Hierbij wil ik graag iedereen op dit forum bedanken voor zoveel doorlopend enthousiasme en informatie. We hebben niet erg veel vragen gesteld, maar zijn door simpelweg te zoeken op deze site en de reisverslagen van anderen door te nemen héél veel verder gekomen. Vooral de reisverslagen van Martin en Marianne bleven in ons hoofd hangen. Onze reis zit erop en we gaan weer aan het werk. Met voor altijd een laagje rood stof uit Utah op mijn oranje hart.
Ons reisverslag heb ik net ook doorgegeven in de betreffende thread, maar ik wilde graag dit berichtje schrijven omdat jullie als medereizigers en Nederlandse Amerikanen misschien niet weten hoeveel invloed zo'n site als dit heeft. Supertof.
Met plezier heb ik het verslag van jullie Amerikareis gelezen en de foto's bekeken. Een mooie herinnering voor jullie aan deze fantastische reis.
Bedankt voor het willen delen.
The views and comments posted in these fora are personal and do not necessarily represent the those of the Management of AllesAmerika.com Forum.
The Management of AllesAmerika.com Forum does not, under any circumstances whatsoever, accept any responsibility for any advice, or recommentations, made by, or implied by, any member or guest vistor of AllesAmerika.com Forum that results in any loss whatsoever in any manner to a member of AllesAmerika.com Forum, or to any other person.
Furthermore, the Management of AllesAmerika.com Forum is not, and cannot be, responsible for the content of any other Internet site(s) that have been linked to from AllesAmerika.com Forum.