Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!

Bright Angel Lodge

Voor algemene vragen over de zuidwestelijke staten: Californië, Nevada, Utah, Arizona, Colorado, New Mexico en Texas.
Plaats reactie
Peet1978
Amerika-ontdekker
Aantal x V.S. bezocht: 0

Bright Angel Lodge

Bericht door Peet1978 »

Hoi allemaal,

Ben ik weer met een vraagje.
Inmiddels hebben we de tickets geboekt en is ons reisschema voor een groot gedeelte helder. Ik ben nu leuke plekken aan het zoeken voor de overnachtingen.

Nu wilde ik voor de GC de Bright angel lodge boeken. Deze is beschikbaar, maar wanneer ik een boeking wil doen, blijkt dat er maar max 3 personen in een cabin mogen, terwijl in de beschrijving staat dat er twee twee persoons bedden zijn. We zijn met twee volwassenen en twee kinderen.

Weet iemand hoe dit zit?

Gr Petra
Martin & Marianne
Amerika-expert
Contacteer:

Re: Bright Angel Lodge

Bericht door Martin & Marianne »

Bij mijn weten zijn er geen kamers met 2 tweepersoonsbedden, ik zie overal 1 double of 1 queen staan, of 1 double met 1 twin.
Voor een kamer met 2 bedden zou je naar de Maswik Lodge kunnen kijken. Je zit dan niet aan de rim, aar wel op loopafstand. Of kijk naar een van de andere lodges aan de rim. Die zijn wel duurder.

Kijk je op http://www.grandcanyonlodges.com?

Marianne
SuzieQ
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 5

Bericht door SuzieQ »

Wij hadden volgens mij twee queens.
Suzie

2023- Alaska cruise & Oregon
2020- Oregon & Washington *Geannuleerd *
2019- Noord-Zuidwesten
2018- Florida
2017- Zuidwesten
2016- Zuidwesten
Peet1978
Amerika-ontdekker

Bericht door Peet1978 »

dankjewel Marian en Suzie,

Ik ga nog eens kijken...
Martin & Marianne
Amerika-expert
Contacteer:

Je kunt hier alle kamertypes zien: http://www.grandcanyonlodges.com/lodging/bright-angel/
Als je op de foto gaat staan onder Guest Rooms & Cabins zie je het aantal bedden.

Marianne
vinceG
Amerikakenner
Aantal x V.S. bezocht: 10

Bericht door vinceG »

Wij hebben vorig jaar in de bright angel lodge geslapen en het is fantastisch. Zeker zo dichtbij de rand. de kamer is lekker basic, maar erg netjes!
Maar de bedden zijn niet echt 2 persoons te noemen. Ze zijn erg krap!
Wij hadden een kamer in het eerste gebouw direct bij de receptie.
Martin & Marianne
Amerika-expert
Contacteer:

@VinceG: Had je een of twee bedden? Want dat was eigenlijk de vraag. Als er 2 tweepersoonsbedden zijn (doubles of queens) zou je er met 4 personen moeten kunnen slapen.

Marianne
vinceG
Amerikakenner
Aantal x V.S. bezocht: 10

Bericht door vinceG »

Wij hadden 1 tweepersoonsbed. De kamers zijn wel klein, dus bedenk dat wel als je er met zijn 4'en wilt slapen.
Maar zoals eerder werd gezegd zijn er volgens mij geen kamers met 2x 2 persoonsbedden. De kamers lijken mij daar ook te klein voor.
SuzieQ
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 5

Bericht door SuzieQ »

Ik heb de foto`s er even bijgepakt.
Wij hadden een eenpersoonsbed en een queenbed.
Suzie

2023- Alaska cruise & Oregon
2020- Oregon & Washington *Geannuleerd *
2019- Noord-Zuidwesten
2018- Florida
2017- Zuidwesten
2016- Zuidwesten
Martin & Marianne
Amerika-expert
Contacteer:

Ik vermoed dat Petra een Queen/Double met een Twin bed heeft aangezien voor 2 tweepersoonsbedden.
De Maswik Lodge south lijkt me kostentechnisch gezien het beste alternatief.

Marianne
Peet1978
Amerika-ontdekker

Bericht door Peet1978 »

Ik heb contact gehad met de Bright angel lodge. Er zijn enkele cabins met twee doubles. Deze zijn echter niet meer beschikbaar. De bedden zijn echter klein en adviseerde ze mij de Masik lodge of de thunderbirdlodge. Die laatste spreekt mij niet zo aan. Ik denk er nu dus over om de Maswiklodge te boeken.
Mrvanilla
Moderator
Aantal x V.S. bezocht: 15

Bericht door Mrvanilla »

Ik zou daar niet te lang over twijfelen en de Maswik Lodge boeken. Voor je het weet is het daar ook vol. Prima accommodatie, lekker dicht bij de Rim.
Groetjes,
Daniel
Martin & Marianne
Amerika-expert
Contacteer:

Wij zaten in 2002 in de Thunderbird Loge. We hadden ene ruime kamer als ik me goed herinner, en de ligging is natuurlijk prachtig. Uit ons reisverslag:
De Thunderbird Lodge is een modern motel op de rand van de canyon. Het is twee verdiepingen hoog. Vanuit onze kamer kijken we zo de canyon in. Dat is wel speciaal. Wie overweegt om dit motel te overnachten kunnen we aanraden om de $10 extra uit te geven voor een canyonview kamer. Beter nog is echter om een kamer met uitzicht op de canyon te nemen in de Kachina Lodge. Dit tweeling motel van de Thunderbird Lodge staat zelfs nog iets dichter bij de rand.
In 2011 heb ik in de Maswik Ldoge overnacht. Als je daar een kamer in Maswik Lodge South neemt weegt het prijsverschil wel op tegen het feit dat je niet aan de rim zit, maar als je een kamer in Maswik Lodge North hebt ben je denk ik ongeveer hetzelfde kwijt als voor de Thunderbird Lodge, en dan zou ik toch eerder daar voor kiezen. Vooral vanwege de ligging.

Marianne
Peet1978
Amerika-ontdekker

Bericht door Peet1978 »

En het is de tunderbird lodge geworden!
Plaats reactie
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht