Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
MyVegas (computerspel) - deel VI
Re: MyVegas deel VI
Ik heb alleen 400.
Suzie
2023- Alaska cruise & Oregon
2020- Oregon & Washington *Geannuleerd *
2019- Noord-Zuidwesten
2018- Florida
2017- Zuidwesten
2016- Zuidwesten
2019- Noord-Zuidwesten
2018- Florida
2017- Zuidwesten
2016- Zuidwesten
-
- Amerika-ontdekker
- Aantal x V.S. bezocht: 1
De LP zijn gelukkig weer terug
.

Ik ga in augustus ook naar Las Vegas en ben vandaag MyVegas beginnen spelen. Nu heb ik 2 vragen:
- Wat is het verschil bij '$85-Vegas Nights Flight' en 'Comp Vegas Nights Flight'? Bij de eerste dien je nog $85 te betalen dan?
- Waarom staat er bij bepaalde rewards 'SOLD OUT''? Is dat omdat er maar een bepaald aantal tickets zijn die je met MyVegas kan krijgen, of ... ? En na een tijdje zullen deze niet meer op SOLD OUR staan?
Bedankt voor de info!
- Wat is het verschil bij '$85-Vegas Nights Flight' en 'Comp Vegas Nights Flight'? Bij de eerste dien je nog $85 te betalen dan?
- Waarom staat er bij bepaalde rewards 'SOLD OUT''? Is dat omdat er maar een bepaald aantal tickets zijn die je met MyVegas kan krijgen, of ... ? En na een tijdje zullen deze niet meer op SOLD OUR staan?
Bedankt voor de info!
- PSVwally
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 5
- Contacteer:
Er zijn bij veel rewards idd een vast aantal per dag of soms per week. Zijn die 'verkocht' dan komt er sold out te staan. Vroeger werden alle rewards dagelijks rond 16.00 ververst, 9.00 in de ochtend in Las Vegas. Tegenwoordig gebeurd dat at random dus is het altijd maar afwachten wanneer ze weer beschikbaar zijn.Waarom staat er bij bepaalde rewards 'SOLD OUT''? Is dat omdat er maar een bepaald aantal tickets zijn die je met MyVegas kan krijgen, of ... ? En na een tijdje zullen deze niet meer op SOLD OUR staan?
Oke, dankje!
En dan een andere vraag ivm de chips: een link zoals deze (https://www.facebook.com/myvegasguides/ ... 66140530:0); dat is toegestaan om dergelijke links te gebruiken om chips omhoog te laten gaan? Of riskeer ik dat bijvoorbeeld opeens een deel van mijn LP's niet meer geldig zullen zijn omdat ik dergelijke links gebruikt heb?
En dan een andere vraag ivm de chips: een link zoals deze (https://www.facebook.com/myvegasguides/ ... 66140530:0); dat is toegestaan om dergelijke links te gebruiken om chips omhoog te laten gaan? Of riskeer ik dat bijvoorbeeld opeens een deel van mijn LP's niet meer geldig zullen zijn omdat ik dergelijke links gebruikt heb?
- PSVwally
- Amerika-expert
- Contacteer:
Nee hoor, kan je prima gebruiken. Wel zit daar een max aan per dag. Ik weet even niet meer waar dat op staat tegenwoordig.
- PSVwally
- Amerika-expert
- Contacteer:
Gebruik in het begin gewoon een lage aantal chips om je hotels af te bouwen en als die afzijn is het tijd om het op te gaan hogen. Zorg ook dat je per dag een aantal vrienden toevoegt, maar niet te veel, want dan kan Facebook je in de ban doen. Ook de daily spin kan na verloop van tijd lekker op gaan lopen.
Ik ben blij dat we met dit spelletje begonnen zijn toen we wisten dat we naar Las Vegas zouden gaan. Ondanks dat we niet zo heel veel loyalty points verzameld hadden (100.000 en 78.000), hebben we toch een aantal voordeeltjes kunnen meepikken. Vandaag met z'n tweeën gratis in het Shark reef geweest (wat we normaal gesproken de 40 dollar niet waard zouden vinden) en beiden onbeperkt in de achtbaan bij New York New York geweest wat ons normaal gesproken $50 zou kosten. Komende dagen staat nog het ontbijt en het buffet in het Bellagio op het programma (1 persoon gratis, 1 betalen) dus ja, het loont al erg gauw om wat te spelen en zo bij elkaar te sprokkelen. Zeker als je je reis al ruim van tevoren plant.
Welk spel is "beter".
Betrock of Betrock by night?
Vandaag Ka kunnen redeemen(eindelijk eens niet sold out).
Hopelijk komt er binnen 90 dagen een beschikbare datum en kan mijn partner ook op tijd de punten bij elkaar krijgen.
Betrock of Betrock by night?
Vandaag Ka kunnen redeemen(eindelijk eens niet sold out).
Hopelijk komt er binnen 90 dagen een beschikbare datum en kan mijn partner ook op tijd de punten bij elkaar krijgen.
Suzie
2019- Noord-Zuidwesten
2018- Florida
2017- Zuidwesten
2016- Zuidwesten
2019- Noord-Zuidwesten
2018- Florida
2017- Zuidwesten
2016- Zuidwesten
- PSVwally
- Amerika-expert
- Contacteer:
Mocht je gokken, steek waar het kan je mlife kaartje ook in die aparaten. Kan soms ook nog wat opleverendus ja, het loont al erg gauw om wat te spelen en zo bij elkaar te sprokkelen. Zeker als je je reis al ruim van tevoren plant.
- AnAppleADay
- Amerika-ontdekker
- Aantal x V.S. bezocht: 0
Hoi!
Ik ben in mei in Vegas, dus ik ben ook maar eens begonnen met spelen.
Vriend heeft geen tijd om ook mee te doen, dus het komt alleen van mij.
Kan ik dan wel van bepaalde zaken er 2 kopen, voor hem en voor mij?
Bijvoorbeeld 2x New York New York rollercoaster, 2x Secret Garden of 2x een Dinner buffet?
Of kan je maar 1 dezelfde reward per persoon ophalen?
Oh en betekent Complimentary Dinner, dat je dan in het hotel moet verblijven?
Ik ben in mei in Vegas, dus ik ben ook maar eens begonnen met spelen.
Vriend heeft geen tijd om ook mee te doen, dus het komt alleen van mij.
Kan ik dan wel van bepaalde zaken er 2 kopen, voor hem en voor mij?
Bijvoorbeeld 2x New York New York rollercoaster, 2x Secret Garden of 2x een Dinner buffet?
Of kan je maar 1 dezelfde reward per persoon ophalen?
Oh en betekent Complimentary Dinner, dat je dan in het hotel moet verblijven?
Helaas, je kunt van alles maar één nemen (en maximaal drie). Wat wel zou kunnen, is dat je vriend een account aanmaakt en dat jij voor hem speelt, maar daar moet je maar net zin in hebben
Je hoeft alleen in het hotel te verblijven als dat in de voorwaarden staat (zie je vaak staan als je met de muis op een reward staat). Complimentary dinner betekent niet dat je er hoeft te verblijven, wel dat het gratis is.

Je hoeft alleen in het hotel te verblijven als dat in de voorwaarden staat (zie je vaak staan als je met de muis op een reward staat). Complimentary dinner betekent niet dat je er hoeft te verblijven, wel dat het gratis is.
- AnAppleADay
- Amerika-ontdekker
- Aantal x V.S. bezocht: 0
Haha goeie, dat ik daar niet aan gedacht heb 

Wij waren een paar weken geleden in LV en hebben toen gebruikt gemaakt van de 2 for 1 buffetrewards bij de MGM hotels. We waren met 2 volwassenen (elk zo'n reward) en 3 kinderen, waarvan jongste nog gratis was. Ik had verwacht dat we de volwassen prijs hadden moeten betalen en de kinderen gratis zouden zijn (zo lijkt het in de voorwaarden te staan), maar tot onze verrassing betaalden we alleen de kinderprijs. Een koopje dus om zo voor 5 personen te eten, echt een aanrader als je met kinderen bent. Ik heb natuurlijk geen idee of ze het altijd zo doen, maar bij ons werkte het zo bij zowel Luxor als MGM Grand.
Terug in Texas!
Hallo allemaal, ik ben gisteren begonnen met MyVegas en zag nu een aanbieding bij het MGM voor 52 dollar per nacht. Ik heb deze reward nu aangeschaft en als ik de data wil selecteren kan ik ook meerdere nachten selecteren met de link. Klopt dit? Ik had namelijk begrepen door alle andere berichten dat je maximaal 1 overnachting per reward per MyVegas account zou kunnen inwisselen. Of komt dit omdat het alleen een speciaal tarief betreft dat het meerdere nachten zou kunnen? Is toch weer mooi meegenomen
.....

- asv60
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 40
Ik denk dat het alleen gaat om de gratis overnachting, dat je er daar maar 1 van kunt gebruiken.
Al mijn blogs op: https://www.daneleens.blogspot.com
Als je mee wilt lezen stuur me dan een pb met je emailadres.
Als je mee wilt lezen stuur me dan een pb met je emailadres.
- Ingrid1958
- Amerikakenner
- Aantal x V.S. bezocht: 14
Zo ben ik ook al een 1,5 jaar aan het spelen op accounts van mijn kinderen, (dus 3 in totaal) die hebben nog nooit gespeeld, maar wel een eigen M-life pas, dus werkt gewoon, je kan zelfs op de laptop ook met chrome extra inloggen en voor2 tegelijk spelen, alsook op je mobiele telefoon of tablet, maar dat weet je mssn al.AnAppleADay schreef:Haha goeie, dat ik daar niet aan gedacht heb
Succes, erg leuk om straks in Vegas wat te redeemen , Wij met zijn 3-en daar een leuk bedrag uitgespaard en super genoten.

1982 Florida
2005 -2020 Atlanta / Florida (4x) / California (2x/ NYC (3x) / DC / Deep South / New England
http://www.flyingtothewest.waarbenjij.nu
2005 -2020 Atlanta / Florida (4x) / California (2x/ NYC (3x) / DC / Deep South / New England
http://www.flyingtothewest.waarbenjij.nu
-
- Amerikakenner
- Aantal x V.S. bezocht: 15
Je kan max 3 nachten na elkaar met de Myvegas korting rewards kopen. De gratis nachten kan je maar voor 1 nacht kopen. Je kan wel beide combineren als je wil.NineSja schreef:Hallo allemaal, ik ben gisteren begonnen met MyVegas en zag nu een aanbieding bij het MGM voor 52 dollar per nacht. Ik heb deze reward nu aangeschaft en als ik de data wil selecteren kan ik ook meerdere nachten selecteren met de link. Klopt dit? Ik had namelijk begrepen door alle andere berichten dat je maximaal 1 overnachting per reward per MyVegas account zou kunnen inwisselen. Of komt dit omdat het alleen een speciaal tarief betreft dat het meerdere nachten zou kunnen? Is toch weer mooi meegenomen.....
1992: Florida, 2004: LA-LA, 2007:10d Vegas, 2008: DEN-LAS, 2010: 10d LA-LAS, 2011: florida+cruise, 2012: florida+cruise ,2013: florida + cruise, 2015: 6d Vegas + 5d NY, 2016+2017+2018+2019:7d Vegas, 2022 6d Vegas+3D Boston, 2024: 9d Vegas, 2024: WAS+NY
- PSVwally
- Amerika-expert
- Contacteer:
Ik zou eerst eens even lp's sparen en alle hotels bouwen? Nu is 52 dollar per nacht natuurlijk zeer goedkoop, maar na 1 dag spelen (hoelang kan je spelen van de muntjes op dag1?) zijn de meeste rewards voor jou nog niet eens zichtbaarHallo allemaal, ik ben gisteren begonnen met MyVegas en zag nu een aanbieding bij het MGM voor 52 dollar per nacht
-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Reacties
- Weergaves
- Laatste bericht
-
- 16 Reacties
- 13032 Weergaves
-
Laatste bericht door Martin & Marianne
-
- 4 Reacties