Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Old Tucson Studios
- markro
- Moderator
- Aantal x V.S. bezocht: 13
- Contacteer:
Old Tucson Studios
Heeft er iemand ervaring met een bezoek aan de Old Tucson Studios bij Tucson in zuid Arizona?
Zo ja, is dit leuk voor twee volwassenen om dit te bezoeken en hoe lang trek je daar dan ongeveer voor uit?
Zo ja, is dit leuk voor twee volwassenen om dit te bezoeken en hoe lang trek je daar dan ongeveer voor uit?
- Ineke
- Amerikakenner
- Aantal x V.S. bezocht: 20
- Contacteer:
Jaren geleden zijn wij daar geweest..... tsjaa beetje persoonlijk natuurlijk. Was leuk om een keer te doen (was bloedheet in juni) omdat we toch een paar dagen in Tucson waren. Maar om er echt speciaal voor naar toe te gaan, nou nee. Geloof dat wij er toen een paar uur rond hebben gelopen. Wat wel leuk was, was die saloon, daar werd leuk gezongen (genre Yellow rose of Texas).
We vonden het Desert Museum wel ontzettend interessant/mooi .
gr, Ineke
PS O ja, en Grizzly Adams (?) zat er toen handtekeningen uit te delen (al hadden wij toen geen idee wie dat was
)
We vonden het Desert Museum wel ontzettend interessant/mooi .
gr, Ineke
PS O ja, en Grizzly Adams (?) zat er toen handtekeningen uit te delen (al hadden wij toen geen idee wie dat was

- tiggerific
- Amerika-ontdekker
Wij zijn er afgelopen oktober geweest. Het was er uitgestorven en we hebben een klein uurtje rondgelopen. Er zijn wat attracties, maar die stellen niet veel voor en zijn vooral bedoeld voor kinderen. Ze hebben ook een show, maar dat was ook niet veel bijzonders. Het is leuk om een aantal van de gebouwen te zien en wat foto's te maken, maar wij vonden het erg veel geld ($14.95 per persoon toegang) voor de korte tijd dat je er door brengt. Ik zou het overslaan en naar Tombstone gaan of in Phoenix langs de Apache trail het oude mijnstadje Goldfield bezoeken. Veel leuker!!
Misschien is het park wel aantrekkelijker als het drukker is. Ik weet niet in welke maand je het park wil bezoeken, maar in Oktober is er niemand te zien.
Misschien is het park wel aantrekkelijker als het drukker is. Ik weet niet in welke maand je het park wil bezoeken, maar in Oktober is er niemand te zien.
- markro
- Moderator
- Contacteer:
Dank voor jullie antwoorden.
Wij zijn in september in het zuiden van Arizona.
De toegangsprijzen zijn inmiddels verhoogd zie ik op de website:
Prices:
Adult (ages 12 & up): $14.95
Note: New pricing is $16.95 effective 12/26/06.
Child (ages 4-11): $9.45
Note: New pricing is $10.95 effective 12/26/06.
Ik vind dat ook wel iets te veel geld voor een bezoekje van een paar uur. De Apache Trail met de daaraan gelegen plaatsjes/oude gebouwen staat in ieder geval ook op het programma om te gaan doen.
Wij zijn in september in het zuiden van Arizona.
De toegangsprijzen zijn inmiddels verhoogd zie ik op de website:
Prices:
Adult (ages 12 & up): $14.95
Note: New pricing is $16.95 effective 12/26/06.
Child (ages 4-11): $9.45
Note: New pricing is $10.95 effective 12/26/06.
Ik vind dat ook wel iets te veel geld voor een bezoekje van een paar uur. De Apache Trail met de daaraan gelegen plaatsjes/oude gebouwen staat in ieder geval ook op het programma om te gaan doen.
- markro
- Moderator
- Contacteer:
Deze laatste twee staan ook al op het programma. Bedankt!Yeehaw schreef:Op weg naar het schitterende Sonora Desert Museum zijn wij ook langs Old Tucson gereden, uitgestapt, want rondgekeken maar er niet ingegaan en dat was denk ik een wijs besluit als ik het commentaar van de anderen zo lees maar mis het Sonora Desert Museum niet en bezoek dan meteen Saguaro NP West.
-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Reacties
- Weergaves
- Laatste bericht
-
- 11 Reacties
- 2770 Weergaves
-
Laatste bericht door nwolf