Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!

Avondeten/restaurants

Voor algemene vragen over de zuidwestelijke staten: Californië, Nevada, Utah, Arizona, Colorado, New Mexico en Texas.
bakker1628
Amerika-ontdekker

Re: Avondeten/restaurants

Bericht door bakker1628 »

Ik gebruik in de US meestal Yelp.com om een leuk restaurant te vinden. Hier kan je aan de hand van gebruikers ervaringen een leuke en lekker restaurant zoeken. Zo kwamen wij in kleine ( met tl licht verlichte ) zaken, maar het eten wat erg goed.
PSVwally
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 5
Contacteer:

Bericht door PSVwally »

In Springdale hebben we bij Wilcat Willies gegeten. Ik vond het wel OK maar mijn vriend vond het heerlijk. Daar ook onbeten en dat was top
Zeker. En als je bij Bumbleberry Inn overnacht krijg je er korting. Ik heb er gebakken ratelslang op.
Man wilde de westernshow bij ebenezer barn and grill doen, iemand daar ervaring mee?
Mijn ervaring is dat mijn hotel daar langs lag en er hele groepen bezopen Britten (en Zweden) naar buiten kwamen die flink aan het schreeuwen waren.
Fre en Isa
Amerikafan
Aantal x V.S. bezocht: 3
Contacteer:

Bericht door Fre en Isa »

guido09 schreef:In torrey hebben we in 2014 heerlijk gegeten bij de "broken spur steakhouse".
Wij ook, hebben daar trouwens ook een nachtje geslapen. Lekker eten en vlotte bediening!
lynn
Amerikafan
Aantal x V.S. bezocht: 7

Bericht door lynn »

In Bryce aten we bij Ruby's Inn. Lekker en gezellig zitten daar.
In monument valley zou ik kiezen voor de View
SRings
Amerika-ontdekker
Aantal x V.S. bezocht: 1

Bericht door SRings »

Wij hebben ook veel gebruik gemaakt van Tripadvisor en dat werkt super! Geen enkele tegenvaller.
Aanrader bij Bryce: Bryce Canyon Pines (op 5 minuten rijden van Ruby's Inn, en naar wat wij begrepen kwalitatief veel beter eten), wij moesten wel even op een tafeltje wachten.
2017: rondreis Westkust
2019: New York
Renée76
Amerikakenner

Bericht door Renée76 »

Nig een vraagje van een amerika avondeten newbie :wink:
Welke maat moet je een pizza bestellen. We zien 7 inch, 10 inch, 14 inch langskomen. Kun je een 14 inch met 2 volwassenen en 1 kind delen. Is een 7 inch goed voor 1 persoon?
Galapogos
Amerika-expert
Contacteer:

Bericht door Galapogos »

Een 'normale' pizza hier in Nederland heeft een diameter van ongeveer 25cm oftewel ongeveer 10 inch.
elninjoo
Amerikakenner
Aantal x V.S. bezocht: 3

Bericht door elninjoo »

als je met 3 bent zou ik gewoon 3 verschillende van 7 inch nemen zodat je van elkaar kunt delen
Bushmaster
Amerika-expert

Bericht door Bushmaster »

of een grote family pizza half 'n' half
Afbeelding
Mariskaaa
Amerika-ontdekker

Bericht door Mariskaaa »

Wij hebben in/bij Monument Valley heerlijk gegeten bij Goulding's Lodge. We zaten ook nog eens bij het raam met uitzicht op de prachtige rotsen van Monument Valley. Beiden een gerecht gehad waarbij we gebruik mochten maken van de salade en soep bar/buffet.
Galapogos
Amerika-expert
Contacteer:

Bericht door Galapogos »

elninjoo schreef:als je met 3 bent zou ik gewoon 3 verschillende van 7 inch nemen zodat je van elkaar kunt delen
Een 7 inch pizza is écht een heel kleintje. Daar zou ik zeker niet genoeg aan hebben. Een 10 inch (25cm) is een 'normaal' formaat Nederlandse pizza. Een 7 inch is qua oppervlakte maar de helft van een 10 inch pizza.

Als je met drie man 'genoeg' hebt aan anderhalve pizza (NL formaat) dan zou drie keer 7 inch genoeg moeten zijn. Zelf zou ik met twee volwassenen (en zéker met twee volwassenen plus een kind) altijd voor de 14 inch (of twee keer de 10 inch) gaan.

7 inch is de helft van een 10 inch
10 inch is de helft van een 14 inch
Sand0rf
Amerika-ontdekker
Aantal x V.S. bezocht: 1

Bericht door Sand0rf »

Grand canyon
Wij hebben gegeten in het foodcourt van de hotel (Maswik Lodge), misschien niet het meest gezellige restaurant maar wel een redelijke prijs.

Bryce
Net buiten Bryce zit langs de 12 richting het westen het Bryce Canyon Pines Restaurant. Vonden wij één van de beste grills tijdens onze vakantie.
roelb
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 25

Bericht door roelb »

Galapogos schreef:Een 10 inch (25cm) is een 'normaal' formaat Nederlandse pizza.
Niet helemaal mee eens. Alleen als je kijkt naar de "amerikaanse" pizzaketens: Domino's, NY Pizza, etc.

Het "normale" italiaanse formaat is ongeveer 30cm, dus 12". Dat is ook het formaat van de verse pizza's die je bij de AH uit het koelvak haalt of van de pizza's die je bij een afhaal-italiaan krijgt. Een 14" pizza is ongeveer 35% groter dan zo'n 12" en inderdaad bijna twee keer zo groot als een 10".
Plaats reactie
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer