Weekend Grand Canyon en Zion

Voor algemene vragen over de zuidwestelijke staten: Californië, Nevada, Utah, Arizona, Colorado, New Mexico en Texas.
Essiej
Amerikafan

Weekend Grand Canyon en Zion

Berichtdoor Essiej » 11 jan 2018, 05:52

Hi all,

Mijn vader komt langs in een paar weken, ik zat er aan te denken als ik niet hoef te werken 3 dagen totaal even er op uit te gaan. Ik woon in phoenix, dus vanaf hier naar de Grand Canyon vroeg in de ochtend, daar een wandeling maken. Dan ergens in de buurt of meer noordelijk een overnachting, vanaf daar de volgende dag door rijden naar Zion, kleine wandeling doen. Misschien in Zion lodge overnachten. En dan de volgende dag weer terug naar Phoenix.

Dat is een beetje mijn gedachtengang, is het te veel? Kan ik beter 1 van die 2 uitkiezen? Ik weet dat er nog veel kans op sneeuw is rond die tijd, dus we hoeven ook niet echt grote wandelingen te maken. Maar we willen het gewoon zien. Ik sta open voor suggesties! (En ook hike ideeën voor de Grand Canyon in de winter)
Afbeelding

An official Tucsonian, (and now an official Phoenician too)

ingrid14
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 14

Re: Weekend Grand Canyon en Zion

Berichtdoor ingrid14 » 13 jan 2018, 19:21

Dag 1 is zeker doenbaar.
Dag 2 is via Page meer dan 4u30' rijden. Gezien de kortere dagen is er niet zoveel tijd om Zion te bezoeken.
Dag 3 is dan wel een lange rit helemaal terug naar Phoenix

Is Monument Valley een optie?
Dan heb je veel minder mijlen te rijden.

Groetjes,

Ingrid
Ingrid's Travels&Trails :
Seattle+VI 2018, Chicago-Seattle 2017, Seattle-SF 2016, Alaska 2015 + 2014, CA 2013, AZ+UT 2012,
NW USA Denver + Yellowstone 2011, CA 2010
Tips - reizen met tieners - West USA : AK AZ CA CO ID NE NV SD UT WY

• Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht