Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Gezocht: een camping aan een meer in de buurt van Los Angeles.
Gezocht: een camping aan een meer in de buurt van Los Angeles.
Hallo,
Wij gaan in mei/juni een maand rondreizen in het zuid westen. We beginnen en eindigen in Los Angeles en gaan reizen met een Escape campervan. Nu willen we de laatste 2 dagen kamperen aan een meer, zodat we wat kunnen uitrusten voordat we weer naar huis gaan. We willen graag een camping direct aan een meer waarin je kunt zwemmen en op maximaal 3 uur rijden van Los Angeles. Het liefst in een bos. We weten niet of dit mogelijk is, maar misschien heeft iemand een gouden tip voor ons?
Alvast bedankt!
Wij gaan in mei/juni een maand rondreizen in het zuid westen. We beginnen en eindigen in Los Angeles en gaan reizen met een Escape campervan. Nu willen we de laatste 2 dagen kamperen aan een meer, zodat we wat kunnen uitrusten voordat we weer naar huis gaan. We willen graag een camping direct aan een meer waarin je kunt zwemmen en op maximaal 3 uur rijden van Los Angeles. Het liefst in een bos. We weten niet of dit mogelijk is, maar misschien heeft iemand een gouden tip voor ons?
Alvast bedankt!
Laatst gewijzigd door markro op 26 feb 2017, 22:40, 1 keer totaal gewijzigd.
Reden: Topictitel aangepast ter verduidelijking.
Reden: Topictitel aangepast ter verduidelijking.
- PSVwally
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 5
- Contacteer:
Re: meer in de buurt van Los Angeles
Een meer met een aangrenzend bos in de buurt van LA. Dat is een lastige.... is de oceaan ook een optie?
Lake Elsinore heeft iig geen bos. Misschien Lake Perris. Maar je zou ook rond Malibu kunnen kijken? Ik weet niet of bv Sycamore campground bij Malibu/point Mugu iets is?
Let wel op met 3u rijden rond LA. In de stad zelf kan je makkelijk over een stuk van 20km al uren doen met wat pech.
Ten Noorden van LA heb je rond Santa Clarita wat meren, misschien is daar iets van je gading bij? Lake Piru, Lake Piramid en Lake Castaic.. ik durf alleen echt niet te zeggen of in die meren ook kan/mag zwemmen. Het water kan in Mei/Juni nog behoorlijk koud zijn iig
Lake Elsinore heeft iig geen bos. Misschien Lake Perris. Maar je zou ook rond Malibu kunnen kijken? Ik weet niet of bv Sycamore campground bij Malibu/point Mugu iets is?
Let wel op met 3u rijden rond LA. In de stad zelf kan je makkelijk over een stuk van 20km al uren doen met wat pech.
Ten Noorden van LA heb je rond Santa Clarita wat meren, misschien is daar iets van je gading bij? Lake Piru, Lake Piramid en Lake Castaic.. ik durf alleen echt niet te zeggen of in die meren ook kan/mag zwemmen. Het water kan in Mei/Juni nog behoorlijk koud zijn iig
-
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 28
Re: meer in de buurt van Los Angeles
Ik denk dan in de eerste plaats aan Big Bear Lake ten oosten van LA. Maar mei/juni kan nog op het randje zijn.
Zuidwesten: 95/96/96/97/98/99/05/06/10/14/15/16/19/20/22/23
Texas: 97/08
Florida: 98/24
Noordoosten: 01/03/04/09/12/13/15/17/18/20
Midwesten: 02
South: 07/11
Texas: 97/08
Florida: 98/24
Noordoosten: 01/03/04/09/12/13/15/17/18/20
Midwesten: 02
South: 07/11
- PSVwally
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 5
- Contacteer:
Re: Gezocht: een camping aan een meer in de buurt van Los Angeles.
In 2016 was het bij Bear Lake verboden om te zwemmen vanwege de lage waterstand. Nu is hier ook meer sneeuw gevallen dan de afgelopen jaren, maar is het afwachten of swim beach weer geopend wordt.
Ik reed vorig jaar min of meer per toeval langs Lake Cachuma, een half uurtje ten noorden van Santa Barbara. Dat zag er best mooi uit. Je kunt er waarschijnlijk wel kamperen. Of je er kunt zwemmen waag ik te betwijfelen. Ik heb wel eens gelezen dat de meeste meren in die buurt worden gebruikt als waterreservoir en dus verboden zijn om in te zwemmen.
Groetjes,
Daniel
Daniel
Bedankt voor de reacties. We gaan uitzoeken of er iets bij zit. We hebben ook genoten van de reisverhalen die jullie hebben geplaatst. We krijgen er zin in!!
-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Reacties
- Weergaves
- Laatste bericht