Olympische Spelen Parijs 2024 accommodatie

Discussies over alle reizen die NIET naar de Verenigde Staten van Amerika gaan.
Plaats reactie
IngridUSA
Amerikakenner
Berichten: 1236
Lid geworden op: 02 jun 2019, 13:15
Aantal x V.S. bezocht: 4
Locatie: West-Brabant

Olympische Spelen Parijs 2024 accommodatie

Bericht door IngridUSA »

Ik heb tickets kunnen scoren voor een paar wedstrijden begin augustus bij de Spelen volgend jaar. Erg blij mee!

Het verblijf is een grotere uitdaging. Heeft iemand tips voor betaalbare accommodatie? Het is voor 4 personen. Misschien moet ik nog even afwachten tot juli/aug dit jaar, maar wat ik nu zie aan aanbod is schrikbarend duur. Ik wil best een paar honderd euro per nacht betalen, maar vele (tien)duizenden euro’s voor 4 nachten gaat me toch echt te ver.

Bij Booking al een paar aanvragen gedaan, maar daar komt niet eens reactie op.

Ik ga dit jaar ook naar Wimbledon en daar heb ik voor een redelijk normale prijs een mooi appartement kunnen boeken.

Iemand verder nog andere raadzame ervaringen voor bezoek OS in het algemeen?
mtl
Amerika-expert
Berichten: 7762
Lid geworden op: 08 nov 2009, 10:22

Re: Olympische Spelen Parijs 2024 accommodatie

Bericht door mtl »

Tijdens OS worden vrijwel altijd belachelijk hoge prijzen gevraagd voor overnachtingen. Ik denk dat een paar honderd euro per nacht al erg optimistisch is.
tanteto
Amerikafan
Berichten: 249
Lid geworden op: 07 aug 2019, 20:51
Locatie: Bull City

Re: Olympische Spelen Parijs 2024 accommodatie

Bericht door tanteto »

Is kamperen een optie?

https://www.campingparis.fr/
Wat bedoel je precies met het ‘echte’ Amerika en een ‘gewone’ Amerikaan?
ClaireVHaut
Amerikakenner
Berichten: 781
Lid geworden op: 11 sep 2017, 15:27
Aantal x V.S. bezocht: 3

Re: Olympische Spelen Parijs 2024 accommodatie

Bericht door ClaireVHaut »

je zou buiten parijs kunnen gaan zitten ? Wij waren bij Le Chene Gris. Kan je met je tent maar ook huur dingen. Je kan vanaf daar met de trein makkelijk naar parijs (20 minuten ).
Zoek je informatie over Canada ? Ga naar https://www.facebook.com/groups/CanadaR ... urePassie/ en meld je aan! Een schat aan informatie over Canada (en Vs). Een vriendelijke groep vol met ervaring.
Gebruikersavatar
Almere vak V
Amerika-expert
Berichten: 3046
Lid geworden op: 23 jan 2017, 23:37

Re: Olympische Spelen Parijs 2024 accommodatie

Bericht door Almere vak V »

Olympische spelen, Super Bowl, WK voetbal, F1 om maar een paar voorbeelden te noemen. Zijn inmiddels verworden tot evenementen waar belachelijke prijzen worden gevraagd voor alles wat ze er maar omheen kunnen bedenken. En met belachelijk heb ik nog niet eens het juiste woord kunnen vinden om dat te omschrijven.

Wij hebben arrangementen voor onze klanten geboekt in Parijs. En de prijzen gaan werkelijk nergens over. Het is nog niet zo absurd als de prijzen voor de F1 in Vegas. Maar het gaat wel die kant op.

Ik snap dat je de sfeer in de stad mee wilt maken en dat er overnachten dan de beste optie is. Maar dan moet je wel over hele diepe zakken beschikken. De beste optie is al genoemd. Buiten de stad overnachten. Misschien wel een heel eind buiten de stad overnachten. Ik zou kijken naar stations met een trein (TGV) verbinding naar Parijs. En dat je uitvalsbasis maken.

Veel plezier in ieder geval!
Plaats reactie
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer