Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!

Ervaringen gevraagd boeken helikoptervlucht Grand Canyon bij Maverick.

Voor algemene vragen over de zuidwestelijke staten: Californië, Nevada, Utah, Arizona, Colorado, New Mexico en Texas.
Plaats reactie
CharlotteD
Amerika-ontdekker
Aantal x V.S. bezocht: 3

Ervaringen gevraagd boeken helikoptervlucht Grand Canyon bij Maverick.

Bericht door CharlotteD »

Iemand ervaring met het boeken van een helikoptervlucht over de Grand Canyon bij Maverick?
Ze gaven de mogelijkheid om via live-chat de vlucht vast te leggen zonder vooruitbetaling. Maar ze vroegen wel om creditcardgegevens door te geven via de chat????
Welke maatschappij vinden jullie aan te raden? Papillon of Maverick? Online boeken?
Alvast bedankt.
Tinus1955
Amerikafan
Aantal x V.S. bezocht: 14

Re: helikoptervlucht grand canyon

Bericht door Tinus1955 »

Zelf raad ik Papillon aan. Bieden net wat meer verschillende tours aan en zijn ook net wat scherper geprijsd. Had de vlucht geboekt via https://helicoptergrandcanyon.nl Staat de informatie in het Nederlands, net wat makkelijker leesbaar :wink:
Galapogos
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 5
Contacteer:

Re: Ervaringen gevraagd boeken helikoptervlucht Grand Canyon bij Maverick.

Bericht door Galapogos »

Maverick is ons in 2016 goed bevallen. Fijne helikopter, prettig personeel. De audio in de helikopter werd speciaal voor ons in het Nederlands herhaald, ook al gaf ik aan dat dat echt niet nodig was. :lol:
Vin.cent

Bericht door Vin.cent »

Vanuit Las Vegas of vanuit Grand Canyon zelf?
CharlotteD
Amerika-ontdekker
Aantal x V.S. bezocht: 3

Bericht door CharlotteD »

Alvast bedankt voor jullie reacties.

@Vin.cent
We willen een vlucht doen vanuit Grand Canyon zelf.

@Galapogos
De tour van Maverick genoot ook onze voorkeur. Ik vond het enkel een beetje eigenaardig dat ze via chat boeking aanboden zonder vooruitbetaling, maar toch vroegen ze om creditcardgegevens door te geven. Zomaar deze gegevens via chat doorsturen vind ik nogal gevaarlijk.
Hadden jullie op voorhand geboekt? Online? Of ter plaatse?
De audio in het Nederlands zou voor onze jongste (9jaar) wel een pluspunt zijn.
Tinus1955
Amerikafan
Aantal x V.S. bezocht: 14

Bericht door Tinus1955 »

Papillon biedt ook een Nederlandse audiotour.
Maverick hun enige tour vanaf de Grand Canyon NP is de "Canyon Spirit tour" (45 min./ rond de $299 p.p.). Deze is identiek aan de "Imperial with Ecostar tour" van Papillon. Papillon biedt ook nog de kortere/goedkopere "North Canyon Tour" aan met evt. een upgrade naar een ecostar helicopter voor een meerprijs.
Als ik eerlijk ben (heb met beide gevlogen), Papillon en Maverick organisaties verschillen verder ook amper in kwaliteit (die hoog is). Maverick is gewoon een kleinere organisatie met minder aanbod van tours en meestal een net wat hogere prijs dan Papillon. Maar met beide zal je niet verkeerd kiezen.

Creditcard gegevens zou ik persoonlijk trouwens niet doorgeven via de chat op de website van Maverick omdat de website ook niet als veilig wordt bestempeld door Chrome. Enkel de boekingspagina's zijn beveiligd met een "https://" adres.
Laatst gewijzigd door Tinus1955 op 28 mar 2018, 11:49, 1 keer totaal gewijzigd.
Galapogos
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 5
Contacteer:

Bericht door Galapogos »

@CharlotteD: wij hebben op voorhand geboekt via het boekingsformulier op de website van Maverick. Eens met Tinus1955 dat ik creditcardgegevens niet via de chat zou doorgeven, maar via het boekingsformulier.

Dat ze om creditcardgegevens vragen is op zich niet raar. Als jullie zonder te annuleren niet zouden komen opdagen of te laat zouden annuleren (<48 uur voor vertrek), dan kunnen ze alsnog de kosten voor de vlucht afboeken van de kaart.
Plaats reactie
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer