Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!

Resortfee in Las Vegas

Voor algemene vragen over de zuidwestelijke staten: Californië, Nevada, Utah, Arizona, Colorado, New Mexico en Texas.
Neil mcauly
Amerikafan
Aantal x V.S. bezocht: 18

Re: Resortfee in Las Vegas

Bericht door Neil mcauly »

Wij hadden deluxe pyramid room, de kamers zijn enkele jaren geleden gerenoveerd en na een verblijf in Excalibur en The Stratosphere het betere hotel. Zijn waarschijnlijk betere hotels te vinden op the strip maar daar betaal je dan ook naar. Wij zouden terug voor Luxor kiezen.
Enige minpunt is het geluid van de liften als je in de hoek van het hotel een kamer hebt. Wij zaten op 3/4 van de lift en hadden geen last van geluid van de liften, echter als je de liften naderde hoorde je die goed op de gang.
A challenge in which a positive outcome is assured isn't a challenge at all.
PSVwally
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 5
Contacteer:

Bericht door PSVwally »

Sja, met excalibur, stratosphere en luxor heb je ook echt zo ongeveer het goedkoopste striphotel segment. Niets mis mee hoor. En zeker geen hotels die het budget omhoog gooien. Maar ook zeker niet het topsegment van Vegas.
Arends1989
Amerikakenner
Aantal x V.S. bezocht: 7

Bericht door Arends1989 »

Neil mcauly schreef:Net terug uit Luxor en die hebben wifi op de kamers hoor. :thumbup:
Dan is de informatie op de website verouderd. Fijn dat er WIFI is!

Ik ben me er van bewust dat het Luxor de nieuwste niet is en er betere alternatieven zijn, maar ik heb hem gewonnen via MyVegas, dus ik lig er niet wakker van als het wat minder is vergeleken met de andere hotels waar we verblijven in Vegas (toevallig ook nog het Flamingo en SLS)
PenE
Amerikafan
Aantal x V.S. bezocht: 10

Bericht door PenE »

Om even terug te komen op het internet in Luxor hotel:::

Daily Resort Fee
A daily resort fee of just $28 (tax inclusive) per day is added to the guest room at check-in and includes the following guest-exclusive perks:
High-speed Wi-Fi Internet Service in the guest room
($14.99 value)
Daily Fitness Center Access ($20 value)
Incoming faxes
Daily Newspaper
800, Local and Domestic Long Distance Phone Calls
Printing of M life Players Club cards

staat toch echt dat ze WIFI hebben hoor...
http://www.luxor.com/hotel/reservations_policy.aspx

Wat mij meer opvalt is dat er geen coupon boekje meer bijstaat...maar dat zal vast nog wel...
Neil mcauly
Amerikafan
Aantal x V.S. bezocht: 18

Bericht door Neil mcauly »

Jep, coupon boekje gelegen bij inchecken. :thumbup:
A challenge in which a positive outcome is assured isn't a challenge at all.
Dikkie
Amerikakenner

Bericht door Dikkie »

PenE schreef: Incoming faxes
:blink: Wie heeft er tegenwoordig nog een fax? Je zou bijna thuis gaan regelen dat iemand je faxt als je daar in checkt. Kijken hoe de receptioniste reageert als je zegt "Oh good I'm expecting a few faxes".
PenE
Amerikafan
Aantal x V.S. bezocht: 10

Bericht door PenE »

ja geweldig he!!! Zo'n idee had ik dus ook...om ergens in een oude schuur een faxapparaat op te zoeken..puur en alleen om te kunnen faxen met Luxor...een FAX.....djees.... Valt me nog mee dat ze geen post-duiven-til op het dak van de piramide hebben gezet.hahaha.
Plaats reactie
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer