Nieuw blog: Slovenië - Italië - Frankrijk

Discussies over alle reizen die NIET naar de Verenigde Staten van Amerika gaan.
Plaats reactie
sep
Amerikakenner
Berichten: 708
Lid geworden op: 02 nov 2009, 22:13
Aantal x V.S. bezocht: 9

Nieuw blog: Slovenië - Italië - Frankrijk

Bericht door sep »

Vorig jaar september maakten we onze laatste kampeertrektocht door Amerika. Laatste ja, want het kan toch echt zomaar de laatste geweest zijn. Het onbevangen door het land trekken, maar zien waar je uitkomt en op de bonnefooi een plekje zoeken werd moeilijker en moeilijker. En dan heb ik het nog niet eens over de prijzen, die soms wel 4 keer over de kop gingen. Dus blijven we deze zomer in Europa, waar we via Slovenië (oude vrienden opzoeken) en Italië uiteindelijk in Frankrijk hopen terecht te komen.

Natuurlijk staan onze belevenissen weer genoteerd in ons blog, zie het bijbehorende tabblad. We vinden het leuk als jullie meelezen, reacties zijn ook altijd welkom! Ik vrees dat de email-functie, voor een automatisch mailbericht bij een nieuwe post, niet meer werkt. Blogger heeft dat er gewoon uitgegooid. Dus zit er niets anders op dan af en toe een bezoekje aan het blog te brengen, als je geïnteresseerd bent.

Iedereen een mooie zomer gewenst,

Saskia en Bert
Gebruikersavatar
michelly
Amerika-expert
Berichten: 4816
Lid geworden op: 18 jun 2005, 12:18
Aantal x V.S. bezocht: 14
Contacteer:

Re: Nieuw blog: Slovenië - Italië - Frankrijk

Bericht door michelly »

Veel plezier!
Gebruikersavatar
Martin & Marianne
Amerika-expert
Berichten: 42061
Lid geworden op: 15 okt 2005, 15:30
Contacteer:

Re: Nieuw blog: Slovenië - Italië - Frankrijk

Bericht door Martin & Marianne »

Mooie plannen! Wij gaan jullie volgen!

Martin en Marianne
Gebruikersavatar
Martin & Marianne
Amerika-expert
Berichten: 42061
Lid geworden op: 15 okt 2005, 15:30
Contacteer:

Re: Nieuw blog: Slovenië - Italië - Frankrijk

Bericht door Martin & Marianne »

Even reclame maken voor dit blog. Wij lezen de reisverhalen van Bert en Saskia altijd met veel plezier. Niet alleen zijn ze informatief maar ook leuk. Ik citeer even een klein stukje uit dit verslag. Ze staan op een parkeerplaats in Slovenië.
[...] Natuurlijk moesten we eerst betalen voor we de parkeerplaats af konden. Je moet hier overal betalen voor het parkeren, en niet weinig ook. Op bepaalde plekken zelfs €15, ongeacht hoe lang je er staat. Maar voor ons was de schade wat beperkter: €6. Ik zwaaide met mijn creditcard voor het zwarte schermpje op de automaat, om contactloos te betalen: niets. Nog een keer: nog steeds niets. Dan maar de kaart erin steken. Zo gezegd zo gedaan. Er gingen wat lampjes knipperen en ik wachtte geduldig op de betaalinstructies. Niets. Huh? Kaart bleef weg. Toen, heel langzaam, drong het tot me door. Je kón die kaart helemaal nergens instoppen. Wat kon er dan wel in? Bankbiljetten! Ik had mijn kaart in de bankbiljettengleuf gestopt! Grmpff!!! Wat nu? Er stond een telefoonnummer op. Ik bellen, gelukkig kreeg ik direct iemand aan de lijn. Ze geloofde haar oren niet toen ik vertelde wat er aan de hand was, maar zou iemand sturen. Ok, we wachten.
Wie wil weten hoe dit afloopt, lees hun verslag d.d. 28 juni:
https://bertensaskiaviasloveniefrankrij ... uzina.html

Martin
Gebruikersavatar
Felicitas
Amerika-expert
Berichten: 1793
Lid geworden op: 05 jan 2008, 10:19
Contacteer:

Re: Nieuw blog: Slovenië - Italië - Frankrijk

Bericht door Felicitas »

Haha leuk! Ben weer bijgelezen. Heerlijk reisverslag.
sep
Amerikakenner
Berichten: 708
Lid geworden op: 02 nov 2009, 22:13
Aantal x V.S. bezocht: 9

Re: Nieuw blog: Slovenië - Italië - Frankrijk

Bericht door sep »

@Martin & Marianne: Marianne, dank je wel voor deze 'promotie'!

En iedereen die meeleest, ook bedankt! Het plaatsen van reacties blijkt moeilijk te zijn, lukt sowieso alleen met een Google account en als je VPN hebt, die even uitzetten.


Saskia
Gebruikersavatar
Martin & Marianne
Amerika-expert
Berichten: 42061
Lid geworden op: 15 okt 2005, 15:30
Contacteer:

Re: Nieuw blog: Slovenië - Italië - Frankrijk

Bericht door Martin & Marianne »

Nou Bert, dat is fraai. ZIt ik (Martin) je site te promoten, dan ga jij Marianne bedanken voor de 'promotie. Zo'n vergissing zou Saskia niet maken.

Martin, a.k.a. Marianne
sep
Amerikakenner
Berichten: 708
Lid geworden op: 02 nov 2009, 22:13
Aantal x V.S. bezocht: 9

Re: Nieuw blog: Slovenië - Italië - Frankrijk

Bericht door sep »

@Martin & Marianne :D
Plaats reactie
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer