Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Labor day
-
hennyenjaap
- Amerika-ontdekker
- Aantal x V.S. bezocht: 3
Labor day
Hallo,
Mijn vraag betreft de drukte rond Labor day.(of is het Labour day?)
Volgend jaar zijn we rond dat weekend in Great Bassin en de camping daar kun je niet reserveren.
Wij komen dan echter van Bryce en zullen er dus zeker niet vroeg zijn.
Zou het daar ook zo druk zijn of kunnen we beter maar een motel reserveren?
Zo ja, hebben jullie ideeen?
We willen er 2 nachten blijven, zaterdag en zondag en zondags dan het park bekijken en wandelen, daarna reizen we verder richting Mammoth Lakes.
Hartelijk dank voor elke reactie.
Henny
Mijn vraag betreft de drukte rond Labor day.(of is het Labour day?)
Volgend jaar zijn we rond dat weekend in Great Bassin en de camping daar kun je niet reserveren.
Wij komen dan echter van Bryce en zullen er dus zeker niet vroeg zijn.
Zou het daar ook zo druk zijn of kunnen we beter maar een motel reserveren?
Zo ja, hebben jullie ideeen?
We willen er 2 nachten blijven, zaterdag en zondag en zondags dan het park bekijken en wandelen, daarna reizen we verder richting Mammoth Lakes.
Hartelijk dank voor elke reactie.
Henny
Re: Labor day
De drukte is niet zozeer op Labour Day zelf, maar met name de twee dagen ervoor. Over het algemeen trekt de grote massa op Labour day zelf weer richting huis. Ik zou zeker accommodatie reserveren en ook zeker rekening houden met drukte.
Groetjes,
Daniel
Daniel
labor day weekend is het druk. Overal maakt niet uit waar je heen gaat. Of te wel zoek een motel als je de mogelijkheid hebt. Labor day weekend is een soort van zomer vakantie komt ten einde laten nog even een weekendje lekker gezellig met elkaar uit gaan. Vrijdag iedereen vroeg naar huis van werk en klaar maken voor het lang weekend. Maandag de massa weer terug naar huis.
Het is overigens heel normaal dat campings vol zitten op dit soort dagen. Wat je altijd kan proberen is bellen naar betreffende camping, en zullen altijd annuleringen zijn.
Het is overigens heel normaal dat campings vol zitten op dit soort dagen. Wat je altijd kan proberen is bellen naar betreffende camping, en zullen altijd annuleringen zijn.
-
hennyenjaap
- Amerika-ontdekker
Dank jullie wel voor de reactie.
We weten dat het erg druk is dat weekend, er zijn 5 campings in Great Basin maar geen een is te reserveren, allemaal, First come.
Wij zullen er niet vroeg zijn, heeft iemand suggesties voor een motel of iets dergelijks een beetje in de buurt van het park?
Anders misschien de route wat veranderen zodat we dat weekend ergens anders zijn wat wel vast te leggen is.
Alvast mijn dank.
Henny
We weten dat het erg druk is dat weekend, er zijn 5 campings in Great Basin maar geen een is te reserveren, allemaal, First come.
Wij zullen er niet vroeg zijn, heeft iemand suggesties voor een motel of iets dergelijks een beetje in de buurt van het park?
Anders misschien de route wat veranderen zodat we dat weekend ergens anders zijn wat wel vast te leggen is.
Alvast mijn dank.
Henny
- Martin & Marianne
- Amerika-expert
- Contacteer:
Wij hebben ooit in Baker overnacht. Veel mogelijkheden zijn er niet. Wij zaten in de Border Inn. Het goedkoopste en eenvoudigste wat we ooit in de VS gehad hebben. Zie ons 2002-verslag daarvoor.
Ik denk niet dat dat snel vol zal zijn; je zou dus eerst naar een camping kunnen kijken, en als alles vol is uitwijken naar de Border Inn.
Er is eens een topic geweest over de campings in Great Basin; zie hier.
Ik zie nu dat er ook een RV Park bij de Border Inn is.
Marianne
Ik denk niet dat dat snel vol zal zijn; je zou dus eerst naar een camping kunnen kijken, en als alles vol is uitwijken naar de Border Inn.
Er is eens een topic geweest over de campings in Great Basin; zie hier.
Ik zie nu dat er ook een RV Park bij de Border Inn is.
Marianne
-
hennyenjaap
- Amerika-ontdekker
Dank je Marian, heb de Border Inn even opgezocht. Grappig je verslag te lezen met de ontmoeting met de " Hells Angels"!
Kijken nog wat we doen, heb ze gemaild en ze zijn vanaf april te reserveren, zou , vlgs hun, met Laborday wel druk zijn?
Misschien wagen we het er ook wel op. Eerst de route maar eens goed in elkaar zetten.
Kijken nog wat we doen, heb ze gemaild en ze zijn vanaf april te reserveren, zou , vlgs hun, met Laborday wel druk zijn?
Misschien wagen we het er ook wel op. Eerst de route maar eens goed in elkaar zetten.
-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Reacties
- Weergaves
- Laatste bericht
-
- 5 Reacties
- 3770 Weergaves
-
Laatste bericht door WeernaardeVS