Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!

Grand Canyon vs. Bryce en Zion

Voor algemene vragen over de zuidwestelijke staten: Californië, Nevada, Utah, Arizona, Colorado, New Mexico en Texas.
Plaats reactie
nikki79
Amerika-ontdekker

Grand Canyon vs. Bryce en Zion

Bericht door nikki79 »

Goedemiddag,

We zijn druk aan het plannen voor onze 1e Amerika reis in Juni. Deze site is een enorme bron van info waarvoor onze dank. Ik zou graag jullie advies hebben over het volgende.

We vliegen op Phoenix en willen dan 2 nachten in GC verblijven en dan doorijden naar LV of 2 nachten om Bryce en Zion en dan doorrijden naar LV. Omdat het onze eerste reis is hebben we nog geen andere parken bezocht. Wel staat Death Valley en Yosemite verderop in de reis op de planning. Hebben jullie advies voor 2 newbies?
Rob
Amerika-expert
Partner van: Annie
Aantal x V.S. bezocht: 27
Contacteer:

Bericht door Rob »

Dag 1. aankomst Phoenix slapen.
Dag 2. naar GC slapen.
Dag 3. bezoek Bryce slapen Carmel Junction of Kanab
Dag 4. door Zion naar LV
zo heb je ze alle drie en het is goed te doen
Toto
Amerika-ontdekker

Bericht door Toto »

Wij hebben het destijds andersom gedaan. LV, Zion, Bryce en GC. Bryce Canyon is zeker een aanrader. Je zou daar kunnen overnachten. Als je van daaruit richting LV gaat kom je door Zion. Een heel apart park. We hebben daar een mooie wandeling gemaakt maar ik vond de GC en Bryce mooier. Daar kunnen de meningen natuurlijk over verschillen.
Veel plezier met de voorbereidingen.
Pete.Z
Amerika-expert
Contacteer:

Re: Grand Canyon vs. Bryce en Zion

Bericht door Pete.Z »

nikki79 schreef:Goedemiddag,

We zijn druk aan het plannen voor onze 1e Amerika reis in Juni. Deze site is een enorme bron van info waarvoor onze dank. Ik zou graag jullie advies hebben over het volgende.

We vliegen op Phoenix en willen dan 2 nachten in GC verblijven en dan doorijden naar LV of 2 nachten om Bryce en Zion en dan doorrijden naar LV. Omdat het onze eerste reis is hebben we nog geen andere parken bezocht. Wel staat Death Valley en Yosemite verderop in de reis op de planning. Hebben jullie advies voor 2 newbies?

Hoeveel dagen ga je?
Dat maakt namelijk best wel uit,als je Bryce en Zion wilt doen tussen GC en LV in.
nikki79
Amerika-ontdekker

Bericht door nikki79 »

Het ziet er naar uit dat we nog een dag extra hebben. Ik heb via streets & trips een nieuwe route ingegeven.

13 juni aakomst phoenix ('s avonds)
14 juni ophalen huurauto rijden naar page
15 juni raften in glen canyon, iemand al een gedaan?? rijden naar bryce
16 juni bryce en rijden naar zion
17 juni zion en rijden naar LV
18 en 19 juni LV 's

Hierdoor slaan we wel GC helemaal over. We zouden ook de eerste dag kunnen rijden naar GC en dan de volgende dag in 1 keer naar bryce maar ik weet niet of dat te doen is..
Plaats reactie
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer