Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!

Afsluiting rondreis: weekje strand

Voor algemene vragen over de zuidwestelijke staten: Californië, Nevada, Utah, Arizona, Colorado, New Mexico en Texas.
Plaats reactie
thymen benjamin
Amerika-newbie

Afsluiting rondreis: weekje strand

Bericht door thymen benjamin »

WIJ WILLEN NA DE RONDREIS EEN WEEKJE STRAND BOEKEN, ERGENS LANGS DE KUSTLIJN SF-LA.

LEUKE TIPS?? IDEEEN?? OF EEN ANDER ALTERNATIEF??

WE ZIJN MET 2 KLEINTJES (1 EN 4,5), HOUDEN NIET VAN MASSA TOERISME EN WILLEN GRAAG RUSTIG HOTEL-RESORT AAN HET STRAND MET LIGBEDDEN.

ALVAST BEDANKT.

GROETJES, SANDRA
rene.jager
Amerika-expert
Contacteer:

Bericht door rene.jager »

MOET JE DAN ZO SCHREEUWEN?
thymen benjamin
Amerika-newbie

Bericht door thymen benjamin »

rene.jager schreef:MOET JE DAN ZO SCHREEUWEN?
Ben nieuw op dit forum. Bedoelde er niets mee hoor, jammer krijg er een raar gevoel bij hoe je reageerd.
Rob
Amerika-expert
Partner van: Annie
Aantal x V.S. bezocht: 27
Contacteer:

Bericht door Rob »

thymen benjamin schreef:
rene.jager schreef:MOET JE DAN ZO SCHREEUWEN?
Ben nieuw op dit forum. Bedoelde er niets mee hoor, jammer krijg er een raar gevoel bij hoe je reageerd.
Misschien dat je die reactie niet had gekregen als je de Caps Lock had uitgezet.
Alles in kapitaal komt erg schreeuwerig over. :wink:
rene.jager
Amerika-expert
Contacteer:

Bericht door rene.jager »

Nee, ik bedoel er niets mee hoor. Voel je zeker niet aangevallen. Het kwam nogal schreeuwerig over, vandaar mijn beetje flauwe opmerking.

Voel je vooral zééér welkom op ons (overwegend) gezellige forum. :wink:

Wij hebben een week bij Pismo Beach gestaan. Mooie stranden. Wel toeristisch maar zeker niet té.. Of er daar resorts zijn die aan jullie wensen volfoen... Eerlijk gezegd geen idee.
nieuwenoord
Amerika-expert
Partner van: Albert
Aantal x V.S. bezocht: 11
Contacteer:

Bericht door nieuwenoord »

Pismo is leuk! Ik weet alleen niet of er zulke resortachtige dingen zijn. In Florida vál je erover, maar in Californië??

Edit: dus wel: Google maar eens op 'resort pismo beach'

Ik vind er zo een paar:
http://www.cliffsresort.com/?gclid=CPOv ... XgodmUpDhA
http://www.seaventure.com/
Yeehaw
Amerika-expert

Bericht door Yeehaw »

Wij zijn natuurlijk lang niet overal langs de kust geweest maar hier een paar ideeen:
Cambria, Moonstone Beach.
Pismo Beach is goed advies. Een gedeelte van de accomodaties staat op rotsen boven het strand. Die zijn minder geschikt voor kinderen.
Avila Beach: South facing beach. Geschikt voor kinderen.
Strand bij Oxnard. (uurtje van LA.)
Mijn keus met kinderen zou Avila Beach zijn.
YH (of is yh?)
Moontje
Amerika-ontdekker

Bericht door Moontje »

Misschien is het Hyatt Regency in Huntington Beach wat. Veel zwembaden en ook leuk voor kinderen.

Moontje
Martin & Marianne
Amerika-expert
Contacteer:

Bericht door Martin & Marianne »

Hoi Sandra,
Welkom op het forum!
Wat gaan jullie op jullie rondreis allemaal doen? Lijkt me best wel spannend met zulke jonge kinderen.

Ik heb weinig ervaring aan de kust. Wel hebben wij ooit eens in Pismo Beach in een motel gezeten waarvan wij dachten dat het vlak aan het strand lag, maar het bleek er ver boven te liggen. Niet erg handig.

Je zou ook kunnen kijken of je onderweg wat meer tijd kunt nemen om te relaxen, er zijn best wel hotels met zwembad waar het goed uit te houden is. Ook Yosemite vinden wij altijd geweldig om het lekker rustig aan te doe. Je kunt daar ook gaan fietsen (voorzieningen voor kinderen aanwezig) en de Merced River heeft op verschilende plaatsen stranden.

Marianne
Plaats reactie
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer