Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!

Capitol Reef wel of niet en kamperen Arches NP

Voor algemene vragen over de zuidwestelijke staten: Californië, Nevada, Utah, Arizona, Colorado, New Mexico en Texas.
Plaats reactie
Crool
Amerika-ontdekker
Aantal x V.S. bezocht: 2

Capitol Reef wel of niet en kamperen Arches NP

Bericht door Crool »

Al een hele tijd ben ik bezig met het regelen en organiseren van onze camper rondreis Denver, Yellow Stone, Denver. Nu had ik al uitgezocht dat we in Arches wilden kamperen op Devils Garden Campground op 2-8-2018, waarbij ik in de veronderstelling was dat de eerste datum dat er geboekt kon worden (half jaar van te voren)in mijn agenda had gezet.
Vandaag kom ik er achter dat ik dat vergeten ben, dom, dom, dom want nu is alles vol :roll:
Ik heb al gezocht naar alternatieven, maar niets vergelijkbaars kunnen vinden. We komen die dag vanaf Capitol Reef of vanaf Salt Lake City, want we twijfelen nog een beetje of Capitol Reef de moeite waard is of dat we nog een extra dag in en rond de buurt van Moab willen doorbrengen, want na onze overnachting in Arches hebben we al 2 dagen geboekt op Canyonlands RV in Moab.
Wie kan me advies geven over het volgende:
- Is het de moeite waard om Capitol Reef (Fruita) aan te doen? Onze kids van 14-16 houden van wat actie en alleen 'stenen' zoals hun dat zeggen vinden ze minder leuk.
- Welk alternatief is er voorafgaand aan onze 2 dagen op Canyonlands RV park? We komen via de 70 en 191 richting Moab en we willen eigenlijk niet nog een dag bijboeken op Canyonlands.
- Is het nog een optie om de annuleringen bij Devils Garden in de gaten te houden, heb geen idee of daar vaak geannuleerd wordt? Zodat ik daar alsnog kan boeken.
Martin & Marianne
Amerika-expert
Contacteer:

Re: Capitol Reef wel of niet en kamperen Arches NP

Bericht door Martin & Marianne »

Jammer dat je te laat bent voor Arches. Ik heb geen idee of daar wel eens iets vrij komt, maar je kunt natuurlijk altijd blijven kijken.
Waarom zou je niet nog een nacht Canyonlands bij willen boeken? Daar zit je toch ook goed voor Arches?
Wat Capitol Reef betreft: ik vind dat wel een aanrader. En ja, je hebt er rode rotsen, maar ook veel groen en water. Fruita kun je tegenwoordig reserveren, en het is een mooie camping. Het is mij nu echter niet duidelijk of dit ten koste zou gaan van je tijd bij Moab/Arches.
Kijk eens in de verslagen van Elly op www.michelly.nl voor hun ervaring met kinderen in Capitol Reef.

Marianne
Crool
Amerika-ontdekker
Aantal x V.S. bezocht: 2

Bericht door Crool »

Ik zal het verslag van Michelly er eens op nalezen. In Moab hebben we zo wie zo 3 dagen staan, waarvan dus 2 geboekt en nog 1 op zoek, dus dat zouden er 4 worden als we Capitol Reef schrappen.
Hans B
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 25
Contacteer:

Bericht door Hans B »

Arch View RV park is wellicht iets ---
ligt tegenover de ingang naar Canyonlands
ligt 5ml ten noorden van Arches NP
ligt 10ml ten noorden van Moab.

Anders kom je al gauw in Moab terecht, ook niet verkeerd hoor.
In 29x
1685
dagen en
151.800
mile gereisd door Amerika

1988 campervan
1998 en 2000 auto
2001 tm 2004 Fleetwood Pace Arrow
2004 tm 2016 Fleetwood Bounder
2016 tm heden Fleetwood Discovery + Honda

Home is were we park it.
Tucson AZ
Martin & Marianne
Amerika-expert
Contacteer:

Bericht door Martin & Marianne »

Als je sowieso al 3 nachten Moab hebt zou ik zeker Capitol Reef tussenvoegen. Kijk eens naar de wandeling door de Sulphur Creek; leuk voor de kinderen.

Marianne
Plaats reactie
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer