Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Varen / Kayak in Page Lake Powell
Varen / Kayak in Page Lake Powell
Dag,
Heeft iemand ervaring met zelf een kayak huren bij Lake Powell? Er zijn een aantal aanbieders die tours hebben maar dan zit je in een groep en ik vind het nogal prijzig. Je kan ook alleen een kayak huren maar ik vroeg mij af of je dan overal mag varen?
Of gewoon toch de tour doen?
Heeft iemand ervaring met zelf een kayak huren bij Lake Powell? Er zijn een aantal aanbieders die tours hebben maar dan zit je in een groep en ik vind het nogal prijzig. Je kan ook alleen een kayak huren maar ik vroeg mij af of je dan overal mag varen?
Of gewoon toch de tour doen?
- Hans B
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 25
- Contacteer:
Re: Varen / Kayak in Page Lake Powell
In 29x
1685 dagen en
151.800 mile gereisd door Amerika
1988 campervan
1998 en 2000 auto
2001 tm 2004 Fleetwood Pace Arrow
2004 tm 2016 Fleetwood Bounder
2016 tm heden Fleetwood Discovery + Honda
Home is were we park it.
Tucson AZ
1685 dagen en
151.800 mile gereisd door Amerika
1988 campervan
1998 en 2000 auto
2001 tm 2004 Fleetwood Pace Arrow
2004 tm 2016 Fleetwood Bounder
2016 tm heden Fleetwood Discovery + Honda
Home is were we park it.
Tucson AZ
- lsl
- Amerikakenner
- Aantal x V.S. bezocht: 12
Is onlangs nog aan bod gekomen, met de zoekfunctie "kayak page" vind je oa
viewtopic.php?f=7&t=66003
Zelf heb ik vorig jaar gehuurd bij Lake Powell Hidden Canyon Kayak, de kayaks gaan dan op het dak of zoals bij mij in de pick-up.
Geen nonsens, wel vooraf reserveren en aanbetalen en ter plaatse een waiver tekenen.
Het water in Lake Powell stond toen hoog dus konden we met de kayak zeer ver de canyon in en dan een stuk te voet in Lower Antelope.
In groep kon je dit niet doen omdat de laatste 200 m te smal waren om te keren en er op het einde slechts plaats was om 2 kano's op het droge te trekken.
viewtopic.php?f=7&t=66003
Zelf heb ik vorig jaar gehuurd bij Lake Powell Hidden Canyon Kayak, de kayaks gaan dan op het dak of zoals bij mij in de pick-up.
Geen nonsens, wel vooraf reserveren en aanbetalen en ter plaatse een waiver tekenen.
Het water in Lake Powell stond toen hoog dus konden we met de kayak zeer ver de canyon in en dan een stuk te voet in Lower Antelope.
In groep kon je dit niet doen omdat de laatste 200 m te smal waren om te keren en er op het einde slechts plaats was om 2 kano's op het droge te trekken.
1987 NY-Florida; 1989 CA-Hawai; 2008 WA DC-Florida; 2009 NY-CA-NV-UT-AZ; 2010 NV-AZ-UT-WY-MT;
2011 CO-UT-AZ-NV; 2012 CO-UT-AZ-NV-CA; 2013 WA-Canada-NV; 2014 CO-UT-AZ-NV; 2015 AZ-UT-CO-NM;
2016 CA-NV-UT-AZ; 2017 CO-UT-AZ
2011 CO-UT-AZ-NV; 2012 CO-UT-AZ-NV-CA; 2013 WA-Canada-NV; 2014 CO-UT-AZ-NV; 2015 AZ-UT-CO-NM;
2016 CA-NV-UT-AZ; 2017 CO-UT-AZ
- Marenko
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 13
- Contacteer:
Wij hebben twee keer gekayaked op Lake Powell. Een keer kajaks gehuurd bij Wahweap, en gewoon op Lake powell en icecream canyon gedaan. en een keer naar antilope canyon met een tour. Helaas had het toen vlak ervoor flink geregend en konden we niet helemaal naar antilope canyon, maar was uiteindelijk toch een leuke tocht. Halverwege de terug weg gestopt om nog even van de rotsen te duiken en te zwemmen.
-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Reacties
- Weergaves
- Laatste bericht
-
- 2 Reacties
- 3705 Weergaves
-
Laatste bericht door Martin & Marianne
-
- 2 Reacties