Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!

Enkele vraagjes

Voor algemene vragen over de zuidwestelijke staten: Californië, Nevada, Utah, Arizona, Colorado, New Mexico en Texas.
Plaats reactie
Eefje
Amerika-ontdekker

Enkele vraagjes

Bericht door Eefje »

Ik heb nog enkele vraagjes in verband met onze reis in mei:

- Wij verblijven van vrijdag tot maandag in San Francisco (06.30 opstijgen). Hoe kunnen we dan best praktisch onze huurauto inleveren? Ik zie dit praktisch niet zo goed zitten om dit maandagochtend nog te moeten doen. 2 nachtjes in centrum SF slapen en dan voor de laatste nacht naar airporthotel en auto al inlveren of zijn er (niet al te dure) hotels in centrum SF die een airportservice aanbieden zodat we daar drie nachten kunnen slapen en onze auto de dag van te voren in leveren op een locatie in het centrum? Maken ze trouwens problemen als je je auto op een andere locatie (maar wel in zelfde stad) binnenlevert dan op voorhand afgesproken?

- Zijn de winkels en grote winkelcentra in San Francisco op zondag open of zoals in België en Nederland op zondag gesloten?

- Zijn de All you can eat passes in Universal Studios het overwegen waart te kopen? En kan je met 2 er 1 gebruiken of kijken ze dit sterk na?

- Is het nodig om bepaalde uitstappen op voorhand te reseveren. Ik denk hierbij vooral aan Rainbow bridge tour en Antelope Canyon in Page (in het weekend). En als we de Antelope Canyon tour van 11.30 nemen hebben we dan nog tijd genoeg om (op het gemak) Monument Valley te bekijken. We logeren die avond in Gouldings Cabin...

Misschien nogal veel, maar alvast bedankt op voorhand !!!

Groetjes

Eef
monster
Amerikakenner
Aantal x V.S. bezocht: 11

Bericht door monster »

Hallo Eef,

Omdat de parkeerkosten in SFO vrij hoog zijn, hebben wij onze auto downtown ingeleverd en hebben we alles lopend/ met cablecar gedaan. Bij ons hotel boden ze de service om airport vervoer te regelen, ik dacht dat wij voor 2 personen ca. 30 dollar betaald hebben.... Als je vroeg in de ochtend vertrekt zou ik niet OP de dag van vertrek de auto inleveren.

De Antelope Canyon tour hebben wij ter plaatse op de parkeerplaats geregeld, je betaald dan 6 dollar pp entree en 15 dollar voor de jeep met gids om naar de canyon te gaan.
Ik heb wel begrepen dat 11.30 uur de meest populaire tour is! Misschien is het dan wel raadzaam om te reserveren...
Rob
Amerika-expert
Partner van: Annie
Aantal x V.S. bezocht: 27
Contacteer:

Re: Enkele vraagjes

Bericht door Rob »

Eefje schreef:- Is het nodig om bepaalde uitstappen op voorhand te reseveren. Ik denk hierbij Antelope Canyon in Page (in het weekend). En als we de Antelope Canyon tour van 11.30 nemen hebben we dan nog tijd genoeg om (op het gemak) Monument Valley te bekijken. We logeren die avond in Gouldings Cabin...
Eef
De 11:30 tour zou ik reserveren dit is de drukste tour omdat de lichtinval rond het middaguur het mooiste is.
Een normale tour kost je 1 uur de speciale fototour duurt 2 uur.
In beide gevallen heb je genoeg tijd om nog naar Monument Valley te rijden.
Plaats reactie
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer