Kamperen buiten de VS en Canada.

Discussies over alle reizen die NIET naar de Verenigde Staten van Amerika gaan.
Plaats reactie
Brigit
Amerikafan
Berichten: 306
Lid geworden op: 04 feb 2018, 08:43
Aantal x V.S. bezocht: 6

Kamperen buiten de VS en Canada.

Bericht door Brigit »

Wij zijn net terug van onze derde rondreis door de VS en in overleg over wat de bestemming wordt voor zomer 2023. Nu is de ruimte en het contact met de natuur op de nationale park campgrounds in zowel de VS als Canada iets waar we allemaal van genieten; weten jullie misschien landen (binnen of buiten Europa, er staat nog niks vast) waar je vergelijkbare ervaringen hebt gehad qua ruime kampeerplekken en veel mooie natuur?

Binnen Europa zijn we tijdens de 2 covid zomers in Scandinavië geweest dus die landen staan niet op de wensenlijst voor volgend jaar (plus dat we het toch graag net wat warmer hebben).
Laatst gewijzigd door markro op 22 aug 2022, 15:03, 2 keer totaal gewijzigd.
Reden: In topictitel het woord "camperen" gewijzigd in "kamperen".
‘12 Montana,‘13 Japan,‘14 Italië,’15 Tsjechië,’16 Kroatië,’17 Tenerife,’18 ZW USA, ‘19IJsland, NW USA & Canada, ‘20 Zuid-Afrika & Noorwegen, ‘21 Zweden-Noorwegen, ‘22 Bonaire
Gebruikersavatar
markro
Moderator
Berichten: 9254
Lid geworden op: 06 apr 2004, 20:58
Aantal x V.S. bezocht: 13
Locatie: Hilversum, NL
Contacteer:

Re: Camperen buiten de VS en Canada

Bericht door markro »

Even voor de duidelijkheid:
Camperen buiten de VS en Canada
en
campeerplekken
Bedoel je met "Camperen" het op vakantie gaan met een camper?
Ook schrijf je "campeerplekken", bedoel je dat je met een tent gaat en kamperen bedoelt?
Marco.

Voor onze Amerikareisverslagen: klik hier.
Brigit
Amerikafan
Berichten: 306
Lid geworden op: 04 feb 2018, 08:43
Aantal x V.S. bezocht: 6

Re: Camperen buiten de VS en Canada

Bericht door Brigit »

Ah, Ik was me niet bewust van een verschil in interpretatie, ik doel op tent kamperen.
‘12 Montana,‘13 Japan,‘14 Italië,’15 Tsjechië,’16 Kroatië,’17 Tenerife,’18 ZW USA, ‘19IJsland, NW USA & Canada, ‘20 Zuid-Afrika & Noorwegen, ‘21 Zweden-Noorwegen, ‘22 Bonaire
Gebruikersavatar
michelly
Amerika-expert
Berichten: 4816
Lid geworden op: 18 jun 2005, 12:18
Aantal x V.S. bezocht: 14
Contacteer:

Re: Kamperen buiten de VS en Canada.

Bericht door michelly »

Wij hebben hier in Namibië en Botswana hele ruime plekken. We reizen met een daktent momenteel.
Brigit
Amerikafan
Berichten: 306
Lid geworden op: 04 feb 2018, 08:43
Aantal x V.S. bezocht: 6

Re: Kamperen buiten de VS en Canada.

Bericht door Brigit »

@michelly Ik lees jullie verslag nu mee, ziet er prachtig uit allemaal. Ik denk alleen dat Namibie en Botswana niet echt uitnodigen voor grote wandelingen en evt klimmen of vergis ik me heel erg? Wat dat betreft zijn er denk meer opties in Zuid Afrika.
‘12 Montana,‘13 Japan,‘14 Italië,’15 Tsjechië,’16 Kroatië,’17 Tenerife,’18 ZW USA, ‘19IJsland, NW USA & Canada, ‘20 Zuid-Afrika & Noorwegen, ‘21 Zweden-Noorwegen, ‘22 Bonaire
Gebruikersavatar
michelly
Amerika-expert
Berichten: 4816
Lid geworden op: 18 jun 2005, 12:18
Aantal x V.S. bezocht: 14
Contacteer:

Re: Kamperen buiten de VS en Canada.

Bericht door michelly »

Er zijn zeker wel opties maar inderdaad, met die safari's loop je niet zoveel. Toevallig moesten we vanochtend 1,5 km lopen tot onze excursie, het was gewoon fijn om even de benen te strekken.
Plaats reactie
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer