Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Las Vegas: vragen en discussietopic deel III
Re: Las Vegas: vragen en discussietopic deel III
Deze vond ik ook helemaal geweldig Buschmaster! En wij kozen niet een pakket, maar wezen gewoon wat wapens aan waarmee we wouden schieten.
Ik zit eraan te denken om een week alleen naar Las Vegas te gaan. Ik heb vakantie, maar mijn vriendin helaas genoeg werk.
Hoe is het weer momenteel in Las Vegas en dan bedoel ik voornamelijk de gevoelstemperatuur?
Is het warm genoeg om bij het zwembad te kunnen liggen?
(denk dat ik rond einde van de maand die richting op wil gaan)
Hoe is het weer momenteel in Las Vegas en dan bedoel ik voornamelijk de gevoelstemperatuur?
- Harry
- Amerika-expert
- Partner van: jaha
- Aantal x V.S. bezocht: 26
- Contacteer:
Het zal zo tussen de 20 en 25 graden zijn, dat lijkt me met de droge warmte wat fris om aan het zwembad te liggen, zeker als het een beetje waait.
Hou ook rekening met March madness, de hotelprijzen liggen eind maart meestal heel hoog.
Wij waren vorig jaar eind april en toen was het heerlijk weer om aan het zwembad te liggen.
Hou ook rekening met March madness, de hotelprijzen liggen eind maart meestal heel hoog.
Wij waren vorig jaar eind april en toen was het heerlijk weer om aan het zwembad te liggen.

Ik ben van 12-17 februari geweest en heb toen ook aan het zwembad gelegen. Het was toen een graad of 21 en bij hotel Paris was dat bij het zwembad goed te doen hoor. Ook gezwommen, heerlijk verwarmd zwembad! Ik zag wel dat het een week later een stuk frisser was weer, dus je moet het ook net treffen. Maar eind maart is de kans op mooi weer alweer wat groter dan half februari 

inmiddels goed naar alle antwoorden op me reactie gelezen.
besloten om dus maar 1 park te gaan bezoeken. nu is de vraag:
death valley
zion
grand canyon
we rijden dan rond 7 uur in de ochtend aan en dan tot zonsondergang denk ik.
death valley
zion
grand canyon
Dat is heel persoonlijk, wat trekt je het meest? Kijk eens op de officiele websites van de verschillende parken wat je het meest aanspreekt.
Als je geen overnachting wilt, maar echt op 1 dag heen en weer zou ik zeggen Death Valley of Zion.
Als je 1 overnaching ter plekke doet, wat ik sowieso zou aanraden, zijn het alledrie prima opties.
Als je geen overnachting wilt, maar echt op 1 dag heen en weer zou ik zeggen Death Valley of Zion.
Als je 1 overnaching ter plekke doet, wat ik sowieso zou aanraden, zijn het alledrie prima opties.
Ik wens geen deel uit te maken van een forum waar tips hoe voorwaarden en regels te omzeilen en de boel te belazeren blijkbaar gewoon toegestaan zijn, dus mij zien jullie hier niet meer.
-
- Amerikakenner
- Aantal x V.S. bezocht: 10
Ik was er 28 tot 30 januari dit jaar en heb bij het Aria heerlijk aan het zwembad gelegen!Vin.cent schreef:Ik zit eraan te denken om een week alleen naar Las Vegas te gaan. Ik heb vakantie, maar mijn vriendin helaas genoeg werk.
Ik zou zeker ook even kijken naar Valley of Fire (icm Lake Mead dan kan je ook nog om even lekker te zwemmen), VoF vonden wij echt de moeite waard zeker om daar een paar wandelingen te doen...je kunt je er ook een hele dag vermaken en het is vlak bij LV.snor schreef: besloten om dus maar 1 park te gaan bezoeken. nu is de vraag:
death valley
zion
grand canyon
Ben het daar niet mee eens hoor. Valley of Fire is best leuk, maar als je nog niet veel van Amerika hebt gezien en je moet al keuzes maken zou ik toch echt voor een National Park als Grand Canyon of Death Valley gaan.
Ik wens geen deel uit te maken van een forum waar tips hoe voorwaarden en regels te omzeilen en de boel te belazeren blijkbaar gewoon toegestaan zijn, dus mij zien jullie hier niet meer.
snor schreef:inmiddels goed naar alle antwoorden op me reactie gelezen.
death valley
zion
grand canyon
Death Valley is het minste van de 3(persoonlijk), Zion te groot voor 1 dag, dus dan zou ik voor Grand Canyon kiezen.
Death Valley kan een heel gaaf NP zijn, maar vooral als je echt van het gebaande pad af gaat.
Voor een eerste trip zou ik inderdaad zeker naar GCNP gaan. Regel wel een overnachting ter plekke (ergens in het NP). Op en neer rijden is best een stukje en zo zonde als je lekker actief een stuk de canyon in gaat hiken en dan als je weer boven bent, in plaats van een lekkere douche nemen en genieten van het uitzicht en de zonsondergang, nog 4 uur vies in de auto moet zitten.
Zion kan ook prima in een dag. Aan zou ik in ieder geval een stuk de narrows inlopen, maar ik zie dat je in april gaat, dan zal dat vermoedelijk niet mogelijk zijn.
Voor een eerste trip zou ik inderdaad zeker naar GCNP gaan. Regel wel een overnachting ter plekke (ergens in het NP). Op en neer rijden is best een stukje en zo zonde als je lekker actief een stuk de canyon in gaat hiken en dan als je weer boven bent, in plaats van een lekkere douche nemen en genieten van het uitzicht en de zonsondergang, nog 4 uur vies in de auto moet zitten.
Zion kan ook prima in een dag. Aan zou ik in ieder geval een stuk de narrows inlopen, maar ik zie dat je in april gaat, dan zal dat vermoedelijk niet mogelijk zijn.
En ik ben het zeker niet met jou eens vwb GC......Grand Canyon is voor een dagtrip toch wel te ver, vandaar mijn suggestie om mogelijk ook VoF te doen.annet2009 schreef:Ben het daar niet mee eens hoor. Valley of Fire is best leuk, maar als je nog niet veel van Amerika hebt gezien en je moet al keuzes maken zou ik toch echt voor een National Park als Grand Canyon of Death Valley gaan.
@snor geeft aan dat alle overnachtingen in LV geboekt zijn, dus dan is Grand Canyon geen dag optie. Snor zegt zelf 'om 7 uur weg en tegen zonsondergang terug'.
Als Snor een rondreis maakt ben ik het met je eens, maar als vraagsteller er voor kiest om de hele vakantie in LV te verblijven is VoF ook een prima suggestie voor een dagtrip toch?
@ Terpies Ik schreef eerder al:
Snor had het namelijk eerder wel over Hoover Dam + Grand Canyon + Zion en dan met een overnachting.
Als die ene overnachting dus nog niet definitief van de baan is (en ook al heb je een vlucht+hotel arrangement voor Las Vegas kan het nog de moeite waard zijn om toch een nacht Grand Canyon te boeken en 1 nachtje Vegas niet te gebruiken) is Grand Canyon nog steeds een optie.
Snor had het namelijk eerder wel over Hoover Dam + Grand Canyon + Zion en dan met een overnachting.
Als die ene overnachting dus nog niet definitief van de baan is (en ook al heb je een vlucht+hotel arrangement voor Las Vegas kan het nog de moeite waard zijn om toch een nacht Grand Canyon te boeken en 1 nachtje Vegas niet te gebruiken) is Grand Canyon nog steeds een optie.
@annet2009:lees eens wat ik typ, het is ook een suggestie voor een dagtrip, los van de genoemde dingen....en ik zeg alleen dat GC te ver is voor een dagtrip.
Jij bent het niet met me eens, prima, jij zou het anders doen, ook prima, maar volgens mij kan @snor zelf bepalen, en hoef je geen waardeoordeel te geven alsof ik onzin klets.
Jij bent het niet met me eens, prima, jij zou het anders doen, ook prima, maar volgens mij kan @snor zelf bepalen, en hoef je geen waardeoordeel te geven alsof ik onzin klets.
@Terpies Wat een vervelende discussie wordt dit.
Ik heb nergens gezegd dat je onzin kletst. Ik zeg alleen dat ik het er niet mee eens ben dat Valley of Fire een volwaardig alternatief is voor Grand Canyon, Death Valley of Zion NP. En ik ben juist degene die zei dat snor zelf moet kijken wat hem het meeste aanspreekt, dus het gaat er helemaal niet om wat ik 'anders zou doen'.
Als er gevraagd wordt naar mogelijkheden voor dagtrips vanuit Las Vegas dan hoort Valley of Fire zeker in dat rijtje thuis, maar als iemand het zelf over een aantal National Parks heeft dan is een dagje naar een State Park gewoon heel wat anders.
En verder zeg ik hier niks meer over, want ik heb hier helemaal geen zin in.
Ik heb nergens gezegd dat je onzin kletst. Ik zeg alleen dat ik het er niet mee eens ben dat Valley of Fire een volwaardig alternatief is voor Grand Canyon, Death Valley of Zion NP. En ik ben juist degene die zei dat snor zelf moet kijken wat hem het meeste aanspreekt, dus het gaat er helemaal niet om wat ik 'anders zou doen'.
Als er gevraagd wordt naar mogelijkheden voor dagtrips vanuit Las Vegas dan hoort Valley of Fire zeker in dat rijtje thuis, maar als iemand het zelf over een aantal National Parks heeft dan is een dagje naar een State Park gewoon heel wat anders.
En verder zeg ik hier niks meer over, want ik heb hier helemaal geen zin in.
zullen we dit hoofdstuk maar afsluiten dan haha 
vally of fire hebben we al gezien. was echt super mooi indd.
we slapen alles in las vegas indd.
en we gaan wss naar zion park toe rijden we om 7 uur aan. de rit ernaar toe is ook geen straf. en zeker ook niet in een auto die wij zullen huren. bedankt allemaal we zullen ons keurig vermaken

vally of fire hebben we al gezien. was echt super mooi indd.
we slapen alles in las vegas indd.
en we gaan wss naar zion park toe rijden we om 7 uur aan. de rit ernaar toe is ook geen straf. en zeker ook niet in een auto die wij zullen huren. bedankt allemaal we zullen ons keurig vermaken

Ik zoek een leuk hotel voor 9 t/m 11 mei. Nu heb ik gezocht naar een leuk hotel op de strip en met het budget(€100/€110 p.n incl resort fee) wat ik ervoor over heb kom ik uit op Circus Circus, Stratosphere, luxor.
Ik had, wellicht iets te enthousiast, verwacht dat MGM of iets dergelijks voor dat geld was te boeken. Dat lijkt dus niet helemaal te gaan lukken.
Nu zit ik een beetje te twijfelen, één van bovenstaande hotels boeken, misschien iets in downtown (freemont) of iets totaal van de strip af.
Hebben jullie ideeën? Ik zit namelijk in dubio wat ik wil doen en laat mij graag adviseren en informeren
Wat extra info:
We reizen met 2 volwassenen en 1 kind van 4 jaar. Wij zijn in 2011 al in LV geweest (4 nachten) en hebben toen in het MGM geslapen.
Ik had, wellicht iets te enthousiast, verwacht dat MGM of iets dergelijks voor dat geld was te boeken. Dat lijkt dus niet helemaal te gaan lukken.
Nu zit ik een beetje te twijfelen, één van bovenstaande hotels boeken, misschien iets in downtown (freemont) of iets totaal van de strip af.
Hebben jullie ideeën? Ik zit namelijk in dubio wat ik wil doen en laat mij graag adviseren en informeren
Wat extra info:
We reizen met 2 volwassenen en 1 kind van 4 jaar. Wij zijn in 2011 al in LV geweest (4 nachten) en hebben toen in het MGM geslapen.
@Sentinel: https://www.mgmgrand.com/en/booking/roo ... umGuests=2
Astublieft, zit ook nog $75 food credit bij(zie bovenaan)
Astublieft, zit ook nog $75 food credit bij(zie bovenaan)
@Vin.cent Bedankt voor de link.
Het is goedkoper dan wat ik tot nu toe ben tegen gekomen voor het MGM maar alles bij elkaar als nog $272 op basis van 2 personen.
Als ik 3 personen doe ben ik $40 extra kwijt. Ik kan zo niet vinden of een kind van 4 jaar als extra persoon telt of niet.
Omgerekend naar Euro's zit het net aan mijn budget wat ik voor uit wil geven. Ik ga nog even een paar dagen goed zoeken en anders moet ik het maar doen.
Het is goedkoper dan wat ik tot nu toe ben tegen gekomen voor het MGM maar alles bij elkaar als nog $272 op basis van 2 personen.
Als ik 3 personen doe ben ik $40 extra kwijt. Ik kan zo niet vinden of een kind van 4 jaar als extra persoon telt of niet.
Omgerekend naar Euro's zit het net aan mijn budget wat ik voor uit wil geven. Ik ga nog even een paar dagen goed zoeken en anders moet ik het maar doen.
Van de hotels die je noemt, zou ik voor Luxor gaan. Die ligt qua ligging het fijnst van die 3. Circus circus vind ik qua sfeer niet prettig. Bedompt, naargeestig, ik voelden daar niet prettig en het ligt een stuk van de andere hotels op de strip af. En het ligt op een niet zo heel prettig stuk, vind ik persoonlijk. De stratosphere ligt helemaal uit de richting en dan moet je elke keer de bus nemen. Zou niet mijn voorkeur hebben. Bij het Luxor kan je zo de strip op lopen en ben je meteen waar je moet zijn.
Om die reden zou ik ook niet bij Freemont gaan zitten. Dat is leuk voor een avond, maar het meeste speelt zich toch rond de strip af, dus ik zou zeker daar verblijven dan.
Om die reden zou ik ook niet bij Freemont gaan zitten. Dat is leuk voor een avond, maar het meeste speelt zich toch rond de strip af, dus ik zou zeker daar verblijven dan.
-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Reacties
- Weergaves
- Laatste bericht
-
- 16 Reacties
- 13197 Weergaves
-
Laatste bericht door Martin & Marianne
-
- 4 Reacties