Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!

Reismaatje gezocht

Voor algemene vragen over de zuidwestelijke staten: Californië, Nevada, Utah, Arizona, Colorado, New Mexico en Texas.
rdieteren
Amerika-ontdekker
Aantal x V.S. bezocht: 0

Reismaatje gezocht

Bericht door rdieteren »

Hallo allemaal,

Laat ik me kort even voorstellen. Ik ben Rick, 24 jaar en woonachtig in het zuiden des lands.
Vorig jaar heb ik 2 mooie reizen mogen maken naar de USA.
In juni ben ik 10 dagen richting de westkust geweest. Voor mij een eerste kennismaking met dit prachtige land. Welliswaar kort, maar zeer krachtig!
We zijn vanuit Los Angeles naar Las Vegas gereisd, naar Zion en weer terug via Las Vegas naar Los Angeles. Zoals ik zei, kort maar krachtig!
Onverwacht kreeg ik in november 2016 de kans om naar Orlando te gaan. Mijn passie voor Amerika en themaparken kon ik zo prima combineren.

Dit jaar zou ik graag meer van de westkust willen zien. Ik ben opzoek naar een reismaatje die dit samen met mij wil doen.
Iemand die gezellig is, ook liefde voor het reizen heeft en eveneens graag de westkust wil ontdekken of verder ontdekken.
Hoog op m'n prioriteiten lijstje staan Yosemite en Grand Canyon, verder ben ik heel flexibel! :)
Mijn voorkeur gaat uit om via San Francisco te starten om uiteindelijk via een mooie route in Los Angeles te eindigen.
Ik kan hiervoor 3 weken beschikbaar maken in juni of oktober. Ik ben niet heel erg gebonden aan een budget, maar ben wel altijd iemand die goed kijkt en vergelijkt, met mij boek je nooit een te duur vliegticket of autohuur bijvoorbeeld! haha..
Qua accomodaties gaat mijn voorkeur uit naar betaalbare middenklasse hotels en ik hoef zeker niet het meeste luxe of dure.
Ik hou van de natuur; een hike in de nationale parken laat ik dan ook niet schieten, heerlijk! Steden bezoek ik graag, voor de afwisseling, echter de natuur heeft prioriteit. Ik ben graag actief bezig, maar hou me ook aanbevolen voor een middagje zwembad (Wel een middagje hé, want is zonde van de tijd anders, haha!)

Mocht jij een zelfde soort reis gaan maken en nog een "maatje" zoeken? Wil je deze reis maken en zoek je nog een maatje?
Ik hoor het heel graag! Kortom; ik ben heel flexibel in de planning, route etc.
Plaats reactie
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer