Annuleerbare groepsaccommodaties in Nederland

Discussies over alle reizen die NIET naar de Verenigde Staten van Amerika gaan.
Plaats reactie
Gebruikersavatar
Galapogos
Amerika-expert
Berichten: 2065
Lid geworden op: 09 feb 2012, 21:03
Aantal x V.S. bezocht: 5
Locatie: Nijmegen
Contacteer:

Annuleerbare groepsaccommodaties in Nederland

Bericht door Galapogos »

Het jaarlijkse weekendje weg met onze vriendengroep is in 2020 en 2021 om begrijpelijke redenen niet doorgegaan. Hopelijk kunnen we in juni 2022 alsnog gaan. We hebben alleen weinig trek nu al iets vast te leggen, als we daar niet zonder gedoe weer vanaf kunnen als de coronasituatie t.z.t. niet verbeterd is. Niets vastleggen is echter ook een gok, want groepsaccommodaties die aan onze eisen voldoen (aantal personen, aantal kamers, etc.) zijn vaak al lang van tevoren volgeboekt.

Heeft iemand tips m.b.t. het vinden van groepsaccommodaties met gunstige annuleringsvoorwaarden? Groepsaccommodaties zijn wel te vinden, maar gunstige annuleringsvoorwaarden blijkt een stuk lastiger.

Idealiter vinden we iets dat we in ieder geval de komende maanden nog ongeacht de reden gratis of met weinig kosten kunnen annuleren.
Gebruikersavatar
BonnyR
Amerika-expert
Berichten: 1627
Lid geworden op: 31 jan 2015, 15:34
Aantal x V.S. bezocht: 10

Re: Annuleerbare groepsaccommodaties in Nederland

Bericht door BonnyR »

Je kan eens kijken op Booking.com. had voor heel Nederland 4 dagen juni 12 personen geprobeerd. Dan komt er een aardig lijstje naar voren. Veelal ook gratis annuleren.
90 - Fl naar CA
91 - CA rondje W-kust ( Seattle)
92 - FL tot Atlanta
94 - Canada
96 - Alaska + MS Rdam
99 - FL + Keys
2004 - W-kust
2016 - O-kust
2018 - NY
2019 - W-kust
mtl
Amerika-expert
Berichten: 7754
Lid geworden op: 08 nov 2009, 10:22

Re: Annuleerbare groepsaccommodaties in Nederland

Bericht door mtl »

Ik heb ook eens gekeken naar de Nederlandse kust tussen 3 en 6 juni voor 10 personen. Er komen weinig opties uit maar vaak wel met gratis annuleren.
Gebruikersavatar
Galapogos
Amerika-expert
Berichten: 2065
Lid geworden op: 09 feb 2012, 21:03
Aantal x V.S. bezocht: 5
Locatie: Nijmegen
Contacteer:

Re: Annuleerbare groepsaccommodaties in Nederland

Bericht door Galapogos »

We zijn met 15 tot 17 volwassenen en een stuk of 8 (hele jonge) kinderen, en hebben minimaal 8 tot 9 slaapkamers nodig. Dat beperkt het aantal opties helaas nogal…

Op booking.com vind in dan vooral combinaties van meerdere kleine vakantiehuisjes. Maar het idee is dat er toch in ieder geval een grote verblijfsruimte is waar de hele groep samen kan eten, spelletjes kan spelen, etc.

Al dat soort accommodaties lijken helaas geen flexibele annuleringsvoorwaarden te bieden.
Gebruikersavatar
BonnyR
Amerika-expert
Berichten: 1627
Lid geworden op: 31 jan 2015, 15:34
Aantal x V.S. bezocht: 10

Re: Annuleerbare groepsaccommodaties in Nederland

Bericht door BonnyR »

Galapogos schreef:
19 dec 2021, 17:59

Al dat soort accommodaties lijken helaas geen flexibele annuleringsvoorwaarden te bieden.
Als je echt iets naar je zin ziet zou ik een mailtje aan wagen. In deze tijd, lijkt het me toch dat ze wat meer flexibel zijn. Ik zal nog eens kijken waar wij ooit gezeten hebben in Friesland met een grote groep. Was super leuk , ook voor kinderen . Ik weet niet hoe ver jullie willen, maar ook in België hebben we mooie grote onderkomens gehad. Maar over annulering kan ik weinig zeggen, dat lijkt me jullie grootste probleem zo te horen.
90 - Fl naar CA
91 - CA rondje W-kust ( Seattle)
92 - FL tot Atlanta
94 - Canada
96 - Alaska + MS Rdam
99 - FL + Keys
2004 - W-kust
2016 - O-kust
2018 - NY
2019 - W-kust
Plaats reactie
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer