Antelope canyon van te voren boeken? Zo'ja welke van de twee?

Voor algemene vragen over de zuidwestelijke staten: Californië, Nevada, Utah, Arizona, Colorado, New Mexico en Texas.
SRings
Amerika-ontdekker

Re: Antelope canyon van te voren boeken? Zo'ja welke van de twee?

Berichtdoor SRings » 24 apr 2017, 19:08

Bedankt!
Oeps! Kan het zijn dat de tours al uitverkocht zijn voor woensdag 17 mei als wij daar zijn? Ik heb gekeken op www.antelopecanyon.com/reservations, of zijn er ook nog andere sites waar ik kan kijken?
Afbeelding

PSVwally
Moderator
Contacteer:

Berichtdoor PSVwally » 24 apr 2017, 19:18

maar ze boeken dermate veel tours op dermate korte tijd dat je vroeg of laat wel tegen een andere groep opbotst. Toen wij er in 2014 voor het laatst waren, was dat nog helemaal niet het geval.

Ik had dat in 2012 ook al. Werden we voorbij gestoken door een andere tour. Gelukkig konden wij het dus gewoon rustig aan doen. Al moet ik wel zeggen dat ik een uur ook wel lang genoeg vind, het begint zich dan wel onderhand te herhalen
Paul

https://paulreisverhalen.wordpress.com/
**under construction**

Ron Notenboom
Amerikafan
Partner van: Sjaan
Aantal x V.S. bezocht: 4

Berichtdoor Ron Notenboom » 24 apr 2017, 21:21

Een bezoek aan de Lower Antelope Canyon kun je hier boeken: http://lowerantelope.com/general-tour/

Mischavb
Amerika-newbie

Berichtdoor Mischavb » 19 mei 2017, 23:01

Wij hebben de lower gedaan, ruim van te voren geboekt bij Ken's tours. Zorg er wel voor dat je ruim op tijd bent, het duurt wel even voordat je het kaartje voor het reservaat gekocht hebt. Wij hadden een van de vroegere timeslots, maar het werd achter ons al behoorlijk druk. Je loopt inderdaad in een polonaise door de canyon - maar het is zeer de moeite waard! Trappen, ladders zijn goed te doen voor de kinderen. Ik had het met mijn bijna 2 meter vaak lastiger :-) Zorg wel voor voldoende water, je loopt behoorlijk in de zon. Vergeet de dino tracks niet als je uit de canyon komt!

Klaas73
Amerika-newbie
Aantal x V.S. bezocht: 0

Berichtdoor Klaas73 » 20 mei 2017, 17:12

Wij gaan in juli. De Lower Antelope is voor mij geen optie omdat ik moeilijk kan traplopen. Zit dus te denken aan de Upper Antelope Canyon van Navajo Tours. Zij hebben nog plaats voor de trip om 16.00 uur. De zon staat dan lager dus is het dan nog de moeite waard?

• Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht

Terug naar “Zuidwesten (algemene vragen)”