Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!

Colonel Allensworth State Historic Park

Voor algemene vragen over de zuidwestelijke staten: Californië, Nevada, Utah, Arizona, Colorado, New Mexico en Texas.
Plaats reactie
Dirkhof
Amerika-ontdekker

Colonel Allensworth State Historic Park

Bericht door Dirkhof »

Op de reis van Kings Canyon naar Bakersfield komen we 'langs' Colonel Allensworth State Historic Park. Voor zover ik heb kunnen zien is er op dit forum nog niets over gemeld. Kent iemand deze State Park? Online is best info te verzamelen, tot en met een brochure toe. Daarin valt te lezen dat er een reservering voor de rondleiding kan worden gemaakt. Dat is mooi, maar eigenlijk wil ik dat niet. Ik weet niet of ik op tijd van dit Park bent. Ik wil gewoon aan komen rijden, auto parkeren, entreekaart kopen en rondlopen. Dat kan ik niet op de site, in de brochure of waar dan ook vinden. Is iemand van jullie daar geweest?
Dirkhof
Amerika-ontdekker

Re: Colonel Allensworth State Historic Park

Bericht door Dirkhof »

OK. OK. Tripadvisor en Yelp geven wat info...maar het gaat mij vooral om de entreeprijs zonder rondleiding en de vrijheid :-)
Plaats reactie
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer