Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!

Bryce Canyon Ruby's Inn

Voor algemene vragen over de zuidwestelijke staten: Californië, Nevada, Utah, Arizona, Colorado, New Mexico en Texas.
Plaats reactie
Daika
Amerikafan
Aantal x V.S. bezocht: 5

Bryce Canyon Ruby's Inn

Bericht door Daika »

Wij verblijven in Ruby's inn op vrijdag 5 augustus .

Heeft iemand toevallig ervaring met de western show in EBENEZER’S BARN AND GRILL of de Rodeo die in Ruby' s inn plaatsvindt?

Vraag me af of dit zijn geld waard is.

Groetjes
Ann
Max Kool
Amerikakenner

Re: Bryce Canyon Ruby's Inn

Bericht door Max Kool »

He, daar zitten wij met Kerst!
LA, LA, LA....
ingrid14
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 15

Bericht door ingrid14 »

Het is wel niet zo'n grote rodeo bij Bryce maar het geeft je een goed idee hoe het er aan toe gaat.
Ebenezer is een dinner show, er is cowboy muziek. Ik vond het wat prijzig maar mijn zoon (toen 13 j) heeft zich er erg goed geamuseerd.
Beiden doen op 1 avond is wel niet mogelijk.

Groetjes,

Ingrid
Ingrid's Travels&Trails :
NO+Nova Scotia?, winters Lapland, Europe 20-21-22-23, NW+V.I. 18, Chicago-Seattle 17, Seattle-SF 16, AK 19+15+14, CA 13+10, AZ+UT 12, NW Denver+CO UT WY SD 11
Tips reizen met tieners: AK AZ CA CO ID NE NV SD UT WY
Daika
Amerikafan
Aantal x V.S. bezocht: 5

Bericht door Daika »

@ Max Cool
Laat zeker je bevindingen weten ...

@Ingrid
Ik vind het ook wat prijzig maar mijn dochter van 11 gaat ook mee, en misschien vindt zij het inderdaad wel iets.
maar eigenlijk is het zijn geld dus niet waard.
Dan kan ik inderdaad beter de Rodeo verkiezen.

Bedankt!
ingrid14
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 15

Bericht door ingrid14 »

Als je dochter je de keuze laat zou ik ook voor de rodeo kiezen (maar nogmaals : het is niet zo'n grote rodeo)
Zoals ik reeds schreef, mijn zoon van toen 13 vond het erg fijn bij Ebenezer. Het eten was overigens best wel lekker. Alleen ja, wat duur voor een avondmaal. Ik weet niet als het er nu nog kan, maar 6 jaar geleden mocht je er ook mee dansen.

Groetjes,

Ingrid
Ingrid's Travels&Trails :
NO+Nova Scotia?, winters Lapland, Europe 20-21-22-23, NW+V.I. 18, Chicago-Seattle 17, Seattle-SF 16, AK 19+15+14, CA 13+10, AZ+UT 12, NW Denver+CO UT WY SD 11
Tips reizen met tieners: AK AZ CA CO ID NE NV SD UT WY
bastiaan76
Amerikafan
Aantal x V.S. bezocht: 3

Bericht door bastiaan76 »

Wij zijn er dit jaar geweest. Vonden het toch wel erg leuk. Het eten is wel duur maar daar krijg je wel een uurtje live muziek bij en een korte show voor het eten. Ook het drinken zit er bij (ex drank). Mocht je gaan reserveer via internet dan krijg je korting. En de tijd die er op staat dat de deuren op gaan ook daar zijn want dan heb je de beste stoelen.
Afbeelding
IngridZw
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 4

Bericht door IngridZw »

Wij zijn er ook geweest. Geweldige avond gehad. Eten was lekker en de band incl. show vonden we erg goed. Voor de prijs vonden we het echt de moeite waard.
We zijn ook een keer naar de rodeo geweest. (in Cody) Ik weet niet of je dochter veel van dieren houdt maar onze dochter dus wel. Zij was in tranen met name vanwege de ruwheid waarmee de kalfjes met lasso's werden gevangen. We zijn halverwege maar weggegaan. Voor haar nooit weer een rodeo.
2011: Zuidwesten
2015: Rondje Denver
2017: Zuidwesten
2018: Zuidelijke staten en Florida
ed97
Amerikafan

Bericht door ed97 »

Ingrid: eindelijk iemand die dit wangedrag aanklaagt.
Er is echter nog veel meer:
De paarden die voor rodeo gebruikt worden zijn tamme brave paarden en altijd mannelijk.
In de box voor dat ze de arena ingejaagd worden, gaat men een riem over hun teelballen aanspannen die veel pijn veroorzaakt.
Als een cowboy plaats neemt op het paard gaat het er van uit dat de erge pijn veroorzaakt wordt door het vreemde voorwerp op zijn rug.
Gevolg: het paard gaat met alle geweld dit voorwerp trachten af te werpen.
Eens de riem verwijdert is het paard terug zo mak als een pas geboren kalf.
Rodeo is voor mij wansmakelijke dierenmishandeling en ik begrijp niet dat er mensen zijn die hierover enthousiast kunnen zijn.
Bekijk onderstaand filmpje maar eens.
IngridZw
Amerika-expert

Bericht door IngridZw »

Klopt! Pure mishandeling. Wij wisten van tevoren niet wat we konden verwachten anders waren we er nooit naar toegegaan. Maar het is typisch Amerikaans net zoals het stierenvechten in Spanje. Maar niets voor ons.
2011: Zuidwesten
2015: Rondje Denver
2017: Zuidwesten
2018: Zuidelijke staten en Florida
M&MgoesUSA
Amerikafan

Bericht door M&MgoesUSA »

We zijn vorig jaar ook in Rubbys inn geweest. Het eten was erg duur en smaakte niet heel best. Paardrijden was ook een beetje een aanfluiting , die arme paardjes bleven op 1 spoor achter elkaar aanlopen, daarbij duurde het veel korter dan de flyer aangaf. Hebben toen met de manager gebeld en de helft van ons geld terug gehad.

Doe ermee wat je wilt, maar wij vonden Rubbys inn veel te commercieel. Maar ik kan me voorstellen dat het voor kinderen wel erg leuk is allemaal.
Max Kool
Amerikakenner

Bericht door Max Kool »

Daar ben ik het wel me eens. Wij waren er rond de kerst, en er was niet veel open. Alleen het normale restaurant, en op sommige dagen alleen buffet, en voor 19:00 weg wezen. Beetje raar. Eten vonden wij ok, maar meer ook niet. Het steakhouse was dicht, en geen bar om te kunnen hangen. Oja, de schaatsen van de ijsbaan waren bot (ja, heel erg bot, allemaal), waren nog nooit geslepen haha

Ruby's Inn is een fabriek. Niet slecht, maar zeker ook niet goed. Noem het van der Valk.

Desondanks heerlijk naar onze zin gehad, en dat kwam uiteraard door Bryce Canyon zelf. De dag dat we aankwamen sneeuwde het en de volgende morgen was alles wit, de auto inclus. We hebben twee dagen heerlijk verschillende trails gewandeld bij min 10/min 15 en mensen wat is Bryce mooi!
LA, LA, LA....
Plaats reactie
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer