Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!

MyVegas (computerspel) - deel VII

Voor algemene vragen over de zuidwestelijke staten: Californië, Nevada, Utah, Arizona, Colorado, New Mexico en Texas.
Quinta
Amerika-ontdekker
Aantal x V.S. bezocht: 4
Contacteer:

Re: MyVegas (computerspel) - deel VII

Bericht door Quinta »

Montyrulezz schreef:Hier staat een uitleg hoe je een amerikaans account aan moet maken om in de amerikaanse itunes te kunnen: http://www.iculture.nl/tips/amerikaans- ... -aanmaken/

Ik moest gisteren ook mijn Pop Slots updaten en heb eerst het spel verwijderd. Daarna opnieuw gezocht en toen werd automatisch gevraagd via mijn amerikaans account om in te loggen.

Dankjewel voor de goede uitleg, was ook al mijn spellen kwijt, maar heb ze allemaal weer kunnen installeren. :clap:
breyntje
Amerika-ontdekker

Bericht door breyntje »

onlangs myvegas appje geinstalleerd en het enige wat mij werd gevraagd was om te verbinden met facebook. Ondertussen spelen we en verzamelen we punten. Via rewards kunnen we al een beetje zoeken waarvoor we ze zouden kunnen inwisselen maar als ik dit hier allemaal lees dan spreken jullie over Mlife registratie, andere facebookaccounts, amerikaanse accounts enz.... ben ik nu volledig mis bezig en zal ik niets van de verzamelde punten kunnen inwisselen via myvegas of kunnen volgend jaar in vegas gewoon onze punten inwisselen voor Tickets, rooms,... ?
Christian
Amerikakenner
Aantal x V.S. bezocht: 17
Contacteer:

Bericht door Christian »

Hoi,

Nee hoor, je bent goed bezig. Maar voor de die hard fans is het soms handig om dit spel te spelen op een tweede "nep" account zodat men daar alle punten kan delen etc zonder hun "echte" vrienden daar niet lastig mee te vallen.
De M-life heb je nodig om je rewards te kunnen verzilveren.
Het Amerikaanse account, gaat over het iTunes account. De 4 MyVegas spellen zijn niet meer te downloaden in de Nederlandse iTunes store. Maar als je een Amerikaans iTunes account aanmaakt kun je ook daar aankopen doen. En zo dus ook de spellen weer actief krijgen.

Ik heb een korte uitleg beschreven op mijn website. Wellicht kun je daar wat mee.
http://www.reistipsamerika.nl/my-vegas
breyntje
Amerika-ontdekker

Bericht door breyntje »

Dank voor je reactie!!!

Wij wonen in Belgie en hadden geen enkel probleem om het myvegas spel op onze iphone te halen. Op facebook heb ik bij het verbinden mijn "echte" vrienden uitgeschakeld dus deze worden zowieso met het spelletje niet lastig gevallen. Rest mij enkel nog een mlife account aan te maken als ik het goed begrijp?
aan iedereeen veel succes en ben wel eens benieuwd wat jullie voor hoeveel punten ingewisseld hebben en in hoeverre dat alles "smooth" is verlopen!!!
Christian
Amerikakenner
Contacteer:

Bericht door Christian »

Wij zijn er al 3 keer mee naar vegas geweest en alles is smooth verlopen. Alle rewards worden netjes op je Mlife pas gezet en de kamers zijn gewoon goede kamers. Het is niet zo dat je een slechte kamer krijgt omdat het gratis is.

Ik heb nog geen Las Vegas plannen, wellicht in 2018. Dus die 2,2 miljoen gouden punten die ik nu heb worden er alleen maar meer.
Division
Amerikakenner
Aantal x V.S. bezocht: 11

Bericht door Division »

De vraag is alleen: wat kan je er dan mee met zoveel?
Afbeelding
PSVwally
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 5
Contacteer:

Bericht door PSVwally »

De vraag lijkt me eerder, wat kan je er DAN nog mee met al die punten, dat is de grote vraag. Want er verandert regelmatig wat in het spel.
Maar eerlijk is eerlijk, geweldig dat dit spel bestaat, want het heeft mij al zeker 1000 dollar bespaard de afgelopen reizen.

Ik kreeg zelfs een nieuw vers mlife pasje omdat er op die van mij een heel klein beetje beschadigd was. Here you go sir, a fresh one!
Christian
Amerikakenner
Contacteer:

Bericht door Christian »

Dat is inderdaad de vraag. Ware het niet dat het spel ook interessant moet blijven voor mensen die net beginnen met het spel.
Dus de prijzen zullen niet heel veel stijgen. Wellicht wel dat er andere duurdere rewards bij komen. En daar gok ik eigenlijk een beetje op.
PSVwally
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 5
Contacteer:

Bericht door PSVwally »

Ik kijk overigens net voor het eerst sinds dat ik terug ben weer eens op dit spel en ik zie dat mijn nacht in het Mirage en het ontbijt in het Aria (wat ik wel bij de mlife balie heb aangemeld overigens, maar waar ik niet ben geweest) zijn gerefunded??
ina
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 16
Contacteer:

Bericht door ina »

Ik heb al 2 nachten geboekt, Mandalay bay, met 2 accounts ieder 1 nacht. Later kwamen de 2nacht rewards, als ik dat had geweten. .. dan had ik nog een extra nacht kunnen boeken, helaas is red rock en gvr volgeboekt voor Myvegas gasten , op een dinsdag had ik dat niet verwacht. Maar toch heel blij met de nachten die ik heb, :thumbup:
Anonymous123

Bericht door Anonymous123 »

Mijn 500% friend bonus is in ieder geval weer terug bij de dailyspin!
Division
Amerikakenner
Aantal x V.S. bezocht: 11

Bericht door Division »

Pipo Chris schreef:Probeer het eens zoals hierboven beschreven door eerst de app te verwijderen. Zo heb ik het gisteren ook met pop slots moeten doen.
Ik heb nog steeds 4 werkende apps.
App verwijderd, maar is nu niet meer te vinden in de app store.
Afbeelding
Christian
Amerikakenner
Contacteer:

Bericht door Christian »

Wel inloggen in de Amerikaanse iTunes store.
Uithaarlem
Amerika-ontdekker
Aantal x V.S. bezocht: 1

Bericht door Uithaarlem »

Hallo allemaal,

Ik heb een paar vragen omtrent het myvegas spel.

Over een paar dagen ga ik met mijn vriend naar amerika, en hebben wij een aantal punten gespaard.

Ik begrijp dat ik een mlife account moet aanmaken, maar hoe gaat dit verder?

Koop ik de coupons via de gespaarde punten en wordt de coupon dan op mijn mlife account bijgeschreven? Hoe gebruik ik deze coupon dan uiteindelijk? Als ik bij het hotel ben voor bv een gratis overnachting via de coupon log in dan in op mijn mlife account en laat ik de coupon zien?

Ik lees meerdere dingen over een mlife receptie, een mlife pas ect. Maar ik kom er niet helemaal uit hoe het nu in zijn werk gaat vanaf het kopen van de coupon tot hem uitgeven zeg maar.

Ik hoop dat iemand mij hier meer over kan vertellen.

Alvast bedankt :thumbup:
Christian
Amerikakenner
Contacteer:

Bericht door Christian »

Je koopt de rewards via het spel. Deze worden dan via mail naar jou verstuurd. Deze print je uit of noteert de codes die erop staan. De hotel kamers zul je van te voren moeten boeken. Alsmede de shows. Hiervoor staat de uitleg in die email die je krijgt.

Je vraagt via internet een Mlife kaart aan. Bij aankomst in het hotel ga je langs de Mlife desk en krijg je een daadwerkelijke pas. Alle rewards laat je bij de Mlife desk op je kaart zetten. Daarna kun je ze gewoon gaan gebruiken en geef je gewoon je pasje af.
Gebruik deze pas ook als je gaat gokken. Dan spaar je weer andere punten waarmee je bijv je bar rekening of roomservice mee kan betalen. Afhankelijk van je gokgedrag ;)
Uithaarlem
Amerika-ontdekker

Bedankt voor de uitleg,

Ik heb net een account aangemaakt, en wil de mlife card aanvragen, klopt het dat dit een soort mlife creditcard is? Ik moet namelijk in amerika wonen volgens de site en alles qua werk gegevens invullen, inkomsten en huurbedrag ect.. Aangezien ik niet in amerika woon, kan ik deze dan niet aanvragen! Of ben ik de verkeerde kaart aan het aanvragen, er staat wel m life reward creditcard op de aanvraag site.

Groetjes
Sassya
Amerikakenner

Bericht door Sassya »

Ik denk dat je inderdaad de verkeerde kaart aan het aanvragen bent :wink: . Hier de link om een Mlife account aan te maken: https://www.mlife.com/en/sign-up.html
Uithaarlem
Amerika-ontdekker

Via deze site heb ik inderdaad een account aangemaakt, rechts onder op de site staat mlife reward mastercard, en die wou ik daarna aanvragen maar ben halverwege gestopt aangezien ik dacht dat dit misschien de verkeerde kaart was.

Ik kan nergens anders een kaart vinden die ik moet aanvragen,

Ik denk dat ik iets over het hoofd zie, of verkeerd doe
Sassya
Amerikakenner

Bericht door Sassya »

Meer hoef je nu ook niet te doen. Bij een Mlife account hoort standaard een Mlife kaart. Deze sturen ze niet op, maar kun je in Vegas ophalen bij de Mlife balie in een MGM hotel. Neem hiervoor je Mlife nummer mee (account nummer), deze kun je vinden als je inlogt op je account en neem je ID mee. Volgens mij konden ze ons toen ook vinden met alleen onze ID gegevens.
georgesken
Amerikakenner
Aantal x V.S. bezocht: 15

Bericht door georgesken »

Er is weer een nieuwe myvegas app! ' myvegas lucky life'

Deze app is echter niet gesynced met de Andere apps! Dit komt omdat hij gericht is op de Aziatische markt et totaal andere (Aziatische) rewards. Er zijn echter voor niet Amerikanen (zoals wij) ook een aantal nieuwe rewards te verkrijgen voor de mgm hotels in Vegas (oa rewards voor 3 nachten inclusief shows zoals 'O' en MJ one)

Je moet via de Amerikaanse AppStore gaan om de app te kunnen downloaden!
1992: Florida, 2004: LA-LA, 2007:10d Vegas, 2008: DEN-LAS, 2010: 10d LA-LAS, 2011: florida+cruise, 2012: florida+cruise ,2013: florida + cruise, 2015: 6d Vegas + 5d NY, 2016+2017+2018+2019:7d Vegas, 2022 6d Vegas+3D Boston, 2024: 9d Vegas, 2024: WAS+NY
Gesloten
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer