Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Californië februari en maart 2018.
-
Haakpen55
- Amerika-ontdekker
- Aantal x V.S. bezocht: 6
Californië februari en maart 2018.
Wij gaan 21 januari voor 3 maanden op bezoek bij onze dochter in de regio SF, nu willen we graag een weekje of zo rondreizen, we hebben al veel gezien en zoeken nog tips voor de leuke onbekende dingen die het bekijken waard zijn. Ik weet het, het is niet de meest voor de hand liggende periode, maar wellicht heeft u nog enige ideeën.
We horen het graag, thanks! Anja
We horen het graag, thanks! Anja
- goldenhills
- Amerika-expert
Re: Californië februari en maart 2018.
Perfecte tijd voor het zuiden van Californië, zoals San Diego en de woestijnen, maar ook een winters Yosemite kan erg mooi zijn. Wij zijn in LA geweest in januari, en hebben dagen met regen (lekker naar de film of een museum) maar ook met warme zon gehad (op naar Huntington Library), en ons erg goed vermaakt. Een rondje SD - woestijn - LA kan prima in die tijd, zeker als je flexibel blijft in je route en de weersverwachting laat bepalen wat je gaat doen. Anza Borrego is onze favoriete woestijn in CA.
- Martin & Marianne
- Amerika-expert
- Contacteer:
Ik zou het ook zoeken in de richting van LA en zuidelijker. Wat willen jullie precies, natuur, steden?
Lastig om onbekende dingen te noemen, wat hebben jullie allemaal al gezien?
Wij zijn eens in december een paar dagen in de omgeving van LA geweest. Misschien heb je iets aan ons verslag (2011/2012). Wij vonden Joshua Tree heerlijk toen, maar we hebben ook genoten van ons bezoek aan de Paramount Ranch.
Hebben jullie een huurauto of kun je een auto lenen? In dat laatste geval kun je sneeuwkettingen gebruiken en Yosemite opzoeken, ook als er sneeuw ligt, of dreigt te vallen. Lijkt mij heel erg mooi.
Marianne
Lastig om onbekende dingen te noemen, wat hebben jullie allemaal al gezien?
Wij zijn eens in december een paar dagen in de omgeving van LA geweest. Misschien heb je iets aan ons verslag (2011/2012). Wij vonden Joshua Tree heerlijk toen, maar we hebben ook genoten van ons bezoek aan de Paramount Ranch.
Hebben jullie een huurauto of kun je een auto lenen? In dat laatste geval kun je sneeuwkettingen gebruiken en Yosemite opzoeken, ook als er sneeuw ligt, of dreigt te vallen. Lijkt mij heel erg mooi.
Marianne
- Pete.Z
- Amerika-expert
- Contacteer:
Meer naar het zuiden is voor de hand liggend, want lekker weer, dus ik zou zeker San Diego bezoeken.
Maar, ook Yosemite, Bryce of de Grand Canyon met sneeuw zijn prachtig.
Tevens de perfecte tijd voor Death Valley!
Maar, ook Yosemite, Bryce of de Grand Canyon met sneeuw zijn prachtig.
Tevens de perfecte tijd voor Death Valley!
- Tipsy_1
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 20
wij reden in 2011 begin maart San Diego (La Jolla is ook leuk met de zeeleeuwen) -> Julian -> Anza Borrego (topper!) -> Ladder Canyon -> Joshua Tree -> Mojave -> Death Valley -> Las Vegas > ...
Was echt perfect die tijd van het jaar (reisverslag via de link hieronder)
- sanne.eversdijk
- Amerika-ontdekker
Ik ga je reisverslagen lezen! Thnx!Tipsy_1 schreef:wij reden in 2011 begin maart San Diego (La Jolla is ook leuk met de zeeleeuwen) -> Julian -> Anza Borrego (topper!) -> Ladder Canyon -> Joshua Tree -> Mojave -> Death Valley -> Las Vegas > ...
-Sanne
-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Reacties
- Weergaves
- Laatste bericht
-
- 2 Reacties
- 1972 Weergaves
-
Laatste bericht door Mademoiselle
-