Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!

paardrijden

Voor algemene vragen over de zuidwestelijke staten: Californië, Nevada, Utah, Arizona, Colorado, New Mexico en Texas.
Plaats reactie
thom
Amerika-ontdekker

paardrijden

Bericht door thom »

Hallo allemaal,
Tijdens onze aanstaande rondreis in mei, wil vrouwlief in een van de parken een paardrij tocht van 1/2 tot 1 dag maken, ze is een (zeer) ervaren paard rijder dus liever niet stapvoets. De volgende parken/steden worden in in iedergeval aangedaan, G.C (van uit Phoenix), M.V, Moab. Torrey, Bruyce, Zion, L.V. en weer terug naar Phoenix. Heeft iemand hier ervaring mee en/of tips.
bvd Thom
ess
Amerikakenner
Aantal x V.S. bezocht: 15
Contacteer:

Bericht door ess »

Ik ben zelf ook aan het zoeken geweest waar je een mooie paardrij tocht kan maken en bij mij is de keuze op Bryce NP
http://www.horserides.net/
Groetjes ess
Onze Amerika Site
Web-Log van 2003, 2005, 2007, 2008, 2009, 2010, 2011(canada, 50 beren gespot!!), 2012, 2013, 2014 (florida&Caribbean Cruise), 2014 Christmas in NY, 2015, 2016 Feb: Florida en Juni: Canada en 2017
Blog tijdens onze reizen
Facebook
pyca
Amerika-expert
Contacteer:

Bericht door pyca »

Wij hebben in '94 bij Bryce een paardrijtocht gemaakt. Het was stapvoets, en het was langs de rand van Bryce. Niet er in ofzo. Ik weet niet of dat toen kon hoor. Onze tocht duurde 1,5 a 2 uur. De paarden hadden we, naar ik me herinner gehuurd t.o. Ruby's Inn. Het was leuk maar dan wel voor 1 keer. (zou het niet weer doen)
Rob
Amerika-expert
Partner van: Annie
Aantal x V.S. bezocht: 27
Contacteer:

Re: paardrijden

Bericht door Rob »

thom schreef: wil vrouwlief in een van de parken een paardrij tocht van 1/2 tot 1 dag maken, ze is een (zeer) ervaren paard rijder dus liever niet stapvoets. bvd Thom
Zou er maar vanuit gaan dat al de ritten die aangeboden worden stapvoets gaan.
Er doen allerlei mensen mee met zo'n rit, dus ook mensen die nog nooit op een paard gezeten hebben.
Een schadeclaim omdat er iemand van het paard gevallen is zitten ze niet op te wachten dus rustig stappen geeft minder kans op problemen.
Rob
pyca
Amerika-expert
Contacteer:

Bericht door pyca »

ja idd Rob, klopt wat je zegt, wij hadden gevraagd of we ook in draf gingen, maar jammer genoeg was het antwoord nee. Het is bedoeld voor iedereen, ook voor mensen die van hun leven nog niet op een paard gezeten hebben.
markro
Moderator
Aantal x V.S. bezocht: 13
Contacteer:

Bericht door markro »

Hier zijn een paar eerdere berichten over paardrijden, die echter op hetzelfde neerkomen:

http://www.allesamerika.nl/forum/viewtopic.php?t=3013

http://www.allesamerika.nl/forum/viewtopic.php?t=1336
Marco.

Voor onze Amerikareisverslagen: klik hier.
ess
Amerikakenner
Contacteer:

Bericht door ess »

pyca schreef:Wij hebben in '94 bij Bryce een paardrijtocht gemaakt. Het was stapvoets, en het was langs de rand van Bryce. Niet er in ofzo. Ik weet niet of dat toen kon hoor. Onze tocht duurde 1,5 a 2 uur. De paarden hadden we, naar ik me herinner gehuurd t.o. Ruby's Inn. Het was leuk maar dan wel voor 1 keer. (zou het niet weer doen)
Wij nemen de tocht van 3 en een half uur en dan ga je wel echt Bryce in, niet alleen langs de rand. Je hebt ook andere tochten waar ook wel gedraaft word maar daar moet je een ruiter met ervaring zijn en dat is mijn vriendje niet, en ik wil natuurlijk niet dat hij van zijn paard valt... :wink:
Groetjes Ess
Onze Amerika Site
Web-Log van 2003, 2005, 2007, 2008, 2009, 2010, 2011(canada, 50 beren gespot!!), 2012, 2013, 2014 (florida&Caribbean Cruise), 2014 Christmas in NY, 2015, 2016 Feb: Florida en Juni: Canada en 2017
Blog tijdens onze reizen
Facebook
markro
Moderator
Aantal x V.S. bezocht: 13
Contacteer:

Bericht door markro »

Ten noordoosten van Moab, UT ligt aan highway 128 langs de Colorado rivier de Red Cliffs Lodge. Deze accommodatie is prachtig en ligt op een unieke plek tussen de rode rotsen en aan het water. Het overnachten is echter aan de prijzige kant.
Daarnaast is een grote ranch en daar heeft men paarden en runderen.
Nu zie ik op de website van de Red Cliffs Lodge, dat men ook iets met paardrijden doet.
Kijk bij “Hot Deals”, “Horseback Riding”.
Daar zal het allicht iets minder toeristisch zijn dan in, of bij, de grote nationale parken.

Mocht iemand bij deze Lodge in de buurt komen, stap er binnen en bezoek beneden in de kelder het filmmuseum. Er is van alles te zien over de vele westerns, die hier in de buurt zijn opgenomen. Zeker leuk voor een halfuurtje en het is gratis.
Als je er binnenloopt, meld je even bij de hotelreceptie en vraag of het goed is, dat je binnen wilt rondkijken en het filmmuseum wilt bezoeken. Wij hadden er een bijzonder hartelijk ontvangst.
Hier zijn een paar foto’s te zien van onder andere highway 128 (in slecht weer), de Red Cliffs Lodge en het filmmuseum. (Er staan meer foto's in deze map, dan van genoemde objecten).
Marco.

Voor onze Amerikareisverslagen: klik hier.
Gypsygirl1
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 9
Contacteer:

Bericht door Gypsygirl1 »

Rob schreef:
thom schreef: wil vrouwlief in een van de parken een paardrij tocht van 1/2 tot 1 dag maken, ze is een (zeer) ervaren paard rijder dus liever niet stapvoets. bvd Thom
Zou er maar vanuit gaan dat al de ritten die aangeboden worden stapvoets gaan.
Er doen allerlei mensen mee met zo'n rit, dus ook mensen die nog nooit op een paard gezeten hebben.
Een schadeclaim omdat er iemand van het paard gevallen is zitten ze niet op te wachten dus rustig stappen geeft minder kans op problemen.
Rob
Spreek je uit ervaring als ik vragen mag, Rob?
Ik zou jou echt wel eens op een paard willen zien zitten, compleet in cowboy-outfit, je kunt volgens mij dan zo in een westernfilm meespelen. Je bent echt zo'n cowboy type!
Maar dan niet in stap maar in wilde rengalop achter een koppel koeien aan! Hihaaa...!!!
ess
Amerikakenner
Contacteer:

Bericht door ess »

Gypsygirl1 schreef:
Rob schreef: Zou er maar vanuit gaan dat al de ritten die aangeboden worden stapvoets gaan.
Rob
Ik zou jou echt wel eens op een paard willen zien zitten, compleet in cowboy-outfit, je kunt volgens mij dan zo in een westernfilm meespelen. Je bent echt zo'n cowboy type!
Maar dan niet in stap maar in wilde rengalop achter een koppel koeien aan! Hihaaa...!!!
:hilarious: :hilarious: :hilarious:
Onze Amerika Site
Blog tijdens onze reizen
Facebook
nieuwenoord
Amerika-expert
Partner van: Albert
Aantal x V.S. bezocht: 11
Contacteer:

Bericht door nieuwenoord »

Jippiajeeeeee!!!
Rob
Amerika-expert
Partner van: Annie
Aantal x V.S. bezocht: 27
Contacteer:

Bericht door Rob »

Gypsygirl1 schreef:
Rob schreef: Zou er maar vanuit gaan dat al de ritten die aangeboden worden stapvoets gaan.
Rob
Zal je helaas niet meemaken, daar kan mijn rug niet terug :cry:
Als klein kind wel eens voor oppas gespeeld tijdens de ringrijwedstrijden op het dorp, als de berijder naar de kroeg was om zich vol te laten lopen (kon vroeger nog, nu mag je niet meer meedoen als je (te) veel gedronken hebt) maar verder gaan mijn rij ervaring niet.
Die paarden waren trouwen van die grote Belgische koudbloed werkpaarden en zonder zadel.
Gypsygirl1
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 9
Contacteer:

Bericht door Gypsygirl1 »

Jammer........ :whistling:
Plaats reactie
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer