Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!

Avondeten/restaurants

Voor algemene vragen over de zuidwestelijke staten: Californië, Nevada, Utah, Arizona, Colorado, New Mexico en Texas.
Barry Winkels
Amerikafan
Aantal x V.S. bezocht: 3

Avondeten/restaurants

Bericht door Barry Winkels »

Hallo allemaal,

Tijdens mijn reis (alleen) wil ik het avondeten buiten de deur doen. Wie heeft er suggesties voor de volgende plaatsen (of nabije omgeving):

Williams
Grand canyon
Monument valley (waarschijnlijk the view, maar toch :D )
Torrey
Bryce
Zion

Las Vegas heb ik al een ellenlange lijst, dus dat gaat zeker lukken :clap:

Groet,
Barry
2009: Los Angeles, Route 1, San Fransisco, Yosemite, Death Valley, Las Vegas
2010: 10 dagen Las Vegas
2017: Grand Canyon, Monument Valley, Capitol Reef, Bryce, Zion, Las Vegas
2020: Route 1, Yosemite, Death Valley en Las Vegas
elninjoo
Amerikakenner

Re: Avondeten/restaurants

Bericht door elninjoo »

Ik kijk meestal op tripadvisor voor resto's. Is nog nooit tegen gevallen. Al heb ik in Bryce en GC gewoon in t hotelresto gegeten voor t gemak en wegens te moe om nog buiten de deur op zoek te gaan.
elninjoo
Amerikakenner

Bericht door elninjoo »

In the view werd (wordt?) geen alcohol geserveerd dus sla zelf wijn of bier in voor op je kamer.
Barry Winkels
Amerikafan

Bericht door Barry Winkels »

Ik drink geen alcohol dus daar hoef ik me niet druk over te maken :lol:
2009: Los Angeles, Route 1, San Fransisco, Yosemite, Death Valley, Las Vegas
2010: 10 dagen Las Vegas
2017: Grand Canyon, Monument Valley, Capitol Reef, Bryce, Zion, Las Vegas
2020: Route 1, Yosemite, Death Valley en Las Vegas
annet2009
Amerikakenner
Aantal x V.S. bezocht: 7

Bericht door annet2009 »

Grand Canyon
in Tusayan zit We Cook Pizza & Pasta, ziet er niet heel gezellig uit maar (bij herhaling) lekkerste pizza die we in Amerika gehad hebben.
Salad bar is er ook goed. Zelfs toen we overnachtten in het park zijn we er speciaal heen gereden om te eten.
In het Bright Angel Restaurant (in Grand Canyon Village) kun je lekker ontbijten, maar je moet er wel lang op je eten wachten. Voor 's avonds vond ik het redelijk maar niet echt bijzonder (maar dat is meestal onze ervaring in de National Parks).

Torrey
Red Cliff heeft lekkere burgers.
Cafe Diablo in 2013 2x heel goed gegeten, maar in 2015 was het een stuk minder en vriend en ik hebben er ook nog een voedselvergiftiging opgelopen, dus die zou ik niet meer aanraden.

Bryce
Paar keer in Tropic gezeten maar daar geen enkele aanrader qua eten.
Ik wens geen deel uit te maken van een forum waar tips hoe voorwaarden en regels te omzeilen en de boel te belazeren blijkbaar gewoon toegestaan zijn, dus mij zien jullie hier niet meer.
guido09
Amerikafan
Aantal x V.S. bezocht: 7
Contacteer:

Bericht door guido09 »

In torrey hebben we in 2014 heerlijk gegeten bij de "broken spur steakhouse".
2000 & 2018: 2 wkn & 19dgn florida
2013 & 2017: 3 wkn zw Usa
2014: 24 dgn Den-Phx
2015: 24 dgn Denver - Denver
2016: 21 dgn z&w UK
2019: 21 dgn Nw USA&CAN
Afbeelding
Zoltan
Amerika-ontdekker
Aantal x V.S. bezocht: 5

Bericht door Zoltan »

Wij zijn net van de week door Williams gereden en hebben bij een diner (Goldie's) lunch gehad, dit was ok.
In Zion hebben we zowel ontbijt als avondeten (2×) gegeten bij Wildcat Willies, deze kan ik je zeker aanraden !
( de rib eye en de meatloaf zijn prima!).
Avondeten in the View, vonden wij beiden matig.
Bij de Grand Canyon, gegeten bij Bright Angel Lodge, hier was het niet bijzonder maar ook zeker niet slecht (boneless rib's met puree).

Groet, Zoltán
PSVwally
Amerika-expert
Contacteer:

Bericht door PSVwally »

Barry, ik raad je aan om rechtsboven ook de zoekfunctie te gebruiken. Deze vraag komt nl regelmatig terug.
Ook is er een speciaal topic waar diverse restaurants per staat zijn gerangschikt
viewtopic.php?f=3&t=21674

Persoonlijk vond ik het eten bij the view tegenvallen. Ik zou, als je daar ook overnacht, zelf zorgen voor eten die je op je balkon kan oppeuzelen. Overigens zelf alcohol aanschaffen, dat hebben ze daar niet.
SuzieQ
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 4

Bericht door SuzieQ »

Grand Canyon, Bright Angel lodge. Voor Bryce Fosters motel( tip zit ook een bakkerij bij mocht je er overdag langs komen, heeft veel lekkere dingen, zit in het winkeltje). Zion, pizza gehaald tegenover het Zion motel, lekker maar duur.
Suzie

2023- Alaska cruise & Oregon
2020- Oregon & Washington *Geannuleerd *
2019- Noord-Zuidwesten
2018- Florida
2017- Zuidwesten
2016- Zuidwesten
ohjajoh?
Amerikafan
Aantal x V.S. bezocht: 6

Bericht door ohjajoh? »

Eten is erg schaars in de VS. Ik zou echt zo veel mogelijk uit NL meenemen, doe ik ook altijd.
jessicaenfam
Amerika-ontdekker
Aantal x V.S. bezocht: 12

Bericht door jessicaenfam »

wij hebben lekker gegeten in the spotted dog in springdale (bij zion) je kon hier ook lekker buiten zitten.
http://jessicasophiaabdelkader.blogspot.nl/" onclick="window.open(this.href);return false;
Edman!
Amerikafan
Aantal x V.S. bezocht: 16
Contacteer:

Bericht door Edman! »

In Torrey 2 weken geleden prima Fajitas gegeten bij La Cueva Restaurante Mexicano. De wachtrij bij Broken Spur Inn & Steakhouse was 3 kwartier daarom wat anders gezocht in de buurt.
Travel USA (2010-now) o.a.: roadtrip SW, roadtrip Denver-LA, Las Vegas, Grand Canyon, Yellowstone, NYC, Washington, SF.
Martin & Marianne
Amerika-expert
Contacteer:

Bericht door Martin & Marianne »

In Springdale heb je veel keuze en prima restaurants, maar qua omgeving is eten bij de lodge in het park ook wel mooi.
Ik weet niet waar je overnacht bij de GC, maar als je in het park zit is het leuk om bij de Bright Angel Lodge te eten, of in de Arizona Room. Op http://www.grandcanyonlodges.com vind je meer informatie (ook menu's).

Voor Bryce geldt ook weer: waar overnacht je? en wat zijn je plannen? Als je tegen zonsondergang in het park wilt zijn (en dat is zeker een aanrader, zorg dat je er een uur voor zonsondergang in de omgeving van sunset point bent) is eten in het park of bij Ruby's het handigste. In het park kun je prima eten maar er hangt een fors prijskaartje aan.

In MV heb ik alleen ervaring met Gouldings restaurant. Vonden wij toen goed, ook prima qua uitzicht hoewel je wat dat betreft bij de View wellicht beter zit.

Marianne
karenkdg
Amerika-ontdekker

Bericht door karenkdg »

Voor Bryce: wij zaten in Tropic en hebben bij Rustlers gegeten. Was voor ons beide erg lekker en vriendelijk personeel. Zat vol maar geen wachtrij.
In Springdale hebben we bij Wilcat Willies gegeten. Ik vond het wel OK maar mijn vriend vond het heerlijk. Daar ook onbeten en dat was top
elninjoo
Amerikakenner

Bericht door elninjoo »

Bij Bryce heb ik bij Ruby's Inn overnacht en gegeten in 2010. Vond 't een gezellig hotel/resto en prima eten.
Renée76
Amerikakenner

Bericht door Renée76 »

Martin & Marianne schreef:
Voor Bryce geldt ook weer: waar overnacht je? en wat zijn je plannen? Als je tegen zonsondergang in het park wilt zijn (en dat is zeker een aanrader, zorg dat je er een uur voor zonsondergang in de omgeving van sunset point bent) is eten in het park of bij Ruby's het handigste. In het park kun je prima eten maar er hangt een fors prijskaartje aan.

Marianne
Is sunset point echt een aanrader? Op de site van ontdek-amerika las ik dat je daar niet goed de zonsondergang kunt zien
Martin & Marianne
Amerika-expert
Contacteer:

Bericht door Martin & Marianne »

Het hangt er een beetje van af in welke tijd van het jaar je er bent denk ik; de stand van de zon is in bijvoorbeeld mei anders dan in september. Je moet ook ter plekke even kijken wat mooi is; je kunt gewoon rondlopen langs de rim om te zien hoe het licht valt. En zorg ervoro dat je er niet te laat bent, dan is de zon helemaal weg uit het amfitheater.
Zie hier voor het uitzicht in september (het gaat dus niet om de zon maar om het licht op de hoodoos), ergens tussen sunset en sunrise point, en hier in mei, ook weer tussen beide punten maar iets zuidelijker denk ik.

Marianne
Renée76
Amerikakenner

Bericht door Renée76 »

Man wilde de westernshow bij ebenezer barn and grill doen, iemand daar ervaring mee?
SuzieQ
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 4

Bericht door SuzieQ »

Vlakbij Bryce zit ook nog een subway.
Suzie

2023- Alaska cruise & Oregon
2020- Oregon & Washington *Geannuleerd *
2019- Noord-Zuidwesten
2018- Florida
2017- Zuidwesten
2016- Zuidwesten
Galapogos
Amerika-expert
Contacteer:

Bericht door Galapogos »

Ik vond The View tegenvallen qua eten. Bedenk ook dat als je hier wilt eten dat de openingstijden beperkt zijn als je er niet ook verblijft. Het restaurant is enkel voor hotelgasten na een bepaalde tijd (ik geloof 19.00 uur). Zelfs als je op hun camping verblijft mag je er dan niet eten. Raar maar waar. Het is dan enkel mogelijk eten af te halen.

Ik zie overig niets terug over bovenstaande op hun site. Maar vorig jaar mei was het zoals ik het omschrijf.
Plaats reactie
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer