Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
SFO naar Centrum
SFO naar Centrum
Hoi,
Wat raden jullie aan om van het vliegveld naar het hotel te gaan? We hebben een aantal grote koffers dus de BART lijkt ons onhandig. Wat zijn jullie ervaringen? We zitten in het Town house Motel aan Lombard street.
Gr. Tim
Wat raden jullie aan om van het vliegveld naar het hotel te gaan? We hebben een aantal grote koffers dus de BART lijkt ons onhandig. Wat zijn jullie ervaringen? We zitten in het Town house Motel aan Lombard street.
Gr. Tim
-
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 28
Re: SFO naar Centrum
Als je het openbaar vervoer niet ziet zitten en je hebt geen huurwagen dan rest er enkel nog een taxi denk ik dan. Alhoewel met veel en grote koffers ?
Zuidwesten: 95/96/96/97/98/99/05/06/10/14/15/16/19/20/22/23
Texas: 97/08
Florida: 98/24
Noordoosten: 01/03/04/09/12/13/15/17/18/20
Midwesten: 02
South: 07/11
Texas: 97/08
Florida: 98/24
Noordoosten: 01/03/04/09/12/13/15/17/18/20
Midwesten: 02
South: 07/11
Koffers vallen mee. 2 grote koffers en 2 kleine reistassen. Ik zie ook allerlei shuttlebussen en vooraf gereserveerde Limo`s. Iemand daar ervaring mee?
Op zich vind ik het openbaar vervoer niet erg, maar om bij het hotel te komen lijkt me lastig. (als ik het bereken op de website van BART). Daarnaast kun je het net treffen dat je heuvel op moet met de koffers.
Op zich vind ik het openbaar vervoer niet erg, maar om bij het hotel te komen lijkt me lastig. (als ik het bereken op de website van BART). Daarnaast kun je het net treffen dat je heuvel op moet met de koffers.

-
- Amerika-ontdekker
- Aantal x V.S. bezocht: 3
- Contacteer:
Hoe ver is jullie hotel vanaf het dichtstbijzijnde BART station?
Wij zijn met 2 koffers (rijdbare) en 2 rugtassen gewoon met de BART gedaan en dat was prima te doen.
Vanuit het BART station zijn gewoon lopend door drukke straten naar het hotel gelopen.
Als je niet slecht te been bent o.i.d. kun je veel geld besparen door het op die manier te doen. Mocht je dat niets uitmaken, neem een taxi.
Wij zijn met 2 koffers (rijdbare) en 2 rugtassen gewoon met de BART gedaan en dat was prima te doen.
Vanuit het BART station zijn gewoon lopend door drukke straten naar het hotel gelopen.
Als je niet slecht te been bent o.i.d. kun je veel geld besparen door het op die manier te doen. Mocht je dat niets uitmaken, neem een taxi.
Hij geeft aan dat we dan uit moeten stappen bij Powel Station. Dan is het nog ongeveer 3 kwartier lopen naar het hotel. Dat is best ver. Staan er bijv veel taxis bij Powel Station? Met de auto is het maar 10 minuten afhankelijk van het verkeer.
- PSVwally
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 5
- Contacteer:
Rijd er vanaf daar geen bus naar lombart street?
Edit:Als ik op google kijk is het 5 min lopen naar 3th street en dan rijdt er elke 10min een bus (lijn 30) naar vlak bij jullie hotel
Edit:Als ik op google kijk is het 5 min lopen naar 3th street en dan rijdt er elke 10min een bus (lijn 30) naar vlak bij jullie hotel
Wij hebben de BART genomen tot Powell. Met 6 personen en bijbehorende bagage. Dat ging heel vlot. En Powell Station is een druk punt, daar kan je allicht een bus nemen naar je hotel. Of er bij Powell een taxistopplaats is, weet ik niet.
Zuidwesten 2015: http://brusselmans.wix.com/brusselmanstravels
Mid- en zuidwesten 2016: Denver - Las Vegas: https://brusselmans6.wordpress.com
Sydney 2017: https://sydney2017blog.wordpress.com
Marokko 2017: https://marokkoreis2017.wordpress.com
Mid- en zuidwesten 2016: Denver - Las Vegas: https://brusselmans6.wordpress.com
Sydney 2017: https://sydney2017blog.wordpress.com
Marokko 2017: https://marokkoreis2017.wordpress.com
- Robbie&Irene
- Amerikakenner
- Aantal x V.S. bezocht: 11
In 2014 namen we gewoon een taxi naar ons hotel in het centrum, met fooi waren we zo'n 40 dollar kwijt!
He bedankt Paul. Ik kwam er met de bus niet helemaal goed uit. Ik lees ook dat je door kunt rijden naar de halte Embarcadero en dat er daar veel taxi's staan bij het Hyatt hotel. Vanaf daar is het 10 minuten met de taxi. Ik ga beide in overweging nemen. Ik weet niet of het handig is om ons in een bus te proppen met 2 grote koffers en 2 tassen haha.
- PSVwally
- Amerika-expert
- Contacteer:
Kan beide. Die bussen rijden om de 10 min en zijn niet overvol, maar met een taxi zal het allicht makkelijker en sneller zijn.
Hoi,
Wij gaan volgend jaar zomer naar hetzelfde hotel. Dit kwam ik tegen op de website van het hotel: For San Francisco Airport transportation, call Super Shuttle at (800) 258-3826. Misschien kun je via het hotel eens infomeren over het hoe en wat?
Gr Bianca
Wij gaan volgend jaar zomer naar hetzelfde hotel. Dit kwam ik tegen op de website van het hotel: For San Francisco Airport transportation, call Super Shuttle at (800) 258-3826. Misschien kun je via het hotel eens infomeren over het hoe en wat?
Gr Bianca
Hoi Bianca,
Dat is de standaard shuttle die rijdt vanaf het vliegveld. Die zijn best duur als je geen combi neemt met andere passagiers. Doe je dat wel heb je geen idee hoe lang je onderweg bent. :-0
Gr. Tim
Dat is de standaard shuttle die rijdt vanaf het vliegveld. Die zijn best duur als je geen combi neemt met andere passagiers. Doe je dat wel heb je geen idee hoe lang je onderweg bent. :-0
Gr. Tim
@Timb en Biancaw
Wij zitten ook in dit hotel volgende zomer. Ben benieuwd wat jullie vinden van het hotel.
Wij hebben onze wagen al wel gehuurd vanaf aankomstdatum, vermits er toch gratis parking is aan het hotel.
Wij zitten ook in dit hotel volgende zomer. Ben benieuwd wat jullie vinden van het hotel.
Wij hebben onze wagen al wel gehuurd vanaf aankomstdatum, vermits er toch gratis parking is aan het hotel.
- PSVwally
- Amerika-expert
- Contacteer:
Zorg dat je de afslagen haalt. Wij miste om de een of andere reden de afslag van de 101 en dan kom je in die wirwar van éénrichtingsstraatjes terecht en waar je op veel plekken ook niet zomaar links of rechts mag. Dan heeft SF ineens veel weg van Manhattan alleen met heuvels. Maar het verkeer in de stad is soms ook niet alles.
-
- Amerikafan
Hoi.
Wij hebben dit jaar gebruik gemaakt van de SuperShuttle. Ong 25 dollar voor 2 personen. Geen probleem, als je pech hebt rij je eerst langs een ander hotel. Was voor ons geen probleem.
Hans
Wij hebben dit jaar gebruik gemaakt van de SuperShuttle. Ong 25 dollar voor 2 personen. Geen probleem, als je pech hebt rij je eerst langs een ander hotel. Was voor ons geen probleem.
Hans
We zullen dan maar goed opletten, het gebeurt nog al eens dat we een afslag missenPSVwally schreef:Zorg dat je de afslagen haalt. Wij miste om de een of andere reden de afslag van de 101 en dan kom je in die wirwar van éénrichtingsstraatjes terecht en waar je op veel plekken ook niet zomaar links of rechts mag. Dan heeft SF ineens veel weg van Manhattan alleen met heuvels. Maar het verkeer in de stad is soms ook niet alles.

groeten Paula
Thailand 2011 / Oostenrijk 2011 / Zuid-Afrika 2012/ Texas en NM 2014 / Rondje Phoenix 2016
Thailand 2011 / Oostenrijk 2011 / Zuid-Afrika 2012/ Texas en NM 2014 / Rondje Phoenix 2016
Ik zal jullie laten weten hoe het hotel is bevallen. Wij zitten er van 11 tm 14 maart. Wij halen de 14de de auto op dus dat scheelt alweer
Kun je op het vliegveld in die supershuttle stappen of beter vooraf reserveren?

- Martin & Marianne
- Amerika-expert
- Contacteer:
Ik zou het laten afhangen van hoe je je voelt na aankomst; mischien ben je zo moe dat je alleen nog maar in een taxi wilt stappen. Maar het kan ook zijn dat je nog heel fit bent en er niet tegenop ziet om je in het OV te wagen. ALs je laat aankomt is het al wel donker als je in de stad bent en is de frequentie van het OV wellciht wat minder hoog; is misschien ook iets om rekening mee te houden.
Qua bagage zal het wel meevallen, je bent toch gebonden aan een maximum qua gewicht en volume.
Ik denk niet dat het nodig is om een shuttle te reserveren.
Marianne
Qua bagage zal het wel meevallen, je bent toch gebonden aan een maximum qua gewicht en volume.
Ik denk niet dat het nodig is om een shuttle te reserveren.
Marianne
Ik zou nog even laten weten wat onze ervaring is met het Town house motel. Wij zitten er nu. Prima hotel. Goede bedden en overal dichtbij. Enige nadeel vond ik dat er veel verkeer langs rijdt snachts en dat de kamer niet heel donker te krijgen is. Nu lig ik hier al 2 dagen met griep op bed dus kan ik de kamer uitstekend beoordelenTimb schreef:Ik zal jullie laten weten hoe het hotel is bevallen. Wij zitten er van 11 tm 14 maart. Wij halen de 14de de auto op dus dat scheelt alweer![]()

Bedankt voor de info, dus oordopjes in en vuilniszakken voor de ramen
Wel heel vervelend om daar met de griep te liggen, beterschap en hopelijk heel gauw weer opgeknapt!

Wel heel vervelend om daar met de griep te liggen, beterschap en hopelijk heel gauw weer opgeknapt!
groeten Paula
-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Reacties
- Weergaves
- Laatste bericht