Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Parkpass Yosemite NP
-
michael112
- Amerika-ontdekker
- Aantal x V.S. bezocht: 1
Parkpass Yosemite NP
Beste leden,
Toen ik vorig jaar mijn avontuur aanvatte, heb ik in het eerste nat.Park een Parkpass gekocht ($80) dit was in joshua Tree. Voor we het park binnenreden hadden we een visitor center waar we de pass kochten en dan het park binnen reden.
Dit jaar rijden we van San Francisco naar Yosemite (klassieker). Mijn vraag is nu, kan ik alvorens het park binnen te rijden een parkpass kopen? of moet ik eerst toegang betalen en dan in het park een pass aankopen. Online aankopen vind ik nu zinloos omdat we binnen 14 dagen reeds vertrekken.
Alvast dank
Michaël
Toen ik vorig jaar mijn avontuur aanvatte, heb ik in het eerste nat.Park een Parkpass gekocht ($80) dit was in joshua Tree. Voor we het park binnenreden hadden we een visitor center waar we de pass kochten en dan het park binnen reden.
Dit jaar rijden we van San Francisco naar Yosemite (klassieker). Mijn vraag is nu, kan ik alvorens het park binnen te rijden een parkpass kopen? of moet ik eerst toegang betalen en dan in het park een pass aankopen. Online aankopen vind ik nu zinloos omdat we binnen 14 dagen reeds vertrekken.
Alvast dank
Michaël
Re: Parkpass Yosemite NP
Je kunt de bij de ingangspoortje gewoon zo'n pas kopen, geen probleem. Je moet er toch doorheen, dus gewoon daar kopen.
Groetjes,
Daniel
Daniel
- ingrid14
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 15
Je kan je pas gewoon kopen wanneer je het park binnenrijdt, dus op dezelfde plaats als waar je een voor een dagticket betaalt.
In tegenstelling tot Joshua Tree ligt er geen visitor center voor de ingang.
Groetjes,
Ingrid
In tegenstelling tot Joshua Tree ligt er geen visitor center voor de ingang.
Groetjes,
Ingrid
Ingrid's Travels&Trails :
NO+Nova Scotia?, winters Lapland, Europe 20-21-22-23, NW+V.I. 18, Chicago-Seattle 17, Seattle-SF 16, AK 19+15+14, CA 13+10, AZ+UT 12, NW Denver+CO UT WY SD 11
Tips reizen met tieners: AK AZ CA CO ID NE NV SD UT WY
NO+Nova Scotia?, winters Lapland, Europe 20-21-22-23, NW+V.I. 18, Chicago-Seattle 17, Seattle-SF 16, AK 19+15+14, CA 13+10, AZ+UT 12, NW Denver+CO UT WY SD 11
Tips reizen met tieners: AK AZ CA CO ID NE NV SD UT WY
- Marenko
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 13
- Contacteer:
Wanneer ben je vorig jaar geweest? Een parkenpas is namelijk 13 maanden geldig. Stel je koopt de pas in juni dan is de pas tot en met juni het volgend jaar geldig.
-
michael112
- Amerika-ontdekker
- Aantal x V.S. bezocht: 1
Hoy,
bedankt voor de snelle reacties.
@Marenko, ik was een jaartje fout, we waren er in september 2014 dus mijn pasje is vervallen.
Michael
bedankt voor de snelle reacties.
@Marenko, ik was een jaartje fout, we waren er in september 2014 dus mijn pasje is vervallen.
Michael
-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Reacties
- Weergaves
- Laatste bericht
-
- 25 Reacties
- 7402 Weergaves
-
Laatste bericht door Astatic
-