Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Hotels gezocht in het zuidwesten.
Hotels gezocht in het zuidwesten.
Ik ben wat vroeg waarschijnlijk, maar ik verwacht dat de gewilde accommodaties bijna een jaar van te voren vol zitten.
Ik ben voor een aantal plekken nog op zoek naar hoteltips:
Zion
Bryce
Grand Canyon
Page
Lee Vining en omstreken
Het hoeft niet volledig ingericht te zijn, een cabin zonder beddengoed is prima, aangezien we dat toch al gaan kopen. Een tent hebben we niet bij ons.
Vooral bij Zion vind ik alleen campgrounds voor zelf meegebrachte tenten of volledig ingerichte hotelkamers.
Ik ben voor een aantal plekken nog op zoek naar hoteltips:
Zion
Bryce
Grand Canyon
Page
Lee Vining en omstreken
Het hoeft niet volledig ingericht te zijn, een cabin zonder beddengoed is prima, aangezien we dat toch al gaan kopen. Een tent hebben we niet bij ons.
Vooral bij Zion vind ik alleen campgrounds voor zelf meegebrachte tenten of volledig ingerichte hotelkamers.
Laatst gewijzigd door markro op 27 jul 2016, 02:11, 1 keer totaal gewijzigd.
Reden: Topictitel aangepast ter verduidelijking.
Reden: Topictitel aangepast ter verduidelijking.
Re: hotels zuid westen
Voor Bryce google eens op bybee's steppingstone motel in Tropic, 10 minuten van Bryce. Gaan er dit jaar voor de 2e keer heen. Prima motel in een klein dorpje.
Wij gaan a.s. september en hebben:
Zion: Quality Inn At Zion Park
Bryce: Bryce Pioneer Village
Grand Canyon: Bright Angel Lodge & Cabins
Page: Red Rock Motel
Zion: Quality Inn At Zion Park
Bryce: Bryce Pioneer Village
Grand Canyon: Bright Angel Lodge & Cabins
Page: Red Rock Motel
[2016] Zuidwest Amerika
[2017] Philadelphia, Washington DC, Boston & New York
[2018] Deep South
[2017] Philadelphia, Washington DC, Boston & New York
[2018] Deep South
-
Gast
Canyon Ranch Motel in Springdale, vlak buiten Zion. Heeft ook een zwembad.
Edit: kijk ook eens hier: http://forum.allesamerika.com/viewtopic.php?f=7&t=64402
Edit: kijk ook eens hier: http://forum.allesamerika.com/viewtopic.php?f=7&t=64402
- Martin & Marianne
- Amerika-expert
- Contacteer:
Wij zaten vorig jaar in de Canyon Ranch Inn, is goed bevallen. Maar als je eens iets moois wilt zou ik naar de Desert Pearl Inn kijken. Ik zou geen cabin weten bij Zion, behalve bij de Ponderosa ranch maar dan zit je eigenlijk aan de verkeerde kant.
Lee Vining heeft niet veel. wij zaten vorig jaar in de Tioga Pass Resort. Erg leuk, maar wel zonder internet, dus of dat iets is voor de kinderen? Mammoth Lakes heeft meer keuze. Iets de andere kant op ligt Bridgeport; daar lijkt mij de Virginia Creek Settlement wel leuk.
Als je beddengoed hebt kun je in Bryce een cabin nemen bij Ruby's Campground.
Bij de GC is iest aan de rim leuk. De bright Angel Lodge ligt geweldig maar heeft geen 4-persoonskamers dacht ik. De Maswik Lodge is prima, dat ligt op 5 minuten lopen van de rim.
Marianne
Lee Vining heeft niet veel. wij zaten vorig jaar in de Tioga Pass Resort. Erg leuk, maar wel zonder internet, dus of dat iets is voor de kinderen? Mammoth Lakes heeft meer keuze. Iets de andere kant op ligt Bridgeport; daar lijkt mij de Virginia Creek Settlement wel leuk.
Als je beddengoed hebt kun je in Bryce een cabin nemen bij Ruby's Campground.
Bij de GC is iest aan de rim leuk. De bright Angel Lodge ligt geweldig maar heeft geen 4-persoonskamers dacht ik. De Maswik Lodge is prima, dat ligt op 5 minuten lopen van de rim.
Marianne
- avsboz
- Amerikakenner
- Aantal x V.S. bezocht: 5
- Contacteer:
De Canyon Ranch Motel in Springdale hebben wij in 2015 bezocht. Basic faciliteiten, maar voor hartje Spingdale toch een redelijke prijs. Alleen vonden wij de eigenaresse erg onvriendelijk.
In 2014 waren we in Quality Inn & Suites Montclair aan het begin van Sprindale (bijna laatste busstop). Zeer goede prijs kwaliteitverhouding.
In 2014 waren we in Quality Inn & Suites Montclair aan het begin van Sprindale (bijna laatste busstop). Zeer goede prijs kwaliteitverhouding.
Het valt me op dat een gedeelte van de kamers van maswik lodge geen airco hebben, is een ventilator aan het plafond voldoende?
- HennyCox
- Amerikakenner
- Aantal x V.S. bezocht: 17
Ik ben al 2 keer in een motel geweest net buiten Mt Carmel Junction.
http://www.staynearzion.com/
Dit is een goedkoop motel met 6 kamers, maar zou ik wel vantevoren boeken (per email).
Het is ongeveer 15 a 20 minuten rijden tot de ingang van Zion.
http://www.staynearzion.com/
Dit is een goedkoop motel met 6 kamers, maar zou ik wel vantevoren boeken (per email).
Het is ongeveer 15 a 20 minuten rijden tot de ingang van Zion.
Laatst gewijzigd door HennyCox op 27 jul 2016, 00:11, 1 keer totaal gewijzigd.
- PSVwally
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 5
- Contacteer:
Naar de oostingang ongeveer 15/20min, naar Springdale (zonder tunnel oponthoud) ongeveer 40min... ben jij daar nog nooit geweest Eoms?
-
Gast
Wij logeerden in Springdale, niet in die "Stay near Zion". Ik zie nu dat dat by Mt. Carmel Junction is, dat is toch wel een eindje rijden vanaf Zion.
Als ik ergens lees iets is "minuten rijden", voor mijn gevoel is dat hooguit 10 minuten, niet 20 of 40
Als ik ergens lees iets is "minuten rijden", voor mijn gevoel is dat hooguit 10 minuten, niet 20 of 40
Re: Hotels gezocht in het zuidwesten.
Wij verblijven in september in cliffrose lodge and gardens in springdale. Ervaring kan ik je pas straks vertellen.
Désirée
2009 New York
2011 Zuidwesten
2016 Yellowstone, utah, south dakota, colorado, wyoming
2018 West- Canada
2024 Las Vegas (Death Valley NP, red rock SP, grand canyon NP)
2025 Las Vegas( Valley of Fire, Hooverdam, Ice age fossil SP)
2009 New York
2011 Zuidwesten
2016 Yellowstone, utah, south dakota, colorado, wyoming
2018 West- Canada
2024 Las Vegas (Death Valley NP, red rock SP, grand canyon NP)
2025 Las Vegas( Valley of Fire, Hooverdam, Ice age fossil SP)
- Martin & Marianne
- Amerika-expert
- Contacteer:
Ik zou zeker voor Springdale kiezen. Leuke plaats en een gratis shuttlebus naar Zion. Grote voordeel is dat je dan geen parkeerproblemen hebt. Vanuit Mt Carmel is het een flink eind rijden met kans op wachttijden bij de tunnel.
Marianne
Marianne
In Springdale is het Zion Park Motel nog net iets voordeliger dan de Canyon Ranch Inn, dat is ons ook goed bevallen moet ik zeggen. Ruime kamer, lekker retro
In Tropic bij Bryce zijn de Bryce Country Cabins ook leuk. Kun je lekker 's avonds barbecueën. Er is trouwens wel gewoon beddengoed aanwezig in die cabins.
In Tropic bij Bryce zijn de Bryce Country Cabins ook leuk. Kun je lekker 's avonds barbecueën. Er is trouwens wel gewoon beddengoed aanwezig in die cabins.
- Old Faithful
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 9
Wij hebben ook goede ervaringen met http://www.zionparkmotel.com/, net als enkele bekenden. Enige nadeel is dat het niet rechtstreeks online is te reserveren; dat moet via een "reservation request."
Succes en veel plezier bij de voorbereiding.
Succes en veel plezier bij de voorbereiding.
Groet,
Old Faithful
Old Faithful
Even een extra vraag, ik zie nu via booking het imperial inn in oakland drie nachten voor 248 euro. Is dat wat. Ik lees dat een bart station op 10 minuten lopen ligt
- Martin & Marianne
- Amerika-expert
- Contacteer:
Ik was er in 2011 in september, toen hadden we de kachel nodig.Renée76 schreef:Het valt me op dat een gedeelte van de kamers van maswik lodge geen airco hebben, is een ventilator aan het plafond voldoende?
Met Oakland heb ik geen ervaring, maar als je de reistijd geen bezwaar vindt kan dat prima natuurlijk. Het zal je veel geld schelen tov een hotel in SF. Met 4 personen is het misschien ook gunstig om de auto te nemen, maar kijk dan goed waar je het beste/goedkoopste kunt parkeren.
Wij hebben zelf met de kinderen een aantal keren in Millbrae gezeten. Voordeel daarvan was dat het daar warmer is dan in SF en dat je een hotel met zwembad kunt nemen.
Marianne
Laatst gewijzigd door Martin & Marianne op 27 jul 2016, 13:12, 1 keer totaal gewijzigd.
We hebben ondertussen onze data en reis helemaal rond en vanochtend op de gok ook een frontier cabin north rim GC geboekt. 
Ik lees dat de barts vlakbij stopt en dat je daarmee binnen 2o minuten in SF bent. Dat valt me nog mee. Toen we dit jaar bij wembley Londen zeten deden we ook zo lang erove om in de stad te komen.Martin & Marianne schreef:Ik was er in 2011 in september, toen hadden we de kachel nodig.Renée76 schreef:Het valt me op dat een gedeelte van de kamers van maswik lodge geen airco hebben, is een ventilator aan het plafond voldoende?Ik denk dat de ventilator voldoende is in de zomer.
Met Oakland heb ik geen ervaring, maar als je de reistijd geen bezwaar vindt kan dat prima natuurlijk. Het zal je veel geld schelen tov een hotel in SF. Met 4 personen is het misschien ook gunstig om de auto te nemen, maar kijk dan goed waar je het beste/goedkoopste kunt parkeren.
Marianne
-
Vito
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 13
Maar ga je dan dus naar de North Rim ipv de South Rim?
Persoonlijk vind ik de South Rim toch indrukwekkender, zeker voor een eerste keer.
Persoonlijk vind ik de South Rim toch indrukwekkender, zeker voor een eerste keer.
-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Reacties
- Weergaves
- Laatste bericht
-
- 4 Reacties
- 4246 Weergaves
-
Laatste bericht door YYZ727
-
- 26 Reacties