Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Tip? wekelijkse injectie tijdens rondreis
-
Hannah1309
- Amerika-newbie
- Aantal x V.S. bezocht: 10
Tip? wekelijkse injectie tijdens rondreis
Maak in september een rondreis van 6 weken door het zuidwesten. Krijg hier wekelijks een injectie van de doktersassistente en helaas kunnen die niet vervangen worden door pillen. Kan de ampullen en naalden etc. Meenemen Zonder douane problemen maar zoek iets van een dokterspost o.i.d. waar ik min of meer binnen kan lopen en de injectie kan laten zetten.
Volgens mijn verzekering moet ik dat zeker niet bij een eerste hulp post van het ziekenhuis doen want dan ga ik eerst door de verplichte molen en ben ik duizenden dollars kwijt. Zij kunnen mij verder niet adviseren.
Heeft iemand tips? Alvast bedankt.
Volgens mijn verzekering moet ik dat zeker niet bij een eerste hulp post van het ziekenhuis doen want dan ga ik eerst door de verplichte molen en ben ik duizenden dollars kwijt. Zij kunnen mij verder niet adviseren.
Heeft iemand tips? Alvast bedankt.
-
babarage
- Amerikakenner
- Aantal x V.S. bezocht: 21
Re: Tip? wekelijkse injectie tijdens rondreis
Allermakkelijkste is het als je het zelf kan doen natuurlijk of een reisgenoot. Eerste keer/ keren misschien wat spannend maar daarna went het toch wel zeg ik uit ervaring. Als dat geen optie is dan kun je het beste op zoek naar een urgent care. Dat is inderdaad niet de emergency room bij een ziekenhuis. Ook sommige pharmacies schijnen zon service te hebben. Daar zou je hiervoor terecht moeten kunnen. Laat dan je arts een brief opstellen waar het voor is etcetera. Maar ik denk dat je iedere keer wel een beetje door de mallemolen moet. Ze zullen niet zo maar die spuit aanpakken en hem dr in jassen. Verzekeringstechnisch moeten ze dan wat checks doen gok ik zo ff.
Welke route ga je doen, weet je al waar je bent op het moment dat je de medicijnen nodig hebt?
Welke route ga je doen, weet je al waar je bent op het moment dat je de medicijnen nodig hebt?
89 highschool Mi 92 college Ga 97 uni Mi
99 Fl-Ca, 00 Ca - Wa, 01 Fl, 04 Va, 05 Co - Ca, 06 New England, 08 Fl, 08 BC - NS, 09 Wa - Nv, 10 Zuidoosten, 11 Route 66, 13 Noordoosten, 15 Wa, 16 Il - Ca, 17 Alaska, 18, 19 oostkust
99 Fl-Ca, 00 Ca - Wa, 01 Fl, 04 Va, 05 Co - Ca, 06 New England, 08 Fl, 08 BC - NS, 09 Wa - Nv, 10 Zuidoosten, 11 Route 66, 13 Noordoosten, 15 Wa, 16 Il - Ca, 17 Alaska, 18, 19 oostkust
-
Marcopstal
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 28
Ik zou kiezen voor de optie reisgenoot.
Zuidwesten: 95/96/96/97/98/99/05/06/10/14/15/16/19/20/22/23
Texas: 97/08
Florida: 98/24
Noordoosten: 01/03/04/09/12/13/15/17/18/20
Midwesten: 02
South: 07/11
Texas: 97/08
Florida: 98/24
Noordoosten: 01/03/04/09/12/13/15/17/18/20
Midwesten: 02
South: 07/11
- leo natas
- Amerika-ontdekker
- Aantal x V.S. bezocht: 11
kan je reisgenoot geen mini opleiding volgen bij de dokter als je om de injectie gaat. ? dan ben je van niemand afhankelijk.
Vraag aan de doktersassistente die je wekelijkse prik zet of je het met haar instructie zelf mag doen. Je heb nog een aantal keren om het te leren voor het september is.
Neem aan dat het een medicijn is dat in je spier / onder de huis (iv / sc) gegeven dient te worden.
Over het algemeen is dat niet heel moeilijk.
Is meer het overwinnen van een 'angst' jezelf/ een ander iets aan te doen.
Ik zou toch de overweging doen het zelf te doen (indien dit fysiek mogelijk is)
Scheelt een hoop zoeken naar een post die je kan helpen. En dan zit je niet steeds aan een onzekere planning op de dag.
(Al is dat maar 1 dag per week)
Verder is het een lastige, want je zal bij een huisarts moeten zijn daar. Denk niet dat die dat zomaar doen. Tenzij je een verklaring van je eigen arts mee hebt.
Je kan ook informeren bij de brandweer / ambu posten of die dat kunnen en mogen doen voor je.
Over het algemeen is dat niet heel moeilijk.
Is meer het overwinnen van een 'angst' jezelf/ een ander iets aan te doen.
Ik zou toch de overweging doen het zelf te doen (indien dit fysiek mogelijk is)
Scheelt een hoop zoeken naar een post die je kan helpen. En dan zit je niet steeds aan een onzekere planning op de dag.
(Al is dat maar 1 dag per week)
Verder is het een lastige, want je zal bij een huisarts moeten zijn daar. Denk niet dat die dat zomaar doen. Tenzij je een verklaring van je eigen arts mee hebt.
Je kan ook informeren bij de brandweer / ambu posten of die dat kunnen en mogen doen voor je.
-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Reacties
- Weergaves
- Laatste bericht
-
- 4 Reacties
- 5817 Weergaves
-
Laatste bericht door robert_2310
-
- 2 Reacties