Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Beste restaurant qua prijs/kwaliteit Disneyland Park Anaheim voor lunch en diner
-
dhg2000
- Amerikakenner
- Aantal x V.S. bezocht: 13
- Contacteer:
Beste restaurant qua prijs/kwaliteit Disneyland Park Anaheim voor lunch en diner
Voor mijn aankomende reis ben ik op zoek naar restaurants in het Disneyland Park voor de lunch en diner, het hoeft helemaal niet luxe te zijn, maar ik wil ook een keer iets anders dan een hamburger.
Welke restaurants raden jullie mij aan voor de lunch en diner?
Welke restaurants raden jullie mij aan voor de lunch en diner?
- Suuslaban
- Amerika-ontdekker
- Aantal x V.S. bezocht: 8
- Contacteer:
Re: Beste restaurant qua prijs/kwaliteit Disneyland Park Anaheim voor lunch en diner
Wij hebben zelf al meerdere malen in Blue Lagoon gegeten. Nette prijs, en brood, en zelfs salade wordt erbij geserveerd. Meer dan genoeg dus.
Het andere restaurant kan ik je helaas niet meer aanraden, dat is vanaf heden dicht i.v.m. de bouw van Star Wars Land.
Overigens is er vrijwel genoeg keus om wat anders te eten. Ook in DCA is genoeg te vinden, pizza, pasta, chinees, mexicaans.
Het andere restaurant kan ik je helaas niet meer aanraden, dat is vanaf heden dicht i.v.m. de bouw van Star Wars Land.
Overigens is er vrijwel genoeg keus om wat anders te eten. Ook in DCA is genoeg te vinden, pizza, pasta, chinees, mexicaans.
-
JohannaCornelia
- Amerika-newbie
- Aantal x V.S. bezocht: 2
Re: Beste restaurant qua prijs/kwaliteit Disneyland Park Anaheim voor lunch en diner
Wij hebben geluncht bij The Golden Horseshoe in Frontierland, eenvoudige counterservice maar wel erg lekker en er werd toevallig net een hilarische show opgevoerd. Voor het avondeten had ik via Cityhall gereserveerd (ging toch in de rij voor de 1st time visitors buttons voor de kids) voor het Carnation Café in Main Street. Daar heb ik een heerlijke pasta op. Reserveren was achteraf niet nodig. We hebben buiten op het terras gegeten van echte borden met heus bestek hahaha
-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Reacties
- Weergaves
- Laatste bericht
-
- 13 Reacties
- 2623 Weergaves
-
Laatste bericht door BE-WDW
-
- 12 Reacties