Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Bert en Saskia naar Noorwegen!
Bert en Saskia naar Noorwegen!
Over een week vertrekken we voor een week of vier naar Noorwegen. We zijn weer te volgen op ons blog:
reizenmetenzondertent.com
Nieuw: aan de linkerkant kun je je mailadres invoeren, dan krijg je eerst een bevestigingsmail (in het Engels), klik daar op de link en dan krijg je - als het goed is - automatisch alle nieuwe berichten!
reizenmetenzondertent.com
Nieuw: aan de linkerkant kun je je mailadres invoeren, dan krijg je eerst een bevestigingsmail (in het Engels), klik daar op de link en dan krijg je - als het goed is - automatisch alle nieuwe berichten!
- michelly
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 14
- Contacteer:
Re: Bert en Saskia naar Noorwegen!
Ik heb me aangemeld! Heel veel plezier, ik ben benieuwd naar jullie avonturen
Elly
www.michelly.nl
www.michelly.nl
Leuk Elly! We zijn zelf óók heel benieuwd. Mocht de link niet openen, zet er dan even www voor....
En nog iets: eind augustus vertrekken we ook nog voor vijf weken naar....Amerika!
Saskia
En nog iets: eind augustus vertrekken we ook nog voor vijf weken naar....Amerika!
Saskia
- Old Faithful
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 9
Klopt hoor! En dat realiseren we ons ook héél goed!
Saskia
Saskia
-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Reacties
- Weergaves
- Laatste bericht