Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!

Is het haalbaar?

Voor algemene vragen over de zuidwestelijke staten: Californië, Nevada, Utah, Arizona, Colorado, New Mexico en Texas.
MHMS
Amerika-ontdekker
Aantal x V.S. bezocht: 0

Re: Is het haalbaar?

Bericht door MHMS »

Jeetje onze tickets wareen 1050 pp vertrek eind juli van A'dam naar LA, tussenstop in Londen.
Zijn we nou zo duur uit?
nieuwenoord
Amerika-expert
Partner van: Albert
Aantal x V.S. bezocht: 11
Contacteer:

Bericht door nieuwenoord »

ONYXX66, zou jij eens een lijstje van die goedkope hotels kunnen geven? Want dat is wel erg goedkoop hoor!
Wendyfreely
Amerika-ontdekker

Bericht door Wendyfreely »

Nou ik lees het al gewoon ijverig blijven door sparen en na de zomervakantie mijn ogen open houden voor mooie ticketprijzen! Ik denk als ik die kan scoren voor een bodemprijs dat ik een heel end kom met al jullie suggesties! En denk dat we ook willen kamperen na het lezen van een aantal reisverslagen. nogmaals bedankt voor het deel van jullie ervaringen :thumbup:
RiverCola
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 4

Bericht door RiverCola »

That's the spirit! :thumbup:

Geniet van de voorpret en tzt helpen de forumleden je vast graag met zoeken.
pumi1000
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 16

Bericht door pumi1000 »

Wij reizen ook in het hoogseizoen en ik vind Florida goedkoper dan de Westkust. Maar Florida heeft ook dure plaatsen zoals Miami en Key West. Ook de entreegelden van pretparken maakt Florida al gauw duur en die wil je natuurlijk ook bezoeken.

Hotelprijzen zijn in juli wel een stuk hoger. Wij gaan nu weer naar de Westkust en onze hotels varieren van 50 dollar tot 160 dollar. Ik kan ook het vroegboeken adviseren, want prijzen stijgen alleen maar. Meerdere hotels die ik in September al geboekt heb, zijn nu duurder.
1998-2010-2011-2019-2023 Florida
2012 west usa / 2013 oost usa / 2014 noordwest usa / 2015 rondje NY / 2016 west usa / 2017 Florida / 2018 west usa / 2019 west usa / 2022 noordwest usa / 2023 oost + zuid usa / 2024 west usa / 2025 midwest / 2026 Texas en midwest
ONYX666
Amerikakenner
Aantal x V.S. bezocht: 25

Bericht door ONYX666 »

Baymont inn salt lake 56 usd

Cabins yellowstone lake lodge 88 usd
Hotel mammoth yellowstone 111 usd
Travelodge cortez 62 usd
Best western antlers inn vernal 82 euro
Howard johnson pico revera LA 70 usd
Howard hohnson flagstaff 52 usd
Grant grove tent cabin kings canyon 67 usd
Charter inn tulare 75 euro
Virgin river resort mesquite 20 eur
Super 8 lindsay 72 usd
Laughlin river lodge 35 euro
Cabin moab valley 75 usd
Op 1 na allemaal nog te annuleren
PSVwally
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 5
Contacteer:

Bericht door PSVwally »

Ok, mooie prijzen! Het is dan natuurlijk wel wat je zoekt. Je hebt met Tulare, Lindsay, Flagstaff en Mesquite hotels die allemaal toch ongeveer 1.5u van bezienswaardigheden afliggen als je Seki, Grand Canyno en Zion er vandaan wilt bezoeken. Als dat een keuze is, is dat natuurlijk prima, maar dan zijn de lage prijzen goed te verklaren.
nieuwenoord
Amerika-expert
Partner van: Albert
Aantal x V.S. bezocht: 11
Contacteer:

Bericht door nieuwenoord »

Precies, daar was ik ook wel benieuwd naar. En ook natuurlijk wat lodges en tent cabins, wat Suzie nou net niet wil.
RiverCola
Amerika-expert

Bericht door RiverCola »

Dit topic is van Wendyfreely, en ik zie in haar openingspost niets staan over het niet willen verblijven in bijvoorbeeld cabins. Suzie's topic ken ik niet, maar als zij niet in in cabins wil overnachten zou ik haar toch willen adviseren dat niet helemaal af te wijzen.

Ik ben opgegroeid zonder kampeerervaring, mijn ouders deden dat niet, dus kamperen zit niet in mijn genen. Toen we de eerste keer naar de VS gingen kamen we erachter dat op sommige plekken hotels/motels heel duur zijn, of verder weg liggen van het park. Zodoende kwamen we in Yosemite NP in Curry Village terecht in een heated tent (eind april, dus die verwarming was noodzakelijk). Tijdens een latere reis sliepen we in Moab in een cabin, en in de buurt van Bryce ook. Ik vond het allemaal even leuk. Leuk ook om af te wisselen. De ene keer in een wat luxer hotel, de andere keer in een kleine Bed&Breakfast en dan weer in een tent of cabin. Ik zou dan ook niet de hele vakantie in bijvoorbeeld Best Western's willen slapen, elke keer hetzelfde...bleh!
Martin & Marianne
Amerika-expert
Contacteer:

Bericht door Martin & Marianne »

Bij de prijzen van ONYX666 moet nog wel de tax opgeteld worden (zo'n 12%?). Maar het zijn natuurlijk prima prijzen.

Marianne
SuzieQ
Amerika-expert

Bericht door SuzieQ »

nieuwenoord schreef:Precies, daar was ik ook wel benieuwd naar. En ook natuurlijk wat lodges en tent cabins, wat Suzie nou net niet wil.
Klopt!
Ik heb wel een cabin gehuurd op Bright Angel bij de south rim Grand Canyon maar dat is geen tent maar van hout.
Suzie

2023- Alaska cruise & Oregon
2020- Oregon & Washington *Geannuleerd *
2019- Noord-Zuidwesten
2018- Florida
2017- Zuidwesten
2016- Zuidwesten
michelly
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 15
Contacteer:

Bericht door michelly »

RiverCola schreef: Zodoende kwamen we in Yosemite NP in Curry Village terecht
Ik wil niemand tentkamperen opdringen maar afgelopen zomer liepen wij eens door Curry Village. We hebben hier zelf overigens in 2005 ook een keertje overnacht. Maar als ik dat vergelijk met de ruimte die je op de Pines campgrounds hebt dan is mijn keuze niet zo moeilijk. Bovendien hebben wij een prima tent met prima slaapmatjes (therm-a-rest) en je betaalt een fractie van de tenten in Curry Village. Misschien eens proberen RiverCola :mrgreen: ?
RiverCola
Amerika-expert

Bericht door RiverCola »

Ik kan me voorstellen dat de campground mooi is, maar wij reizen nooit met een tent bij ons in de VS en zou het zonde van het geld vinden om al die camping gear aan te schaffen voor enkele overnachtingen. Toen wij er waren vroor het snachts ook nog. Ik vond Curry Village een hartstikke leuke ervaring voor die ene keer! We sliepen er drie nachten en zou het zo weer doen (ware het niet dat ik niet terug hoef naar Yosemite, mooi maar platgelopen park).
Mrvanilla
Moderator

Bericht door Mrvanilla »

michelly schreef: Ik wil niemand tentkamperen opdringen maar afgelopen zomer liepen wij eens door Curry Village. We hebben hier zelf overigens in 2005 ook een keertje overnacht. Maar als ik dat vergelijk met de ruimte die je op de Pines campgrounds hebt dan is mijn keuze niet zo moeilijk.
Ah lekker knus joh! Ik had het gevoel dat ik lepetje lepeltje lag met een luid snurkende Amerikaan drie tenten verderop lag, heerlijk!
Groetjes,
Daniel
michelly
Amerika-expert
Contacteer:

Bericht door michelly »

:lol: :thumbup:
ONYX666
Amerikakenner
Aantal x V.S. bezocht: 25

Bericht door ONYX666 »

Martin & Marianne schreef:Bij de prijzen van ONYX666 moet nog wel de tax opgeteld worden (zo'n 12%?). Maar het zijn natuurlijk prima prijzen.

Marianne
Nee tax zit erbij alleen bij de cabins yellowstone en seqoia niet
Plaats reactie
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer