Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
waterpark/ hotel Phoenix
-
ArianneV
- Amerika-ontdekker
- Aantal x V.S. bezocht: 0
waterpark/ hotel Phoenix
Wij zijn op zoek naar een hotel in Phoenix (voor komende zomer) waarbij we het leuk zouden vinden als er voor de kinderen ( 8,12,14) een leuk zwembad bij zou zitten. Ik heb al wel verschillende resorts gezien waar bv een waterbaan waar je met zo'n band in kan of glijbaan oid bij zit. Mijn vraag is of iemand ervaring heeft met zo'n hotel/waterpark?
Groeten Arianne
Groeten Arianne
- Njit
- Amerika-expert
- Partner van: SpaceAce
- Aantal x V.S. bezocht: 11
- Contacteer:
Re: waterpark/ hotel Phoenix
Geen ervaring met specifieke hotels. Dit is een hotel met waterpark: http://www.arizonagrandresort.com/oasis-water-park/
Is blijkbaar ook op The Travel Chanel geweest.
Is blijkbaar ook op The Travel Chanel geweest.
Homepage met al onze reis- en fotoverslagen bij elkaar: https://kloenies.nl/
Als je even wat noordelijker gaat zit je in Scottsdale met prachtige resorts met heel veel zwembaden.
We zijn in 2010 in 2 resorts geweest, het pointe Hilton Squaw peak resort en het Hyatt Regency Resort & Spa, geweldige resorts, allebei via Priceline voor een schijntje gewonnen maar volgens mij is het tegenwoordig wel iets duurder maar de moeite waard om te proberen.
We zijn in 2010 in 2 resorts geweest, het pointe Hilton Squaw peak resort en het Hyatt Regency Resort & Spa, geweldige resorts, allebei via Priceline voor een schijntje gewonnen maar volgens mij is het tegenwoordig wel iets duurder maar de moeite waard om te proberen.
groeten Paula
Thailand 2011 / Oostenrijk 2011 / Zuid-Afrika 2012/ Texas en NM 2014 / Rondje Phoenix 2016
Thailand 2011 / Oostenrijk 2011 / Zuid-Afrika 2012/ Texas en NM 2014 / Rondje Phoenix 2016
-
ArianneV
- Amerika-ontdekker
- Aantal x V.S. bezocht: 0
Bedankt voor de tips. We hebben deze resorts inderdaad ook via internet gevonden en bekeken. Via Priceline heb ik nog niet gekeken hoe dat werkt, zal ik eens doen. Ik had wel via hotwire gekeken. Het nadeel hierbij is dat we met z'n 5-en zijn en daar kan je max voor 4 pers boeken ( of je moet 2 kamers nemen, maar dat vind ik eigenlijk zonde)
Gr Arianne
Gr Arianne
Over het algemeen geldt, hoe luxer en duurder het hotel, hoe kleiner de kans dat je met 5 op een kamer mag (en kan, kamers zijn vaak ook kleiner). Wij boekten voorheen nog wel eens voor 4 via hotwire, nu met 5 boek ik altijd op sites waar ik ook echt kan aangeven dat we met 5 komen. In de praktijk betekent dat dat we steeds vaker in de goedkopere hotels/motels overnachten, aangezien juist daar die 5e persoon geen probleem is. Reken er dus op dat je juist bij dat soort resorts vaak wel 2 kamers zult moeten boeken.
Terug in Texas!
Je moet een beetje geluk hebben, een kamer met 2 queens en een slaapbank maar dat kan je natuurlijk van tevoren niet zien als je bij hotwire of priceline boekt.
5 personen is altijd wat moeilijker te boeken, misschien een cottage of een woning via airbnb maar daar zul je dan geen waterparken bij hebben.
Wij vertrekken over 4 weken ook naar Phoenix om daar te starten en met 2 personen is het wel wat simpeler!!!
5 personen is altijd wat moeilijker te boeken, misschien een cottage of een woning via airbnb maar daar zul je dan geen waterparken bij hebben.
Wij vertrekken over 4 weken ook naar Phoenix om daar te starten en met 2 personen is het wel wat simpeler!!!
groeten Paula
-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Reacties
- Weergaves
- Laatste bericht
-
- 5 Reacties
- 1123 Weergaves
-
Laatste bericht door houstonwehaveaproblem
-
- 18 Reacties