Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!

John Muir Lodge

Voor algemene vragen over de zuidwestelijke staten: Californië, Nevada, Utah, Arizona, Colorado, New Mexico en Texas.
Plaats reactie
Dirkhof
Amerika-ontdekker

John Muir Lodge

Bericht door Dirkhof »

Ik zie op het forum diverse keer de John Muir Lodge in Kings Canyon voorkomen. Wij proberen op dit ogenblik hier voor volgende jaar eind mei een nacht te boeken. Via Tioga Tours lukt dat blijkbaar niet, want we krijgen telkens de melding 'niet boekbaar'. Vorige week vrijdag was er ineens via Booking.com een mogelijkheid een tweepersoonskamer te reserveren voor een acceptabele prijs. Ik heb en rechtstreeks en via Booking.com nog een vraag ter bevestiging van de reservering gesteld, maar ik krijg geen enkele reactie. Van niemand. Wel is er op mijn creditcard een bedrag 'gereserveerd'. Mijn vraag: heeft iemand ervaringen met het reserveren bij deze Lodge? Soortgelijk?
Martin & Marianne
Amerika-expert
Contacteer:

Re: John Muir Lodge

Bericht door Martin & Marianne »

Ik heb geen ervaring met de John Muir Lodge, wel met de cabins bij Grant Grove. Wij boeken dat rechtstreeks via http://www.visitsequoia.com/kings-canyon.aspx.
Er wordt dan 1 nacht van je cc afgeschreven.

Marianne
Laatst gewijzigd door Martin & Marianne op 17 aug 2016, 21:30, 1 keer totaal gewijzigd.
lsl
Amerikakenner
Aantal x V.S. bezocht: 12

Bericht door lsl »

Waarom niet rechtstreeks boeken via
http://www.visitsequoia.com/John-Muir-Lodge.aspx ?
1987 NY-Florida; 1989 CA-Hawai; 2008 WA DC-Florida; 2009 NY-CA-NV-UT-AZ; 2010 NV-AZ-UT-WY-MT;
2011 CO-UT-AZ-NV; 2012 CO-UT-AZ-NV-CA; 2013 WA-Canada-NV; 2014 CO-UT-AZ-NV; 2015 AZ-UT-CO-NM;
2016 CA-NV-UT-AZ; 2017 CO-UT-AZ
Dirkhof
Amerika-ontdekker

Bericht door Dirkhof »

Yep, dat is mij inmiddels ook duidelijk. Gek dat je toch altijd eerst naar Booking kijkt. Pas later ontdekte ik de sites die hier boven gegeven werden. Dank voor jullie reactie.
Plaats reactie
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer