Dit klopt niet.
Je moet voor die datum je reservering gemaakt hebben (waarbij je wel zal moeten navragen hoe lang tevoren je mag reserveren).
Net zoals bij hotelovernachtingen: je moet binnen 90 dagen de kamer gereserveerd hebben, maar de overnachtingsdatum mag later zijn.
Ik wens geen deel uit te maken van een forum waar tips hoe voorwaarden en regels te omzeilen en de boel te belazeren blijkbaar gewoon toegestaan zijn, dus mij zien jullie hier niet meer.
ik krijg bij Myvegas slots mijn facebookaccount die ik speciaal heb aangemaakt niet meer gekoppeld. dit op de ipad.
Hij pakt telkens mijn "echte" facebookaccount.
Iemand tips?!?
Nu speelde ik elke avond een paar journeys op de ipad en liet ik die gewoon naast me op de bank lopen.
We willen graag een kamer in Biloxi en eventueel in Tunica boeken ermee als we in mei die kant uit gaan.
dus HELP !!!!
zou balen zijn als ik opeens mijn gespaarde chips enz kwijt ben.
2010 New York City
2012 West Amerika
2013 Oostkust + Canada
2014 Florida
2015 Rondje Denver
2016 Washington / Oregon
2017 Deep South
2018 West Amerika
Onze trips : http://estherenrob.blogspot.nl/
Wat bij hielp is het echte account even afmelden op je ipad, aanmelden met je myvegas account. Myvegas opstarten zodat die het game account accepteert en daarna je account weer wisselen op je ipad.
dat heb ik al geprobeerd. Hij blijft mijn echte account zien als account op myvegas app. Snap er niks van. Vanochtend deed alles het nog......
2010 New York City
2012 West Amerika
2013 Oostkust + Canada
2014 Florida
2015 Rondje Denver
2016 Washington / Oregon
2017 Deep South
2018 West Amerika
Je moet de facebook app en via de browser app de beide FB accounts afmelden en aanmelden naar het account waarmee je MyVegas wil koppelen.
Dan MyVegas openen en koppelen. Daarna kun je de facebook app en je browser weer terug zetten.
De ene app van MyVegas haalt de info van de fb app de andere haalt het van je browser.
Het vreemde is dat het op facebook wel allemaal nog werkt.
Pipo Chris heb je via FB even een bericht gestuurd met wat vragen.
2010 New York City
2012 West Amerika
2013 Oostkust + Canada
2014 Florida
2015 Rondje Denver
2016 Washington / Oregon
2017 Deep South
2018 West Amerika
Wij zitten in juli een zaterdag- en zondagnacht in Las Vegas.
Ik heb een boeking staan voor een hotel net buiten de strip, maar wil kijken of ik met Myvegas wellicht nog een hotel kan bemachtigen.
Omdat ik nog nooit een hotelkamer via MyVegas heb geredeemd heb ik een paar vragen:
- We willen een Queen kamer omdat we met zijn drieën (of misschien vieren) zijn. Bij kamers waar het niet bij staat kan ik daar kiezen voor een Queen of is het dan maar afwachten wat je krijgt?
- Voor Exalibur zie ik sowieso echt een Queen kamer bij de rewards staan, dus die zouden we sowieso kunnen kiezen (voor zondagnacht de gratis nacht en voor de andere nacht misschien de kortings reward), maar de kalender met beschikbare nachten loopt maar tot juni. Ik meen een keer gelezen te hebben dat je toch ook al kunt boeken voor juli, maar weet het niet zeker. Weet iemand hier dat? En als dat zou kunnen en ik redeem de award en ga dan bellen en blijkt niet voor onze datum te kunnen, kan ik mijn reward dan weer ongedaan maken?
- en hoe weet ik wat de prijs is voor de zaterdagnacht als ik die gelijk wil erbij wil reserveren? Dat zou ik graag van te voren weten. Want voor die 2 nachten dat we in Vegas zijn wil ik niet van hotel gaan wisselen. Dus ik wil de reward alleen redeemen als ik niet alsnog net zo duur of duurder uit ben dan het hotel wat ik nu heb geboekt.
Buiten de grote steden zijn Queen rooms bijna altijd voorzien van 2 queens bedden. Maar in grotere steden kan het ook wel eens zo zijn dat er maar 1 queen op de kamer staat. Jij zal dus zeker moeten zijn dat je een double queen room hebt.
De kamer prijzen in juli zullen redelijk hoog zijn, en als je dan ook nog een zaterdag hebt zal het helemaal sky high zijn. Zorg er dan voor dat je de zaterdag avond via MyVegas zit. De zondag avond noemen ze geen weekend nacht dus die is normaliter iets goedkoper.
Van die andere 3 personen is er daar niet nog iemand die MyVegas speelt??? Anders kan die toch de tweede nacht kopen?
De prijzen van de kamers zou je gewoon op internet kunnen opzoeken.
Of je een queens of king room krijgt wordt vaak pas bepaald op het moment dat je incheckt. Check dus lekker vroeg in, dan heb je meer keus.
Een hotelovernachting op vrijdag en zaterdag ga je via myvegas niet vinden.
Het zijn alleen kamers van zondag- donderdag. En ook niet elke dag.
Check de kalenders van de hotels voor het idee.
Marjolijne schreef:Een hotelovernachting op vrijdag en zaterdag ga je via myvegas niet vinden.Het zijn alleen kamers van zondag- donderdag. En ook niet elke dag.Check de kalenders van de hotels voor het idee.
Ja, precies! Daarom wil ik kijken of het toch nog interessant is om via Myvegas te boeken en ik zo goedkoper uitkom en toch op de strip zit.
Maar die kalenders gaan dus maar tm 30 juni. Kan ik dan toch al voor juli reserveren? En heeft het dus zin om nu al zo'n reward te redeemen?
Pipo Chris schreef:Van die andere 3 personen is er daar niet nog iemand die MyVegas speelt??? Anders kan die toch de tweede nacht kopen?
Klopt, we hebben 2 accounts (andere zijn niet 21+), maar voor de zaterdagen zijn er geen hotelkamers, althans niet op de strip.
Ga van 23 mei tot 3 juni voor het eerst naar Las Vegas! Heb er ontzettend veel zin in. Heb van meerdere mede-forummers het advies gekregen myvegas te spelen. Eergisteren begonnen via mij FB, superleuk! Speel gewoon met mijn FB account, heb niet zoveel zin of eigenlijk ook tijd om nep-accounts aan te maken en er veel meer bezig te zijn. Ik wil graag kaartjes voor Ka of Love bemachtigen. Dat moet goed te doen zijn, toch? Heb alleen nog een paar vraagjes.
1) Klopt het dat de app op I-phone het niet meer doet en dat je dus alleen op je laptop kunt spelen?
2) Heb ik het goed begrepen dat je maar drie rewards mag claimen, waarvan er maar 1 een show mag zijn?
3) Heb ik het goed begrepen dat je perse in een MGM hotel moet verblijven? Ik verblijf van 23 mei tot 27 mei in Luxor en van 27 tot 3 juni is Cosmo. Betekent het dat ik al mijn drie rewards van 23 mei tot 27 mei moet opmaken? Dat zou jammer zijn, als ik het niet kan spreiden over de hele vakantie heen. Wilde tijdens mijn verblijf in Luxor ook al naar MJ One in Mandalay, wordt dan een vol schema!
1) Er zijn meerdere apps die je hiervoor kunt gebruiken.
2) En ook maar 1 kamer. Dus is het slim om je reisgenoot ook te laten spelen zodat die ook een kamer of show kan kopen.
3) Voor sommige rewards moet je inderdaad in een van de MGM resorts verblijven. Bij die rewards staat een kamer sleutel op het plaatje.
Over het algemeen staan alle regels van elke rewards bij de rewards zelf. Het is en blijft een kwestie van goed lezen. Er zitten gewoon wat verschillen in.
En deze verschillen veranderen ook nog wel eens. Dus wat nu wel mag, zou volgende week bij wijze van spreken niet meer mogen. Bij de rewards kun je op "next" klikken. Daar vind je nog meer info over de rewards.
Ik heb dit spel een beetje proberen uit te leggen mbt het spelen ervan. Het omgaan met rewards is helaas niet te beschrijven, dit verandert te vaak om goed bij te kunnen houden. Wellicht kan dit je helpen om snel veel punten binnen te halen en toch iets gratis te kunnen bemachtigen. https://www.reistipsamerika.nl/my-vegas/
Dank voor je antwoord! Ik heb deze keer geen reispartner, dus dat is dan wat makkelijker met rewards.. Kamers en hotels zijn al geboekt.
Wat ik mij afvraag is kan ik bijv ook 1 juni naar een show, terwijl ik op die dag in Cosmo verblijf? Omdat ik kan aantonen dat ik 23 mei / 27 mei wel in Luxor verbleef? Kan de apps (pop! slot, toch) ook even niet vinden in de AppStore.. Maar 's avonds op de laptop is ook makkelijker..
Volgens mij is het zo, dat als je kan aantonen dat je een reservering hebt dat het goed is. Maar daar ben ik niet 100% zeker van. Wellicht reageert er iemand anders nog op deze vraag. Anders kun je er altijd een email aan wagen naar Mlife.
Een aantal van die apps zijn alleen te vinden via de Amerikaanse app store. Je zal dan een Amerikaans itunes account aan moeten maken. Hoe meer apps hoe sneller je punten spaart.
Anyuta schreef:
2) Heb ik het goed begrepen dat je maar drie rewards mag claimen, waarvan er maar 1 een show mag zijn?
3) Heb ik het goed begrepen dat je perse in een MGM hotel moet verblijven?
Waar haal je deze informatie vandaan? Ik heb nooit eerder gezien dat je maar 1 show zou mogen redeemen, dat zou dan heel nieuw zijn.
En hetzelfde geldt voor moeten verblijven in een van de MGM hotels voor shows.
Ik zie hier steeds meer foute (of oude en inmiddels veranderde) informatie langskomen.
Het enige betrouwbare antwoord vind je in de voorwaarden van de reward: je kunt elke reward aanklikken en daar de juiste informatie lezen, klik vooral ook door naar de tweede pagina (kan ook als je reward op sold staat, gewoon aanklikken). Verschillende rewards hebben verschillende voorwaarden.
Ik wens geen deel uit te maken van een forum waar tips hoe voorwaarden en regels te omzeilen en de boel te belazeren blijkbaar gewoon toegestaan zijn, dus mij zien jullie hier niet meer.
moon29 schreef:Voor Exalibur zie ik sowieso echt een Queen kamer bij de rewards staan, dus die zouden we sowieso kunnen kiezen , maar de kalender met beschikbare nachten loopt maar tot juni. Ik meen een keer gelezen te hebben dat je toch ook al kunt boeken voor juli, maar weet het niet zeker. Weet iemand hier dat?
Iemand hier ervaring met boeken van een kamer later dan termijn dat kalender loopt met MyVegas reward?
Anyuta schreef:
3) Heb ik het goed begrepen dat je perse in een MGM hotel moet verblijven?
Waar haal je deze informatie vandaan? Ik heb nooit eerder gezien dat je maar 1 show zou mogen redeemen, dat zou dan heel nieuw zijn.
En hetzelfde geldt voor moeten verblijven in een van de MGM hotels voor shows.
Ik zie hier steeds meer foute (of oude en inmiddels veranderde) informatie langskomen.
Het enige betrouwbare antwoord vind je in de voorwaarden van de reward: je kunt elke reward aanklikken en daar de juiste informatie lezen, klik vooral ook door naar de tweede pagina (kan ook als je reward op sold staat, gewoon aanklikken). Verschillende rewards hebben verschillende voorwaarden.
Dat weet ik niet zeker Annet. De informatie heb ik dus van het forum hier geplukt ) En fora zoals onetime.nl. Ik hoor/lees veel mensen dit zeggen hoor, maar drie rewards, één van elke categorie en verblijf in een MGM hotel. Ik lees het inderdaad niet zo bij de terms and conditions van Love en Ka, maar ik ben maar een leek. Misschien staat er ergens anders in kleine lettertjes. Heb geen ervaring, vandaar de vraag.
Het klopt dus niet? Dat zou heel mooi zijn, want wil het liefste én Ka én Love zien )
Drie rewards van MGM hotels klopt. Dat staat ook in de voorwaarden bij elke MGM reward:
Purchase & Usage Limitations
Usage limited to any 3 rewards from MGM resorts, regardless of type, within a rolling 30 day period.
Eén van elke categorie heb ik nooit ergens in de voorwaarden zien staan. Geldt alleen voor overnachtingen, terug te vinden in de voorwaarden bij de complimentary room-rewards:
Terms and Conditions
Limit one complimentary room Reward per player per trip, regardless of MGM property.
Bij shows staat dit nergens, dus (in ieder geval op dit moment) je kunt rewards voor meerdere shows redeemen.
Verblijf in MGM verplicht is voor bepaalde rewards (buffetten), daar zie je een sleuteltje staan boven de prijs en dan staat het in de voorwaarden vermeld:
One Dinner Buffet Pass
This reward requires a one night minimum room stay at any MGM Resorts International property.
Er zijn ook buffetten waarbij verblijf in MGM niet verplicht is. Dan is de reward duurder en staat die voorwaarde er dus niet bij.
Facebook-pagina's waar je veel informatie en antwoorden op vragen vindt zijn MyVegas Friends Rocks en MyVegas Friends (gesloten groepen maar je kunt je gewoon aanmelden).
Dank je wel! Heb myvegas naast jouw antwoord open staan en het is nu een stuk duidelijker!!!
Nu alleen nog niet binnen 10 minuten door al mijn fiches van de dag heen raken haha.. Dan moeten Love en Ka wel lukken binnen vier maanden hoop ik..
The views and comments posted in these fora are personal and do not necessarily represent the those of the Management of AllesAmerika.com Forum.
The Management of AllesAmerika.com Forum does not, under any circumstances whatsoever, accept any responsibility for any advice, or recommentations, made by, or implied by, any member or guest vistor of AllesAmerika.com Forum that results in any loss whatsoever in any manner to a member of AllesAmerika.com Forum, or to any other person.
Furthermore, the Management of AllesAmerika.com Forum is not, and cannot be, responsible for the content of any other Internet site(s) that have been linked to from AllesAmerika.com Forum.