Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Campings tussen SF en LA
Campings tussen SF en LA
Wij zijn de laatste campings aan het zoeken/boeken vanuit SF naar LA. We hebben hier 3 nachten voor, waarvan de laatste dichtbij/in LA moet zijn omdat we de volgende ochtend de camper in moeten leveren en in de middag weer terug vliegen naar NL.
Wie heeft er tips voor leuke campings? Bij voorkeur dichtbij de kust.
Wie heeft er tips voor leuke campings? Bij voorkeur dichtbij de kust.
- PSVwally
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 5
- Contacteer:
Re: Campings tussen SF en LA
Waar lever je de camper in in LA? Dat is wel handig om te weten.
- Marenko
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 13
- Contacteer:
Ik heb ze al vaker genoemd hier
Point Mugu state beach, direct aan het strand, bij Ventura in de buurt. Geen voorzieningen maar wel vanuit de camper het strand opstappen. Ligt langs highway one.
Dockweiler beach rv park, qua campground niets bijzonders, maar ook direct aan het strand gelegen. Niet goedkoop. Op 300 meter zit een fietsverhuur, het fietspad wat langs de camping loopt gaat naar Venice beach en Santa Monica, leuke tocht op de fiets. De campground ligt vlakbij Marina bay, voor Huntington beach.
Op mijn website, zie onderschrift, heb ik vele campgrounds besproken, veel met foto's
Dockweiler beach rv park, qua campground niets bijzonders, maar ook direct aan het strand gelegen. Niet goedkoop. Op 300 meter zit een fietsverhuur, het fietspad wat langs de camping loopt gaat naar Venice beach en Santa Monica, leuke tocht op de fiets. De campground ligt vlakbij Marina bay, voor Huntington beach.
Op mijn website, zie onderschrift, heb ik vele campgrounds besproken, veel met foto's
We moeten de camper inleveren bij Apollo.
- PSVwally
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 5
- Contacteer:
Dat had ik al door, maar het was mij even onduidelijk waar Apollo lag. Meestal moet je de campers voor 11u inleveren. De LA area is groter dan Noord-Brabant, Noord- en Zuid Holland bij elkaar en heeft zo ongeveer meer file dan heel Nederland bij elkaar, daarom was ik even benieuwd waar je de camper moet inleveren. 8559 Artesia Boulevard, Bellflower, California, haal ik vd Apollo site. Dat ligt echt vrij centraal in de stad op de rand van Compton en Noord Long Beach. Afhankelijk van je inlever- en vliegtijden zou ik dan toch niet te ver ten noorden(oosten) vd stad gaan zitten of je moet er in het weekend zitten. Dan lijkt me dockweiler een prima optie.
Wij hebben hele goede ervaringen met flying flags http://www.highwaywestvacations.com/pro ... lyingflags Ook fijne grote doorrijplekken 
-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Reacties
- Weergaves
- Laatste bericht
-
- 7 Reacties
- 1938 Weergaves
-
Laatste bericht door Corv
-
- 8 Reacties