Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Supershuttle Airport SF - Hotel SF wel/niet resereveren
Supershuttle Airport SF - Hotel SF wel/niet resereveren
Hoi,
We willen met ons gezin van 4 per shuttle van het vliegveld naar het hotel. Is het nodig om van te voren te reserveren of kun je gewoon naar buiten lopen en zie je ze dan vanzelf staan? We komen overdag aan.
We willen met ons gezin van 4 per shuttle van het vliegveld naar het hotel. Is het nodig om van te voren te reserveren of kun je gewoon naar buiten lopen en zie je ze dan vanzelf staan? We komen overdag aan.
-
Bertus
- Amerikafan
- Aantal x V.S. bezocht: 6
Re: Supershuttle Airport SF - Hotel SF wel/niet resereveren
Waar is je hotel is verbinding met OV van af vliegveld goedkoper
Wij hebben 2 jaar geleden Super Shuttle gebruikt met 10% korting via Retailmenot
Ook via Super shuttle zelf kan je korting krijgen is wel luxe alleen rijden ze vaak nog rondjes op het vliegveld tot de bus vol id
Wij hebben 2 jaar geleden Super Shuttle gebruikt met 10% korting via Retailmenot
Ook via Super shuttle zelf kan je korting krijgen is wel luxe alleen rijden ze vaak nog rondjes op het vliegveld tot de bus vol id
Hotel Embassy, OV is geen optie omdat we 3 a 4 koffers bagage en 2 kinderen mee moeten nemen..
Gewoon online reserveren. Heb je alles al geregeld en kan je gelijk doorlopen na aankomst. En volgens mij is vooraf boeken goedkoper.
Oe..via tripadvisor lees ik niet zulke goede ervaringen..
Ik heb geen idee wat we aantreffen als we op SF airport landen. Hebben we taxi's voor het uitzoeken (die 4 personen incl. bagage) kunnen behappen? Of moet je wachten en is het zoeken geblazen?
Ik heb geen idee wat we aantreffen als we op SF airport landen. Hebben we taxi's voor het uitzoeken (die 4 personen incl. bagage) kunnen behappen? Of moet je wachten en is het zoeken geblazen?
Voor SF: Uber! Dit is de bakermat van Uber. Er rijden meer Ubers dan reguliere taxi's en ze zijn ook nog eens fors goedkoper.
Zorg wel even dat je met dat aantal personen en bagage een UberXL selecteert voordat je op "Request ride" klikt.
Zorg wel even dat je met dat aantal personen en bagage een UberXL selecteert voordat je op "Request ride" klikt.
-
janmarijke
- Amerika-newbie
- Aantal x V.S. bezocht: 1
Hallo, wij zijn pas terug van daar en hadden ook een supershuttle op voorhand online geboekt. Gezin 2+3 kinderen. Vlot verlopen, bij reservatie volgt een beschrijving van naar welke uitgang te gaan, daar is bureautje en er staat ook iemand van supershuttle gewoon buiten. Was wel erg rustig toen, wist al wie we waren als we eraan kwamen. Perfect gelopen. Niet nodig van nog een tip te geven aan de chauffeur want is al op voorhand betaald. Op vlucht vlak na landen kreeg ik wel op gsm de vraag door (denk via link op sms) om in te geven op website of je al geland bent, of je al je bagage hebt maar dat moet je niet doen. Dat zal enkel maar voor hun handiger zijn om te weten wie ze over 10 minuten bij hun hebben staan.
Ook vervoer van hotel terug naar luchthaven hebben we zo geregeld. Dat was om daar huurauto op te halen. Gezegd tegen chauffeur en die bracht ons naar het gebouw van de autoverhuur zonder problemen ipv naar een specifieke terminal. In ons geval quasi geen wachttijden gehad.
Ook vervoer van hotel terug naar luchthaven hebben we zo geregeld. Dat was om daar huurauto op te halen. Gezegd tegen chauffeur en die bracht ons naar het gebouw van de autoverhuur zonder problemen ipv naar een specifieke terminal. In ons geval quasi geen wachttijden gehad.
Wij hebben het in het verleden wel gebruikt, was prima. Ook wel eens met veel bagage (emigratie), was ook prima. Geen idee hoe oud je kinderen zijn, maar als ik het me goed herinner moeten kinderen onder een bepaalde leeftijd in een autostoel, dus die moet je dan wel bij je hebben. Maar misschien geldt dat in CA ook wel voor taxi's. Als je kinderen al wat ouder zijn zou ik ov overwegen (al ben ik niet bekend met de situatie in SF), ik vind dat nooit zo'n groot probleem. Scheelt vaak veel geld. Moet wel zeggen dat wij een gezin van 5 zijn, dus reguliere taxi is voor ons sowieso geen optie meer.
Terug in Texas!
De Uber app heb ik geinstalleerd op mijn telefoon (nu duimen voor free WIFI). Uber kan ook mooi van pas komen als we weer terug moeten van de camperverhuur in SF naar het vliegveld.
En ik lees dus 2 goede recensies van forumleden over de supershuttle. Morgen maar beslissen wat ik ga doen..
En ik lees dus 2 goede recensies van forumleden over de supershuttle. Morgen maar beslissen wat ik ga doen..
-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Reacties
- Weergaves
- Laatste bericht
-
- 8 Reacties
- 1955 Weergaves
-
Laatste bericht door ronenivonne
-
- 7 Reacties