gaan betalen.
Laat staan 500 $ voor overnachting.
Dus welk plaatsje daar in de buurt is leuk om te overnachten?
er is wel iets vrij, maar heb geen zin om 180 $ te gaan betalen.
Laat staan 500 $ voor overnachting.
Dus welk plaatsje daar in de buurt is leuk om te overnachten?
- Martin & Marianne
- Amerika-expert
- Contacteer:
Het is altijd moeilijk om iets betaalbaar aan de kust te vinden. Wij hebben ooit eens een BW gehad in Carmel, maar die was toen ook al flink boven de 100 dollar.
Ik denk dat je echt op 100 dollar of meer moet rekenen, zelfs voor een Motel6.
Je zou ook het eens in Santa Cruz of in Salinas kunnen proberen.
Heb je al meerdere Motel6 in de omgeving geprobeerd? Als je via hun site zoekt op Monterey dan vind je ook alle motels die in de omgeving liggen. Daar zou toch iets bij moeten zitten?
Laat ook eens weten wat het geworden is, en of je iets hebt aan de informatie hier. Het is wel leuk om een reactie te krijgen op alle reacties die hier gegeven worden.
Marianne
Ik denk dat je echt op 100 dollar of meer moet rekenen, zelfs voor een Motel6.
Je zou ook het eens in Santa Cruz of in Salinas kunnen proberen.
Heb je al meerdere Motel6 in de omgeving geprobeerd? Als je via hun site zoekt op Monterey dan vind je ook alle motels die in de omgeving liggen. Daar zou toch iets bij moeten zitten?
Laat ook eens weten wat het geworden is, en of je iets hebt aan de informatie hier. Het is wel leuk om een reactie te krijgen op alle reacties die hier gegeven worden.
Marianne
- Coyote
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 33
- Contacteer:
Het hangt er natuurlijk een beetje vanaf uit welke richting je komt. Vanuit San Francisco of vanuit Los Angeles? Kom je vanuit San Francisco dan kun je besluiten verder te rijden dan Monterey. Vanuit Los Angeles kun je besluiten eerder te stoppen en te overnachten in bijv. San Simeon.
Ik heb even bij plaatsen in de buurt gekeken bij Motel 6 en overal zijn de prijzen vrij hoog (4 en 5 aug.). Het is een zaterdagnacht en dan betaal je sowieso de hoofdprijs aan de kust. Wellicht dat het daarom zo duur is. Plaatsen die nog redelijk betaalbaar zijn (allemaal Motel 6): Salinas (± $ 75), Watsonville (± $ 82) en Gilroy (± $ 63). De afstand van deze plaatsen tot Monterey is 42 mijl (Gilroy), 28 mijl (Watsonville) en 20 mijl (Salinas).
Hoewel Gilroy wel redelijk ver af ligt van Monterey is het geen straf om in deze plaats te ovenachten. Je hebt daar nl. een Outlet Center zitten. Kun je lekker goedkoop shoppen!
Succes ermee, hopelijk vind je een betaalbare overnachting in de buurt.
Roland
Ik heb even bij plaatsen in de buurt gekeken bij Motel 6 en overal zijn de prijzen vrij hoog (4 en 5 aug.). Het is een zaterdagnacht en dan betaal je sowieso de hoofdprijs aan de kust. Wellicht dat het daarom zo duur is. Plaatsen die nog redelijk betaalbaar zijn (allemaal Motel 6): Salinas (± $ 75), Watsonville (± $ 82) en Gilroy (± $ 63). De afstand van deze plaatsen tot Monterey is 42 mijl (Gilroy), 28 mijl (Watsonville) en 20 mijl (Salinas).
Hoewel Gilroy wel redelijk ver af ligt van Monterey is het geen straf om in deze plaats te ovenachten. Je hebt daar nl. een Outlet Center zitten. Kun je lekker goedkoop shoppen!
Succes ermee, hopelijk vind je een betaalbare overnachting in de buurt.
Roland
-
matthijs en rian
- Amerikafan
Ha marianne
Ik zit nu zelf ook aan santa cruz te denken
is wel een motel6 vrij, maar moet wel een beetje wat zijn vind ik.
Die dag ervoor overnachten we in pismo beach
Vandaar ik op carmel uitkomt
misschien santa cruz ja
Die dag daarna verblijven we nl 3 dagen in SF
Maar is pismo beach => santa cruz niet te ver voor een dag?
wil ook onderweg nog wat bezichtigen nl
dank
Ik zit nu zelf ook aan santa cruz te denken
is wel een motel6 vrij, maar moet wel een beetje wat zijn vind ik.
Die dag ervoor overnachten we in pismo beach
Vandaar ik op carmel uitkomt
misschien santa cruz ja
Die dag daarna verblijven we nl 3 dagen in SF
Maar is pismo beach => santa cruz niet te ver voor een dag?
dank
- Coyote
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 33
- Contacteer:
Die afstand is heel goed te doen. Van Pismo Beach naar Santa Cruz (via de kustweg) is ± 188 mijl en de zuivere reistijd is 3 u. 05 min.sabero schreef: Maar is pismo beach => santa cruz niet te ver voor een dag?
Natuurlijk zul je er veel langer over doen omdat je regelmatig stopt maar in principe heb je er de hele dag voor zodat je het op je gemak kunt rijden. Houd er wel rekening mee dat het 's ochtends vaak mistig is langs de kust. Als je heel vroeg vertrekt, heb je kans dat je een groot deel van de ochtend in de mist rijdt en al het moois van de kust mist (mooie woordspeling...
Roland
- Pushkin
- Amerikafan
- Aantal x V.S. bezocht: 11
Hoi,
Wij willen het Howard Johnson Express reserveren in Monterey,
61,6$ en heeft goeie reviews op Tripadvisor.
Enige is dat ik het via hun online boeksysteem nog niet heb kunnen vastleggen omdat september nog wat te veraf is...
de link: http://www.hojoseaside.com/
Groetjes
Ellen
Wij willen het Howard Johnson Express reserveren in Monterey,
61,6$ en heeft goeie reviews op Tripadvisor.
Enige is dat ik het via hun online boeksysteem nog niet heb kunnen vastleggen omdat september nog wat te veraf is...
de link: http://www.hojoseaside.com/
Groetjes
Ellen
-
anne uit Asse
- Amerika-ontdekker
monterey
Hallo,
Wij hebben voor 31 juli geboekt in de Quality Inn in Monterey (84 dollar taksen inc. voor 4 personen)
Misschien een suggestie ?
Wij hebben voor 31 juli geboekt in de Quality Inn in Monterey (84 dollar taksen inc. voor 4 personen)
Misschien een suggestie ?
-
anne uit Asse
- Amerika-ontdekker
- Iris_1982
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 35
- Contacteer:
Ik heb 2 motel 6-en gevonden in Monterey
De ene zit op North Fremont street en volgens mij redelijk in het centrum
Deze kost 69 dollar
De andere zit in Monterey -Marina en er staat iets bij van "8 miles" (ik denk 8 miles uit het centrum??)
Het adres is Reservation Road, Marina
Deze kost maar 46 dollar per nacht!
Heeft iemand enig idee waar je dan precies zit? het kaartje op de motel6 site werkt bij mij niet.
De ene zit op North Fremont street en volgens mij redelijk in het centrum
Deze kost 69 dollar
De andere zit in Monterey -Marina en er staat iets bij van "8 miles" (ik denk 8 miles uit het centrum??)
Het adres is Reservation Road, Marina
Deze kost maar 46 dollar per nacht!
Heeft iemand enig idee waar je dan precies zit? het kaartje op de motel6 site werkt bij mij niet.
- BigAppleLover
- Amerikafan
- Aantal x V.S. bezocht: 16
Wij hebben een paar dagen geleden dit hotel via expedia.com geboekt voor onze rondreis in juni. De prijs voor donderdagnacht 7 juni was $79 excl. tax Een redelijke prijs, zeker gelet op de reviews van dit motel op tripadvisor.commatthijs en rian schreef:sand dollar inn in monterey was goed bevallen!
typisch amerikaans motel met dennys aan overkant.
Ik heb even gekeken wat het Sand Dollar Inn kost voor 4 en 5 augustus en dat blijkt over beide nachten gemiddeld $120 p.nt. per kamer te zijn. Iets prijziger dus
Econolodge Monterey bleek op datzelfde expedia het goedkoopst beschikbare hotel te zijn tegen een prijs van 105 euro voor de eerste nacht en 52 euro voor de 2e nacht (gemiddeld $ 78,50). Dit is dan een kamer met 1 queen bed. Wat tripadvisor over dit hotel schrijft heb ik niet bekeken.
Kijk anders ook even op http://www.sidestep.com Daar vergelijken ze de hotelprijzen van zeer veel sites en heb je dus gelijk de goedkoopste te pakken.
Volg je hart, dat klopt altijd (zeker in Amerika) !
-
Marjolijn
- Amerika-ontdekker
- Aantal x V.S. bezocht: 4
Wij hadden ongeveer hetzelfde probleem.
Wij wilden za 18 aug. overnachten in Monterey e.o. Uiteindelijk hebben we een motel in Watsonville geboekt omdat er niets betaalbaars meer was in de omgeving. In Santa Cruz waren ook nog wat mogelijkheden, maar een stuk duurder dan in Watsonville.
Wij wilden za 18 aug. overnachten in Monterey e.o. Uiteindelijk hebben we een motel in Watsonville geboekt omdat er niets betaalbaars meer was in de omgeving. In Santa Cruz waren ook nog wat mogelijkheden, maar een stuk duurder dan in Watsonville.
2023: Zuid-West USA
2007: West USA
2005: New York en Zuid-West USA
2004: Florida
2007: West USA
2005: New York en Zuid-West USA
2004: Florida
-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Reacties
- Weergaves
- Laatste bericht