Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
1 week LA met kerst
1 week LA met kerst
Wij hebben 1 weekje gepland bij kerst (in zomer 2016 2 nachten bij Venice Beach verbleven)
Nu staat er nog op de wishlist:
1. Malibu creek SP, Topanga SP, Point Dume SP....
2. Getty center
3. Griffith observatory
4. LA downtown,Olvera street, Japantown(Sawtelle street)/Koreatown, Staples center, ...
5. The Grove, farmers market
6. Santa Monica (3rd street) , Venice Beach (Abott Mc Kiney)
7. Walmart/skate winkel(s)???
8. Cheescakefactory
*Zouden jullie een ganse week in Venice beach blijven? Of 2 lokaties zoeken, ik dacht aan Passadena (...tips?) om toch ook een beetje 'echt' Amerika gevoel te krijgen (van daaruit metro naar Downtown?) (Eaton Canyon?)
*Staples centrum (ijshockey wedstrijd of Basketbal wedstrijd (LA Kings of LA Lakers duur/LA Clippers goedkoper): tips? met auto of metro?
*Tips voor andere wandelingen/ natuur in omgeving: Eaton canyon? Echopark?
* Wat zouden jullie doen op 24/12 en 25/12?
Nu staat er nog op de wishlist:
1. Malibu creek SP, Topanga SP, Point Dume SP....
2. Getty center
3. Griffith observatory
4. LA downtown,Olvera street, Japantown(Sawtelle street)/Koreatown, Staples center, ...
5. The Grove, farmers market
6. Santa Monica (3rd street) , Venice Beach (Abott Mc Kiney)
7. Walmart/skate winkel(s)???
8. Cheescakefactory
*Zouden jullie een ganse week in Venice beach blijven? Of 2 lokaties zoeken, ik dacht aan Passadena (...tips?) om toch ook een beetje 'echt' Amerika gevoel te krijgen (van daaruit metro naar Downtown?) (Eaton Canyon?)
*Staples centrum (ijshockey wedstrijd of Basketbal wedstrijd (LA Kings of LA Lakers duur/LA Clippers goedkoper): tips? met auto of metro?
*Tips voor andere wandelingen/ natuur in omgeving: Eaton canyon? Echopark?
* Wat zouden jullie doen op 24/12 en 25/12?
Laatst gewijzigd door alken op 02 okt 2017, 10:57, 1 keer totaal gewijzigd.
- PSVwally
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 5
- Contacteer:
Re: 1 week LA bij kerst
Als je een beetje op tijd bij het staples centre bent kan je voor $10 vrij dichtbij parkeren. Elke 100/200m dichterbij is een $5 extra. Althans, dat was onze ervaring uit 2012. Wij hadden de auto op W11th street staan, net onder de snelweg door. Maar als je bv de auto smiddags al bij Persingh square hebt staan is het een minuut of 20 lopen.
Ik zou Venice overdag doen, Abbot Kinney zou ook nog eind vd middag begin vd avond kunnen, maar dan is Santa Monica 's avonds leuker dan Venice Beach.
Andere mooie plekken vond ik Santa Monica Mountains, Angeles NF (hier zou Pasadena een goede uitvalsbasis voor zijn) en de mulholland drive, al zou ik voor de laatste deze van west naar oost rijden, ook al liggen de meeste uitkijkpunten over de valley dan aan je linkerkant. In de bergen weet ik niet in hoeverre je last hebt van winterse neerslag, maar aangezien Angeles NF al best de hoogte in gaan dat vooraf checken.
Ik zou Venice overdag doen, Abbot Kinney zou ook nog eind vd middag begin vd avond kunnen, maar dan is Santa Monica 's avonds leuker dan Venice Beach.
Andere mooie plekken vond ik Santa Monica Mountains, Angeles NF (hier zou Pasadena een goede uitvalsbasis voor zijn) en de mulholland drive, al zou ik voor de laatste deze van west naar oost rijden, ook al liggen de meeste uitkijkpunten over de valley dan aan je linkerkant. In de bergen weet ik niet in hoeverre je last hebt van winterse neerslag, maar aangezien Angeles NF al best de hoogte in gaan dat vooraf checken.
- Martin & Marianne
- Amerika-expert
- Contacteer:
Re: 1 week LA met kerst
Wij waren in 2011 met de kerst vlakbij LA om onze dochter in Riverside op te zoeken. Wij vonden het een heerlijke periode, vooral van Joshua Tree heb ik toen genoten.
Misschien heb je iets aan ons reisverslag (2011/2012).
Marianne
Misschien heb je iets aan ons reisverslag (2011/2012).
Marianne
-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Reacties
- Weergaves
- Laatste bericht