Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!

Wie heeft er al met LTU gevlogen ervaringen aub????

Voor algemene vragen over de zuidwestelijke staten: Californië, Nevada, Utah, Arizona, Colorado, New Mexico en Texas.
Plaats reactie
dirky
Amerika-ontdekker

Wie heeft er al met LTU gevlogen ervaringen aub????

Bericht door dirky »

Hallo sinds enkele weken lees ik dit forum ebijna elke dag, want wij gaan in juli voor de eerste keer naar het zuidwesten, alles is bijna gepland maar ik moet nog de vluchten boeken , wij vliegen op LA en terug van LA, het goedkoopste en ook nog rechtstreeks vindt ik bij LTU (vliegen vanaf Dusselldorf) dit is voor mij uit Belgie evenver als vliegen van bv Schiphol, wie heeft er ervaringen met LTU (de vlucht all in eis een 730 eur)

Ervaring met het huren bij Alamo, we willen een minivan (4 volw en bagage) prijs voor 3 weken all in in Julli een 790 Eur

onze route is ongeveer 4300 km door de "bekende" gebieden dit is volgens mij te doen, of niet?

Wat is een goed hotel in LV buiten de Stirip.

Bedankt voor wat tips
Laatst gewijzigd door dirky op 19 feb 2007, 09:52, 1 keer totaal gewijzigd.
Pete.Z
Amerika-expert
Contacteer:

Bericht door Pete.Z »

Hallo!

Alamo niks dan goede ervaringen mee,en misschien kan je je route globbal posten,ik denk dat je dan wat meer tips zal krijgen!
JohnB
Amerika-ontdekker

zit wel goed

Bericht door JohnB »

Hey,

Ook wij (mijn ouders, mijn vrouw en ik) gaan in juli-augustus naar de VS.
Ik heb mijn vlucht bij LTU geboekt en mijn auto bij Alamo.
Wij vliegen van Dusseldorf op LasVegas en van LA weer naar Dusseledorf.
Met alamo heb ik al 2 ervaringen die beide heel goed zijn. LTU is ook voor mij de eerste keer maar ook hiervan hoor ik over het algemeen goede berichten.
Zeker voor de prijs die je noemt zit je heel goed, met name omdat het ook het hoogsiezoen is.
peet
Amerikakenner
Contacteer:

Bericht door peet »

Wij zijn in oktober van Met LTU naar Newark NY gevlogen met 2 kinderen en een hond. Het was de goedkoopste ticket die ik ooit gehad heb. De service was heel goed te noemen. Voldoende eten en drinken, goeie koffie en vriendelijk personeel. Ook vervoer van de hond verliep vlekkeloos.

gr Petra
http://www.vandijkjes.punt.nl" onclick="window.open(this.href);return false;

Every day is a gift, not a given right
Plaats reactie
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer