Ben benieuwd wat we tegen die tijd allemaal kunnen 'kopen' van de punten!

Als je eenmaal je kamerreward hebt aangeschaft en hebt bevestigd kan je dus aan je reis beginnen. Als je dan in Las Vegas aankomt moet je voor je je kamer incheckt eerst even langs de mlife balie in het hotel om een mlife playerpas aan te laten maken (ook gratis). Dan kan je ook pas inchecken. Ook voor sommige buffetten moet je ook eerst even langs de mlife balie.Aha, kijk! Dank je wel.
Maar je hebt wel zo'n account nodig om dingen "te kopen" in MyVegas of heb ik nu voor niks zo'n account aangemaakt?
http://forum-fok.digidip.net/visit?url= ... e%2F231574Effective April 1st, all comp room rewards from all MGM properties will be limited to one redemption per trip with no more than one redemption for every 30 day period. This change was necessary to ensure an appropriate balance of value between our players and our partners. Rewards offered through myVEGAS are provided by our rewards partners who may at their discretion attach certain restrictions based on their business needs.
Ja, er staat dat ik moet kijken mij More Information, maar daarvstaan geen data. Vervolgens staat er een link naar Mlife, maar als ik daarop klik kom ik op de homepage en zie ik nog niks.Pipo Chris schreef:MyVegas rewards gebruikt die pas ook om jou rewards op te zetten. Die pas is een loyaliteit pas. Net als je frequent flyer pas of Best Western pas.
Dit is om klanten te binden en te behouden.
Daar is dit spel uiteraard een onderdeel van. Alle MyVegas spelers verblijven nu met een grotere kans in een van de MGM resorts.
In de tekst van de reward staat precies hoe je de data kan kiezen. Gewoon even goed doorlezen.