Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!

Julia Pfeifer State Burn Park bezoeken in oktober

Voor algemene vragen over de zuidwestelijke staten: Californië, Nevada, Utah, Arizona, Colorado, New Mexico en Texas.
Plaats reactie
KarinWout
Amerika-ontdekker
Aantal x V.S. bezocht: 0

Julia Pfeifer State Burn Park bezoeken in oktober

Bericht door KarinWout »

Wij zijn al aardig op weg met het uitzoeken van onze reis. Nu willen we eigenlijk weten of het de moeite waard is om van Yosemite naar dit park te rijden voordat we naar San Francisco gaan.
Wie heeft hier ervaring mee? We zoden daar dan zijn rond 10 oktober.
Groeten Karon
Martin & Marianne
Amerika-expert
Contacteer:

Re: Julia Pfeiffer Burns State Park bezoeken in oktober

Bericht door Martin & Marianne »

Big Sur is een mooie bestemming, dus als je er tijd voor hebt is dat zeker een aanrader.
Je had eerder al een vraag over een deel van je route (had je de reacties daar al gezien?). Het is eigenlijk wel zo handig om de complete route te plaatsen, want het is lastig om alleen naar stukjes van de route te kijken. Misschien gaat dit bezoek ten koste van tijd die je beter ergens anders kunt gebruiken?

Het is Julia Pfeiffer Burns State Park.

Marianne
PSVwally
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 5
Contacteer:

Re: Julia Pfeifer State Burn Park bezoeken in oktober

Bericht door PSVwally »

Persoonlijk vond ik Point Lobos veel leuker/mooier dan Big Sur. Ik zou daar persoonlijk geen omweg meer voor maken. Dan zou ik eerder richting Monterey, Moss Landing of Santa Cruz rijden voor een walvistour
Plaats reactie
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer