Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Antelope Canyon met klein kind.
-
anneliesbossaert
- Amerikafan
- Aantal x V.S. bezocht: 6
Antelope Canyon met klein kind.
Er is al heel wat geschreven over de Antelope Canyon en de keuze mogelijkheid tussen de upper en de lower canyon.
Nu lijkt mijn voorkeur uit te gaan naar de lower antelope canyon, maar ik lees dat er heel wat 'trappen/ladders' zijn.
Wij gaan met ons kindje van dan 2 jaar en 2 maand oud en ik vraag me af of dit te doen zou zijn? Of toch beter voor de upper antelope canyon kiezen?
Ter info: we nemen een draagzak mee.
Nu lijkt mijn voorkeur uit te gaan naar de lower antelope canyon, maar ik lees dat er heel wat 'trappen/ladders' zijn.
Wij gaan met ons kindje van dan 2 jaar en 2 maand oud en ik vraag me af of dit te doen zou zijn? Of toch beter voor de upper antelope canyon kiezen?
Ter info: we nemen een draagzak mee.

Re: Antelope canyon met klein kind
Zowel aan het begin als het einde zijn er een paar trappen bij de Lower Antelope Canyon. Geen gevaarlijke trappen en niet bijzonder steil. Ik denk dat het met een draagzak prima moet kunnen. Beneden is bijna alles vlak.
-
covri
- Amerikakenner
- Aantal x V.S. bezocht: 8
Ja hoor is heel goed te doen. Ik denk dat de drukte veel lastiger is. Je loopt/ staat nogal eens krap tegen elkaar.
-
ingrid1955
- Amerikakenner
- Aantal x V.S. bezocht: 14
hallo,
geen enkel probleem.
Een tip : zorg dat je als allerlaatste in de canyon afdaalt. Je mist misschien wat uitleg van de gids , maar als je je omdraait kan je foto's maken zonder andere personen erop, of van de canyon met uw gezinsleden.
Jacques
geen enkel probleem.
Een tip : zorg dat je als allerlaatste in de canyon afdaalt. Je mist misschien wat uitleg van de gids , maar als je je omdraait kan je foto's maken zonder andere personen erop, of van de canyon met uw gezinsleden.
Jacques
-
covri
- Amerikakenner
- Aantal x V.S. bezocht: 8
@ingrid1955
Onze ervaring van afgelopen mei is dat er tussen de groepen geen ruimte is. De ene groep sluit direct aan bij de andere groep, aangespoord door de gidsen.
Als je als laatste naar binnen gaat kom je in de volgende groep terecht. Zit geen ruimte tussen. Toch vinden wij dat we genoeg tijd kregen om alles goed te bekijken en foto's te maken.
Onze ervaring van afgelopen mei is dat er tussen de groepen geen ruimte is. De ene groep sluit direct aan bij de andere groep, aangespoord door de gidsen.
Als je als laatste naar binnen gaat kom je in de volgende groep terecht. Zit geen ruimte tussen. Toch vinden wij dat we genoeg tijd kregen om alles goed te bekijken en foto's te maken.
-
ingrid1955
- Amerikakenner
- Aantal x V.S. bezocht: 14
hallo, zo zie je maar, zal van de drukte afhangen. wij zagen geen groep achter ons, konden achteraan rustig slenteren en foto's maken. hadden die tip trouwens hier op het forum gelezen, en werkte prima. Was trouwens een toffe ,,competitie" met een Hollands koppel dat ook als laatste wou afdalen. Alle trucjes zoals veters knopen, drinken, sweatshirt uittrekken, enz... werden bovengehaald. Plezant, iedereen kon er mee lachen.geen ruimte tussen de groepen
Jacques
-
anneliesbossaert
- Amerikafan
- Aantal x V.S. bezocht: 6
Super! Dan is het beslist. Het wordt de lower antelope canyon 
En bedankt voor de tip! Hopelijk is het rustig bij ons...
En bedankt voor de tip! Hopelijk is het rustig bij ons...

Vorig jaar de lower gedaan met onze dochter van 1,5 in de draagzak. Prima te doen hoor.
Wij deden Lower antelope canyon met onze 4-jarige en ze kon bijna alle ladders zelf. 1 was een beetje moeilijk en toen heeft papa haar naar beneden gedragen.
Of je nu eerste of laatste bent, groepen sluiten inderdaad erg aan.
Of je nu eerste of laatste bent, groepen sluiten inderdaad erg aan.
Re: Antelope Canyon met klein kind.
Wij hebben in het verleden met onze 3 jarige dochter gekozen voor de upper ivm de trappen bij de lower. Dit jaar zijn we naar de lower geweest. Eerlijk gezegd vonden wij nu dat we toen een goede keuze hebben gemaakt! En de upper doet echt niet in schoonheid onder voorde lower. Ik denk zelfs dat ik de upper mooier vond. De trappen geeft toch iets onnatuurlijks...
Maar goed, welke je ook kiest. Je zult er geen spijt van krijgen want ze zijn allebei ongelooflijk mooi. Wij zijn blij dat we ze nu allebei gezien hebben.
Maar goed, welke je ook kiest. Je zult er geen spijt van krijgen want ze zijn allebei ongelooflijk mooi. Wij zijn blij dat we ze nu allebei gezien hebben.
-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Reacties
- Weergaves
- Laatste bericht
-
- 14 Reacties
- 13465 Weergaves
-
Laatste bericht door maaikebs
-
- 1 Reacties