Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Atlatl Rock Campground
-
Bonkers
- Amerika-ontdekker
- Aantal x V.S. bezocht: 7
- Contacteer:
Atlatl Rock Campground
Weet iemand of je hier moet reserveren. Ik kom de campground niet tegen. Ik weet dat marenko hier gestaan hebben. Plz help 
- Galapogos
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 5
- Contacteer:
Re: Atlatl Rock Campground
Je bedoelt neem ik aan de campground in Valley of Fire State Park? Die kun je niet reserveren, gaat op basis van fcfs (first come first serve).
- Marenko
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 13
- Contacteer:
Is inderdaad niet reserveerbaar. Ik weet niet in welke tijd van het jaar je gaat, maar wij waren daar redelijk vroeg in de middag, en de laatste plek met stroom werd net voor onze neus weggekaapt. Nu heb ik begrepen dat het in de zomer minder druk is, dan in het naseizoen.
- Galapogos
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 5
- Contacteer:
Mochten beide fcfs-campings bij Valley of Fire vol zitten, dan kun je eventueel nog naar Echo Bay bij Lake Mead. Die zit zelfs op drukke dagen nog niet voor 25% vol, aldus het personeel van Valley of Fire.
- Rob
- Amerika-expert
- Partner van: Annie
- Aantal x V.S. bezocht: 27
- Contacteer:
Of boondocken, tussen Overton en de parkgrens van Lake Mead NRA heb je aan de linker (oost)kant van de weg BLM land waar je (gratis) mag staan er wordt daar door veel mensen gebruik van gemaakt.
-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Reacties
- Weergaves
- Laatste bericht
-
- 2 Reacties
- 3459 Weergaves
-
Laatste bericht door Martin & Marianne
-
- 3 Reacties