Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!

Hoe laat camping reserveren via internet?

Voor algemene vragen over de zuidwestelijke staten: Californië, Nevada, Utah, Arizona, Colorado, New Mexico en Texas.
Plaats reactie
Bonkers
Amerika-ontdekker
Aantal x V.S. bezocht: 7
Contacteer:

Hoe laat camping reserveren via internet?

Bericht door Bonkers »

Ik ben een beetje de kluts kwijt. Ik heb morro rock gereserveerd om 7 uur 's morgens. Toen ik dit bij zion probeerde, lukte het niet en moest ik het later nog eens proberen; toen ik op een schema keek hoe laat dit was, kwam ik om 18 uur nederlandse tijd uit. Toen ik dat probeerde was dus alles weg op 1 na. De slechtste, maar beter dan niets. Nu moet ik morgen in bryce reserveren. Iemand een idee hoe laat ??
Alvast bedankt.
Martin & Marianne
Amerika-expert
Contacteer:

Re: hoe laat reserveren

Bericht door Martin & Marianne »

Voor Zion is het 10.00 uur EST, dat is 16.00 uur onze tijd. Dat wordt aangegeven als je een boeking probeert te maken.
Fijn dat het nog wel gelukt is; dat is toch het belangrijkste.

Ik weet niet hoe laat het voor Bryce is maar na 1 juni kun je daar niet reserveren vanwege werkzaamheden. Zie hier: https://www.nps.gov/brca/planyourvisit/campgrounds.htm.
Je zou Ruby's Campground kunnen proberen.

Weet je hoe het werkt voor Yosemite? Heb je al geoefend deze maand? Dat is wel een aanrader. Zo niet, lees je dan heel erg goed in.

Marianne
Bonkers
Amerika-ontdekker
Aantal x V.S. bezocht: 7
Contacteer:

Bericht door Bonkers »

Marianne op jou kun je toch altijd rekenen

Dank je wel
Martin & Marianne
Amerika-expert
Contacteer:

Bericht door Martin & Marianne »

Graag gedaan, ik hoop dat het lukt allemaal!

Marianne
Dokus
Amerika-ontdekker
Aantal x V.S. bezocht: 10

Bericht door Dokus »

Alle parken zijn te reserveren om 10 uur EST (Eastern Standard Time). Dat is 's-winters 6 uur vroeger dan bij ons. 's-Zomers 5 uur.

Dus 10 + 6 = 16:00 uur Nederlandse tijd.

Kijk hier voor de juiste tijd: https://time.is/EST

Kijk wel op deze site voor de handleiding hoe je dat handig doet, want de parken kunnen binnen 1 minuut alweer volgeboekt zijn.
Plaats reactie
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer