Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!

Een bedankje, mag dat ook?

Voor algemene vragen over de zuidwestelijke staten: Californië, Nevada, Utah, Arizona, Colorado, New Mexico en Texas.
Plaats reactie
luciewebsite
Amerika-newbie
Aantal x V.S. bezocht: 1

Een bedankje, mag dat ook?

Bericht door luciewebsite »

Hallo allemaal,

Hierbij wil ik graag iedereen op dit forum bedanken voor zoveel doorlopend enthousiasme en informatie. We hebben niet erg veel vragen gesteld, maar zijn door simpelweg te zoeken op deze site en de reisverslagen van anderen door te nemen héél veel verder gekomen. Vooral de reisverslagen van Martin en Marianne bleven in ons hoofd hangen. Onze reis zit erop en we gaan weer aan het werk. Met voor altijd een laagje rood stof uit Utah op mijn oranje hart. :)

Ons reisverslag heb ik net ook doorgegeven in de betreffende thread, maar ik wilde graag dit berichtje schrijven omdat jullie als medereizigers en Nederlandse Amerikanen misschien niet weten hoeveel invloed zo'n site als dit heeft. Supertof.

Groetjes van Lucie

www.luciewebsite.com
Martin & Marianne
Amerika-expert
Contacteer:

Re: Een bedankje, mag dat ook?

Bericht door Martin & Marianne »

Leuk om te horen, en ik geniet van je verslag! We hebben veel dezelfde dingen gedaan in ongeveer dezelfde periode zie ik.

Marianne
markro
Moderator
Aantal x V.S. bezocht: 13
Contacteer:

Re: Een bedankje, mag dat ook?

Bericht door markro »

Met plezier heb ik het verslag van jullie Amerikareis gelezen en de foto's bekeken. Een mooie herinnering voor jullie aan deze fantastische reis.
Bedankt voor het willen delen.
Marco.

Voor onze Amerikareisverslagen: klik hier.
Plaats reactie
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer