Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Woonruimte santa rosa?
-
freek sanders
- Amerika-newbie
Woonruimte santa rosa?
Hoi,
Binnenkort ga ik een half jaar naar de VS (Santa Rosa, CA) ivm met stage. Daarom ben ik op zoek naar huisvesting. Heeft iemand suggesties hoe ik dat het beste kan zoeken. Of heeft iemand zelf woonruimte die hij / zij verhuurt.
PS: de periode is maart-augustus
PS: Ik weet niet of het op dit forum hoort, maar indien niet, dan hoor ik het wel.
Binnenkort ga ik een half jaar naar de VS (Santa Rosa, CA) ivm met stage. Daarom ben ik op zoek naar huisvesting. Heeft iemand suggesties hoe ik dat het beste kan zoeken. Of heeft iemand zelf woonruimte die hij / zij verhuurt.
PS: de periode is maart-augustus
PS: Ik weet niet of het op dit forum hoort, maar indien niet, dan hoor ik het wel.
-
freek sanders
- Amerika-newbie
er zijn nog diverse andere websites voor apartementen, makkelijk te vinden via google. wat ook goed werkt: na aankomst een auto huren en door de wijken rijden waar je wilt gaan wonen, op zoek naar "for rent" signs. een groot deel van wat er te huur staat, wordt niet op internet aangeboden (alhoewel ik de details voor jouw aanstaande woonplaats niet ken).
"You're drunk again."
"No, I'm just exhausted 'cause I've been up all night drinking."
"No, I'm just exhausted 'cause I've been up all night drinking."
Probeer the local krant.
http://www.pressdemo.com
http://www.pressdemo.com
-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Reacties
- Weergaves
- Laatste bericht
-